شیائومی

پتنت جدید شیائومی به یک گوشی منعطف با دوربین چهارگانه اختصاص دارد

مدت‌هاست که شیائومی روی یک موبایل انعطاف پذیر کار می‌کند. حالا هم حق اختراعی به نام این کمپانی ثبت شده که مربوط به یک گوشی منعطف با دوربین چهارگانه است.

چندی پیش، تصاویر مربوط به دو پتنت Xiaomi را دیدیم که یکی از آن‌ها دستگاهی مشابه موتورولا Razr و دیگری، موبایلی منعطف با دوربین پاپ آپ پنجگانه را نشان می‌داد. اما در تصاویر پتنت جدیدی که «اداره مالکیت فکری چین» به ثبت رسانده است، یک گوشی منعطف با دوربین چهارگانه را می‌بینیم.

این دستگاه از سه بخش تشکیل شده و در حالت تاشده، بی‌شباهت به شیائومی می میکس آلفا نیست. اینجا هم صفحه نمایش، دورتادور گوشی را پوشانده است و دوربین‌ها در یک گوشه قرار دارند تا فضای بیشتری از بخش پشتی، به نمایشگر اختصاص یابد.

البته تصاویر نسبتا خام هستند و به جز مجموعه دوربین چهارگانه، سایر اجزای دستگاه (از قبیل پورت‌ها و دکمه‌ها) را نشان نمی‌دهند. آن قسمت‌های موج‌دار هم باید لولا باشند. احتمالا مانند هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد، صفحه نمایش این گوشی نیز با پلاستیک محافظت می‌شود.

به هر حال صنعت موبایل، در حال گذار به سوی دستگاه‌های منعطف است و انتظار می‌رود شیائومی هم سرانجام چنین محصولی را عرضه کند؛ شاید در سه ماهه دوم سال 2020 یا حتی ماه مارس. البته تضمینی وجود ندارد که همین پتنت، به یک محصول تجاری ختم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ظاهر اپلیکیشن هاش که شبیه سامسونگ هست