رندرهای سامسونگ گلکسی ای 71

رندرهای سامسونگ گلکسی ای ۷۱ دوربین چهارگانه و پنل حفره‌دار آن را نشان می‌دهند

در رندرهای سامسونگ گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) می‌توانیم صفحه نمایش Infinity-O با حاشیه‌های باریک و یک ماژول دوربین L شکل را ببینیم.

انتظار می‌رود نمایشگر حفره‌دار این گوشی هوشمند، 6.7 اینچی آمولد باشد و علاوه بر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، از حسگر اثر انگشت هم میزبانی کند. آن‌طور که رندرهای سامسونگ گلکسی ای ۷۱ نشان می‌دهند، طراحی بخش جلوی دستگاه مشابه گلکسی نوت 10 است؛ البته اگر از فلت بودن گلس چشم‌پوشی کنیم.

رندرهای سامسونگ گلکسی ای ۷۱

در پنل پشتی، لوگوی سامسونگ را می‌بینم و برش مستطیل شکلی که محل قرارگیری دوربین چهارگانه و فلاش LED است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، اجزای این مجموعه را سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و یک سنسور ToF تشکیل می‌دهند.

در لبه سمت راست، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار دارند و خشاب سیم کارت در سمت چپ است. لبه پایینی هم از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و گریل اسپیکر میزبانی می‌کند. ابعاد دستگاه 163.5 در 76 در 7.9 میلی‌متر گزارش شده است.

پیش‌تر سامسونگ گلکسی ای 71 با رم 8 گیگ، تراشه اسنپدراگون 675 کوالکام و سیستم عامل اندروید 10، در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده بود. با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی نسل جدید سری گلکسی A، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری هم از آن‌ها باشیم.