رای گیری: آیا با فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران موافق هستید؟

پس از حوادث اخیر و قطع اینترنت کشور،‌ حالا هنوز اینترنت وصل نشده زمزمه فیلتر اینستاگرام ،‌ واتس اپ و سایر شبکه های خارجی در ایران به گوش می‌رسد؛‌ در این رای گیری شرکت کنید و بگویید آیا با فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران موافق هستید؟

گران شدن بنزین گذشته از نفس گرانی سوخت پر مصرف مردم و مشکلاتش،‌ عواقب بسیار بیشتری از همان شب اول اجرا به دنبال داشت. حوادث زیادی رخ داد و اینترنت هم قطع شد؛‌ موضوعی که حالا بیش از قیمت بنزین دغدغه مردم شده و بسیاری را متضرر کرده است. اما حالا به نظر می‌رسد حتی بعد از اتصال مجدد اینترنت هم باید نگران فیلتر شدن اپلیکیشن های خارجی محبوبی همچون اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران باشیم.

زمزمه های فیلتر شبکه های اجتماعی خارجی در ایران

از روز گذشته خبرهایی منتشر شده که نگرانی کاربران نسبت به احتمال فیلتر شدن اپلیکیشن های پرکاربرد خارجی نظیر اینستاگرام و واتس‌اپ را قوی تر کرده است.

آیت الله خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری در حاشیه جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در قم گفت :

شبکه‌ها و فضای مجازی خارجی در حوادث اخیر جنایت کارانه عمل کردند و به صراحت تخریب و اغتشاش را آموزش می‌دادند از این رو اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان در مصوبه‌ای تاکید کردند، مسئولان از فعالیت مجدد این  شبکه‌ها معاند جلوگیری کنند.

وی همچنین در خطبه های نماز جمعه امروز تهران،‌ پیرامون حوادث اخیر،‌ نظر خود را در مورد قطعی اینترنت اینگونه بیان کرد :

از تدبیرهای ستودنی در این ماجرا قطع اینترنت بود؛ اگر مسئولین می‌خواهند اهمیت کار را درک کنند ببینند دشمن و شبکه‌های خارجی چقدر ناراحتند از این اتفاق؛ این یعنی لانه زنبور را شناسایی کردند؛ از آن‌ها درخواست می‌کنم، پیامرسان‌های داخلی را تقویت کنند و اینترنت بومی را هر چه زودتر راه اندازی کنند؛ اگر در این کار کوتاهی کنید در پیشگاه خدا جوابی نخواهید داشت. تقاضا دارم اینترنت را باز باز نکنید. دیدید که به مردم جنایت یاد می دادند.

علاوه بر این،‌ اظهارات این چنینی بیشتری از زبان سایر مقامات شنیده شده و احتمال فیلتر اپلیکیشن های خارجی را بعد از وصل مجدد اینترنت کشور بیشتر کرده است.

نظرسنجی

در این شرایط ما با یک نظرسنجی می‌خواهیم بدانیم که چند در صد از مردم ایران با فیلتر اینستاگرام ، واتس‌اپ و سایر اپلیکیشن های خارجی موافق،‌ یا مخالف هستند؛‌ امید است که از این طریق صدای خود را به گوش مسئولین رسانده و شاید مانع از این اقدام احتمالی شویم.

لطفا ضمن شرکت در رای گیری زیر،‌ با ارسـال دامـنه سایت گجت نیوز ( https://gadgetnews.net ) برای دوستان و آشنایان خود از هر طریقی حتی SMS و دعوت از آنها به شرکت در این رای گیری،‌ آمار شرکت کنندگان را بالا ببرید تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

آیا با فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ موافق هستید؟

لطفا علت انتخاب خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران گجت نیوز در میان بگذارید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

216 دیدگاه

  1. آقا فیلتر هم بشه یدونه VPN نصب کنین تموم
    ولی VPN هم چون آیدی ادم رو تغییر مسده خیلی چیز جذابی نی
    و آینده ایرانو اگه اینجا خلاصه کنیم همه باید تو گوشیشون یه VPN داشته باشن
    یا علی

  2. …نظر سنجی مهم نیست دوستان چه مردم دوست داشته باشن چه نه به زودی خود گوگل مظلوم، بی آزار و البته پر کاربرد هم بسته خواهد شد چه برسه به اینستا و واتس اپ

  3. شدیدا مخالفم…
    انسان آزاد افریده میشه
    یادمون نره برای چی انقلاب کردیم
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی !!!
    ازادی رکن اصلی انقلاب بود فیلتر ینی چی؟ 🙂 چیه؟ میخواید معنی کلمه ی ازادی رو تغییر بدید و بازتعریف کنید؟ …

  4. مخالفم

    ملتو بیچاره کردن با این گرونی و قطعی اینترنت

    خسارتی که قطعی اینترنت به مردم وارد کرد واقعا جبران ناپذیره

    کشوری که با قطعی اینترنت بخوان امنیتشو حفظ کنن کشور نیست

    واقعا متاسفم برای مسئولین بی تدبیر

  5. دوستان اینترنت همینه که هست لطفا این بحثو تموم کنین اعصاب خودتونو بیشتر خورد نکنین و فیلم ببینید چون حرس خوردن یادتون میره
    به ارباب هاتون هم بگین زور نزنن برای حکومت مستعمره

    • امیدوارم منظورت این نباشه که اینا که میان اعتراض میکن به نبود اینترنت آدم کسی هستن

      شبکه های غربی اگه اعتراضی میکنن به نبود اینترنت دلیلش اینه چون میدونن ۷۰ ملیون جمعیت ایران خواستار وصل هستن و اونا هم اینو چوبی کردن که بزنن تو سر این مسولین

      ۱۰ ملیون هم جیره خور هس

  6. موافقم
    واقعا ما هیچ نیازی به هیچ کسی نداریم چون ما از لحاظ تکنولوژی خیلی سرتر از آمریکا، انگلیس، روسیه، آلمان، فرانسه، ژاپن و از این گونه کشورهای کلاهبردار که همش در حال دزدی اطلاعات مغزهای سران کشور عزیز ما هستن

    موفق باشید

  7. مخالفم، چون کسی حق نداره برای من تعیین تلکیف کنه
    من آزادم از هر سرویسی که دلم میخواد استفاده کنم
    هر کسی فکر میکنه حق داره سرویسی رو برای من فیلتر کنه، بیاد به من بگه ببینم رو چه حسابی و با چه منطقی خودشو فهمیده تر از من میدونه؟ رو چه حسابی خودشو قیم و بزرگتر من میدونه؟ کی بهش اجازه داده برای من تعیین تکلیف کنه و محدودیت ایجاد کنه؟
    بین دو تا کاندیدای ریاست جمهوری، اونی که گفت چیزی رو فیلتر نمیکنه از ما رای گرفت. وقتی رای مرذم اینه که چیزی فیلتر نشه، به چه حقی، رو چه حسابی و با چه پشتوانه ای به خودشون اجازه میدن فیلترش کنن؟

  8. با تنها چیزی که موافقم فیلتر بشه، برنامه هسته ای هست که امیدوارم درش رو گل بمالند چون 1500 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرده و هم اکنون نیز نیروگاه بوشهر را با هزینه های سرسام آور نگه داری می کنند

    چرا باید کاری کنی که موضوع به حیثیت خودت برگرده

    این قدر روی این موضوع هسته ای اسرار بی خود کردند که الان که سر پا بودن نیروگاه بوشهر از لحاظ اقتصادی زیان شدید می دهد را هم به زور سرپا نگه می دارند

    باید گریست

    با سپاس

  9. مخالفم با فیلتر کردن فیلتر میکنی فیلتر شکن رو میخوای چیکار کنی

  10. مهمترین پیشرفت های بشر طی چند دهه گذشته با کمک زیر ساخت اینترنت حاصل شده و هر گونه محدودیتی در این زیرساخت خیانتی بسیار بزرگ به مردم است. این موضوع بسیار مهمتر از انرژی هسته ای، بنزین، یارانه یا موضوعات مشابه است. امکان دارد برای هر موضوعی مردم از کوتاهی مسولان بگذرند ولی موضوع محدودیت اینترنت قابل گذشت نیست و همیشه به عنوان خیانتی بزرگ در کارنامه افراد باقی خواهد ماند

  11. مخالف
    چون کلی ادم از همین اینستاگرام دارن کسب و کار میکنن کلی فروشگاه اینترنتی که بیشترشون حتی مغازه هم ندارن و فروش فقط انلاینه با این کار همشون بیچاره میشن به خاطر همین فروشگاه های اینترنتی کلی بسته در روز داره تو اداره پست میچرخه حتی اداره پست هم کلی به عقب برمیگرده,و درمورد واتس اپ این اصلا چیزی نیست که مشکلی ایجاد کنه هرکی شماره کسی رو که میشناسه داره و از این طریق با هم در ارتباطن ,تو همین چند روز که اینترنت قطع بود سه تا از مریض های یه دکتر که پیشش میرفتیم چون نتونستن با دکتر ارتباط داشته باشن مردن,خود دکتر گفت من اینو به کی بگم,حالا اینا فقط یه بخش خیلی خیلی کوچیکیه و کلی ضرر به کل کشور میرسه با فیلتر این دو برنامه!!

  12. الان میفهمم ارتش سایبری و اکانت فیک چیه…

  13. این یک قیاس اشتباه هست بزرگوار هر چیزی که فیلتر شد و یا ممنوع شد به خاطر این بود که محتوای اون را نداشتیم ولی بعد از تولید محتوا ازاد شد از جمله ویدئو که فرمودید و … ولی وقتی محتوای اسلامی ایرانی نباشه ازاد نمیشه مثل ماهواره .هر چند قانون درست اجرا نمیشه و گر نه ممنوع هست الان
    در مورد شبکه های اجتماعی خارجی هم هزاران عیب و اسیب هست به طوری که مثلا همین اینستاگرام حتی از طرف انگلیس به عنوان بدترین شبکه از نظر امنیت و سلامت معرفی شده ولی با سیاسی کردن مسئله و فریب مردم توسط مسئولینی که در این شبکه ها نفع سیاسی و اقتصادی دارند مردم فریب خوردند و بدلیل پایین بودن سطح سواد رسانه ای مردم توی این زمینه بسیار دارن اسیب میبینند از همه نظر ولی باز هم حاضر نیستند این شبکه ها را ترک کنند

    من فقط به دوستان توصیه میکنم مقداری در زمینه آسیبهای این فضا مطالعه کنند و بعد تصمیمی بگیرند
    آینده فرزندامون در خطر هست

    • جالبه اکثر مردم ایران صداوسیما براشون خنده دار و تهی از واقعیت است

      تا کی می خواهید پشت جملات سواد رسانه ای و دشمن و نفوذ قایم بشید!!!

      واقعا ما داریم به کجا میریم! کشور رو به کجا رسوندید!

      همه کشورها روی مردم خودشون حساب می کنند و نمیان یک گروه رو برای محافظت از یک عده خاص که به قدرت چسبیدند با پول و مزایا منتفع کنند

      آیا موارد غیراخلاقی در اینترنت مشکل داره! آیا موارد غیراخلاقی در ماهواره اشکال داره!
      پس چرا سایت هایی که نظر مخالف دارن فیلتر میشن!!!!
      پس چرا پارازیت بر روی شبکه های ماهواره ای هست که مربوط به اخبار هست!!!!

      شما منظورت از سواد رسانه ای اینه که بثیه خفه بشن و خودت حرف های غیرمنطقی بزنی؟؟؟؟

      من دارم می گم چرا یک عده تو این مملکت یک شغل هایی دارند که اون شغل ها تو هیچ کشوری از دنیا وجود خارجی نداره (در واقع برای خودشون شغل درست کردند)؛ بعد شما می گی مردم سواد رسانه ای ندارند و حرف شما نباید پخش بشه!

      ما میگیم کسانی که 100 ساله تو قدرت هستند، چرا تا ابد می خواهند در قدرت بمانند، شما می گی سواد رسانه ای مردم کمه و حرف های تو باید فیلتر بشه!

      والا قایم شدن پشت این حرف های احمقانه کار سختی نیست

      همین الان مردم کره شمالی که داره به زن و بچشون تجاوز میشه و حق اعتراض ندارند تکلیفشون چیه؟ چون سواد رسانه ای ندارند باید بهشون تجاوز بشه!!!

      شما برای فرزندت ماهواره و اینترنت تهیه نکن

      با سپاس

  14. با سلام به همه هوطنان عزیزم. پاسخ من به پرسش بالا مثبت است و با احترام دلیل خود را ذکر می کنم.
    1- مدیریت این سرویسها در اختیار دشمنان ماست و آنها در مواقع لزوم از این سرویسها برای ضربه زدن به امنیت، اقتصاد، فرهنگ و زیرساختها و سرمایه اجتماعی ملت ایران استفاده می کنند که تجربه اغتشاشات اخیر گواه آن است. از طرفی برای این دو اپ جایگزین ایرانی داریم که اگر ضعفی هم دارند به خاطر عدم تقاضای مستمر کاربران است و اگر اقبال به آنها بوجود آید طبق قاعده عرضه و تقاضا، این جایگرینها رشد و توسعه می یابند. طبق حکم عقل، اگر چیزی خطرناک بود و جایگزین بی خطر یا کم خطری داشت باید به آن جایگزین دست یازید و سرچشمه خطر را بست.
    2- ممکن است کسی در طراحی این أپ ها برای نفوذ و ابزار جنگ نرم یقین نداشته باشد با این حال با توجه به جنگ اطلاعاتی و سایبری به عنوان استراتژی جنگی جدید در عصر هزاره سوم نمی تواند لااقل از احتمال ابزار بودن این أپ ها به عنوان ابزاری برای دشمن برای ضربه زدن به ما چشم بپوشد. در این حالت هم عقل حکم می کند که باید ضرر مورد احتمال را دفع کرد و نباید غفلت نمود.
    3- اگر در خود معنای فیلتر دقت شود فورا به مثبت بودن و لزوم آن حکم می شود، ما در بسیاری از امور زندگی خود از فیلتر استفاده می کنیم مثل فیلتر هوا و فیلتر آب، فیلتر جدا کننده امر مضر و جلوگیری کننده از نفوذ امور آسیب رسان است. آیا آب شیرین کن ما بدون فیلتر آب گوارا می دهد؟ آیا ماشین ما بدون فیلتر روغن و فیلتر هوا کار می کند؟ فیلتر در فضای مجازی هم به معنای بستن راههای نفوذ و آسیب دشمن به ما و باز کردن راه رشد نرم افزارهای داخلی است.
    امیدوارم این نکته ها به تأمل شما برای رأی دادن مفید بوده باشد.
    امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

    • چرا حرف مفت می زنی!!!

      دشمن رو از کجا آوردی!!!

      هیچ کس با مردم ایران دشمنی نداره

      چرا برای مردم دشمن درست می کنی!!!

      فیلتر هوا چه ربطی به فیلتر اینترنت داره احمق!

      فیلتر هوا رو میشه با آنتی ویروس و فایروال مقایسه کرد، اما نه با فیلتر

      شما اگر رسالتتون این بوده که یک سری سایت ها رو فیلتر کنید، پس رسالتتون رو انجام دادید، پس هزینه برای فیلتر کردن فیلترشکن به چه معناست!!!

      نه عزیز من، فیلتر اینترنت ارتباطی با فیلتر هوا و آب نداره
      فیلتر اینترنت یعنی فیلتر مواد غذایی
      مثلا فیلتر کنند موز و آناناس و انگور و گوشت گوسفند غیرمجاز بشه!!!

      …..
      دشمن دشمن نکن، مردم ایران هیچ دشمن خارجی ندارند و عاشقان رفتار مسالمت آمیز با امریکا و اینگیلیس هستند و از روسیه متنفرند

      ………..

      باید گریست

      با سپاس

    • سید منفی که بهت میدن دلیل حق بودنته 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

    • سید روح الله؟ داداش؟
      کی مرجع تقلید شدی سالار؟
      شیرینی ندادی آ؟

  15. اینا وقتی بلد نیستن چیزی رو مدیریت کنن فیلترش میکنن
    دسترسی داشتن به اینترنت آزاد حق هرکسیه
    عده ای اومدن سوء استفاده کردن درست ولی این سوء استفاده بخاطر نبود مدیریت و نبود اطلاع رسانی درست به مردمه
    اونایی که میگن این باید فیلترشه اون باید فیلترشه فقط به فکر خورد و خواب و راحتی خودشونن…بفکر ملتی درست مدیریت کن با فیلترینگ هیچی درست نمیشه.

    • خوب برادر من وقتی یک چیزی قابل مدیریت نباشه باید چیکار کرد, تو اینستاگرام 1000 جور بی بندوباری هست که برای خانواده خودمون بده و ضررشو جوون هامون دارن می بینن, چشم با دل ارتباط مستقیم داره, اینهمه آمار طلاق و خیانت, اینهمه فساد اخلاقی همه از این جور جاها سرچشمه میگیره, و اینم برات سوال باشه که دشمنی که برامون حتی دارو رو تحریم کرده چرا باید اینقدر دوست داشته باشه اون نوع اینترنتی که اونا می خوان رو داشته باشیم

      • عزیز برادر اصن بحث اینستاگرام نیست میگید اینستاگرام بده خب شما که میدونی این براتون مضر خداوند برات عقل داده ازش استفاده نکن ثانیا شما فقط جنبه منفی مسئله رو نگا میکنید چرا نمیگید چن هزار نفر ازش کسب درامد دارن?این مدل ابزار ها هم میتونن مخرب باشن هم مفید هردو رو دارن و تنها کشور ما هم نیست که از مضرات و فوایدش بهرمند میشه ولی تنها کشور ماست که تنها فیلترینگ رو راه حل میبینه بعدشم دشمنی که شما ازش حرف میزنید از اول بوده و هست این ملت همیشه ثابت کردن دشمن نمیتونه کاری بکنه و حرف حرف ملته نه اینستاگرام نه تلگرام یا هرچیز دیگری
        میگید چجوری مدیریت شه.. روش افزایش قیمت بنزینشون و نحوه اعلامش رو که یادتونه حتما
        طبیعی بود مردم قراره تظاهرات کنن مثل هر مردم دیگه ای
        مدیریت ینی شما بتونی ترتیبی بدی تا کسی که اعتراض داره بره اعلام کنه اعتراضی که بشه نظارت کرد تا کسی ازش سوء استفاده نکنه اعلام نشد رسانه های بیگانه از فرصت سوء استفاده کردن اونطوری که دوس داشتن اعلام کردن
        مدیریت ینی ببینی دشمن چندین ساله ما از چه سمتی میتونه ضربه بزنه و اون نواقص رو حل کنی
        تحریم همیشه بوده دشمن هم همینطور محدودیت الان برا مردم مثل خنجر از پشته مخصوصا ملتی که همیشه پشت انقلاب بودند و این گرونیارو تحمل کردند..موفق باشید

      • همه این کشورهایی ک داری میگی مردم مشکلی ندارن,مشکلشون با حکومتیه ک شعار *مرگ بر* برای همشون داره.همین ملتی هم ک میگی پشت انقلاب بودن, *بودن* با این پیامدهاش دیگه نیستن.

  16. نتیجه امروز حاصل فیلترینگ دیروز ….نوار کاست ممنوع شد فیلم VHS اومد اونم ممنوع شد cdو DVD اومد اونم ممنوع بود شد فلش و رم های میکرو امواج کابلی فیلتر بود امواج ماهواره ای و دیجیتال اومد .. اینترنت هم فیلتر میشه روزی خواهد رسید که بدون اجازه و در سطح وسیع امواج اینترنتی وارد کشور میشه ..یادمون نرفته !!!؟ در برابر تکنولوژی اونم با روش فیلتر ایستادن مشت بر سندان زدنه …
    اونی که پاش دوبار نمیرفت تو چاله اسمش چی بود !!!؟؟؟

  17. سوالتون مثل اینه، آیا با قطعی آب لوله کشی شهری موافقید یا مخالف ؟
    واقعا خجالت آوره

  18. اگر دلشون آتشفشان می خواد فیلتر کنند. 😠

  19. کدوم ابلهی موافق فیلتر و سانسوره؟

  20. مخالفم،با این کار خشم مردم نسبت به خودشون زیاد میکنن و چندان دور نیست موج جدید مهاجرت ها به خارج از کشور شروع بشه چون تو این مملکت دیگه جای زندگی نیست.فکر کنم اوضاع کره شمالی از ما بهتر باشه

  21. مخالفم ولی کی به نظرمردم احترام میزاره

  22. این نظر سنجی ۱۰۰ درصد یک فریبه بزرگه و کاملا نا عادلانه
    طبق امار رسمی بالای ۴۵ درصد موافق قطع اینترنت بینالملل هستن البته به شرطی که سایت ها و پیام رسانای داخلی سریع خودشونو رشد بدن

  23. مخالفیم ولی به حرف ما که نیست
    این فیلترکردناهم برای اینه که دزدی خودشون رو نشه وگرنه مردم براشون مهم نیست

  24. احساس میکنم به جد و اباد شعورم توهین شده با این سوال.
    ازادی از حقوق اولیه هر انسانی هست
    فیلتر شه که چی بشه؟ اشتغال زایی که نمیکنین میخواین نون اونایی که از اینا نون درمیارن هم ببرین؟
    یهو اسم دولت رو بزارین اشتغال زدایی خودتونو راحت کنین
    نه پول داریم نه نون داریم نه خونه داریم نه ماشین خوب داریم نه کار داریم نه ازادی داریم نه اقتصاد داریم مسئولین هم که اصلا بهترین هستن و تمام فسادهای و اختلاسایی هم که رو میشه کار کارگرای بدبختی مثل منه مسئولین از فرشته هم پاک ترن گوشت و مرغ و ماهی هم که سالی یبار هم رنگشو نمیبینیم بهترین غذایی که گیریمون میاد تخم مرغه که احتمالا سال دیگه فقط نون خشک گیرمون بیاد

    عوضش امنیت داریم!!!!
    خدایا شکرت!!
    ادمین جان درددل یه جوون بدبخت ایرانی بود لطف کن تایید کن تایید هم نکردی درک میکنم
    به هر حال صدای ما مردمو مگه گسی هم میشنوه؟

  25. تو ابن یه هفته مجبور شدم برنانه سروش پلاس و بله رو نصب کنم و انصافا هیچ فرقی با واتساپ نداره … چون همه هجوم بردن به پیام رسان داخلی و اینا اصلا تصورش رو نمیکزدن براش زیز ساخت تا این حد اماده نکرده بودن و یوم قفل میکرد ولی خیلی خوب بود …
    با فیلتر پیام رسان ها موافقم ولی با فیلتر اینستاگرام نه … چون نباید مثل کره سمالی تمام درهای ازتباطی دنیا رو ببندیم

  26. جوابم مثبته به نظرم باید فیلتر بشه چون اصلا فضای سالمی از نظر اخلاقی ندارند

  27. احتمالا سوالای بعدی
    آیا با افزایش قیمت اجناس موافق هستید یاخیر
    آیا دوست دارید نفس بکشید یا خیر
    آیاف موافق بدبختی هستید یا خیر

  28. همین هم مونده که خودمون هم فیلتر کنن

  29. من فقط میخوام بدونم کی این سوال رو طرح کرده. همین

  30. یعنی این خوده واقعی توهینه اگه بخاد دولتی حتی کوچکترین بخش هر منبع اطلاعاتی رو برای ملتش فیلتر کنه!این یعنی توهین به شعور ایرانی.

  31. آقا ساندیس خور و غیر ساندیس خور اغتشاش گر و غیر اختشاشگر ما همه یک ملت هستیم . اگر به دموکراسی اعتقاد دارین که رای اکثریت مهمه اگر نه دیکتاتوری یک طرفس که خودتون میبینید طرفدارای حکومت اگر 30 درصد بودن با این کار زشت حکومت شدن 10 درصد . طبق بند 27 قانون اساسی ما حق اعتراض داریم و طبق اصل نهم قانون اساسی : در جمهوری اسلامی ایران، آزادی و استقلال و وحدت و تمامیت اراضی کشور از یکدیگر تفکیک ناپذیرند و حفظ آنها وظیفه دولت و آحاد ملت است. هیچ فرد یا گروه یا مقامی حق ندارد به نام استفاده از آزادی، به استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و تمامیت ارضی ایران کمترین خدشه‌ای وارد کند و هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور آزادیهای مشروع را، هر چند با وضع قوانین و مقررات، سلب کند.
    هیچ مقامی یعنی شاک ، رهبر ، رئیس جمهور ، تمام قوا ، نیروهای نظامی و انتظامی کاری نکنید 10 درصد بشه 0

    • معلومه که هیچکس از نعمت برق بدش نمیاد و خیلیها از نبودش متضرر میشن
      ولی چرا زمان جنگ بعضی شبها خاموشی بود؟
      برای اینکه امنیت سرور تمام نعمات است
      همه چی را میشه فدای امنیت کرد ولی امنیت را نمیشه فدای چیزی کرد
      چون هیچ چیز ارزشی قابل قیاس با امنیت نداره

  32. آیا بهانۀ مخالفت با X برای:
    آتش‌زدن، آدم‌کشی، بلبشو، تخریب اموال، ددمَنشی، راه‌بندان، راهزنی، زورگویی، زورگیری، سرقت، شرارت، ضرب و شتم، غارت، فحاشی، مردم‌آزاری، مزاحمت، وحشیگری، هراس‌افکنی و دهها پلیدی و پلشتی دیگر کافی است؟
    آیا فاعلِ اینگونه فجایع حاضر است جای مفعولش باشد؟
    از قدیم گفته اند: اگر براستی دیوانه‌ای، لباس خودت را پاره کن!
    دروغ چرا؟
    بهانۀ مخالفت که هرگز نمیتواند توجیه‌گرِ فجایع شرم‌آور باشد
    مردانگی، شرافتی است که از نامردی حاصل نمیشود
    اصلاً فرض کنیم X دیگری، حاکم خرابه‌ای بنام سوریه شد
    با کدامین بودجه خواهد توانست، آبادش کند؟
    اصلاً مگر آبادشدنی است؟
    اشتباه نکن! بنده تا کنون و تا ابد سجلّ به مُهر انتخابات نیالوده‌ و نخواهم آلود
    و سگ زرد را برار شغال دیده‌ام
    روی سخنم با کسانیست که با اقامت، اینجا را مملکت خود میدانند
    نه آنکه برای جورابی، بازاری را به آتش میکشد
    نه بی‌ناموس وطن‌فروش نوکرصفت اجنبی‌پرست
    جُرم منِ ایرانی ماندگار در این دیار چیست که تاوان جنگ زرگری را با تحریم دوسویه بدهم؟
    چرا سر دعوای این و آن، دوای درد منِ ایرانی تحریم شده؟
    چرا هموطنم نتواند کمک انساندوستانه به بلازدگان کشورش، حواله کند؟
    اینکه اینها مقصرند، شکّی نیست
    ولی ظاهراً تردید در چشمی است که نمیخواهد دشمنی امریقا را ببیند
    برد / باخت امثال سرخابی مهم نیست
    مهم، تاوان ندادنِ نظم عمومی و آرامش اجتماعی به فقط یک بازی است
    امیدوارم بشر به این فرهنگ ارتقاء یابد تا شهردار و رفتگر را به یک چشم نگرد
    و خانواده به جوانش ادب آموزد تا از لج شهردار/ رفتگر، سطل آشغال را چپ نکند
    و نابخردانه، تُفِ سربالا نکند
    کُنام ببر و کرکس نیست اینجا * ددستان نیست، آبادیست اینجا

  33. این چ سوالیه آخه؟
    به سوال اشتباه هر جوابی بدی اشتباهه
    دوران ماهواره جمع کردن نتیجش جز از هم پاشیدن خونواده ها بدلیل خفقان و نداشتن برنامه درست نداشت
    سی شبکه ملی و بیست شبکه محلی روی هو پنجاه شبکه روزانه صداوسیما که با میانگین دوازده ساعت آنتن روزانه ششصدساعت روزانه دراختیارشون گذاشته ولی به اندازه یه پیج اینستاگرامی توان نداره از بس بی کیفیت و بیسوادن عواملش
    تاوان بلاهت در اعلام و اجرای کاری به این مهمی و بزرگی از طرف دولت رو مردم دارن پس میدن
    اینستا رو ببندین یه شبکه دیگه همون مسیر رو میره و دورباطل نتیجه نداره
    شبکه اجتماعی ابزار ارتباطی دنیای جدیده نه خطبه و بیانیه نویسی

  34. چه کسی به نظر ما اهمیت میدهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  35. اشرف ساندیس خور سانیدیسی که بهت دادن تاریخ انقضا گذشته بوده قاطی کردی فکر می‌کنی خان زاده هستی😂😂
    همش میای گجت نیوز شررورر میگی آقای باستانی هم بخاطر اینکه بی عدالتی نشه مجبور اراجیف ودری وری تو ناقص العقل رو تایید کنه واما در مورد آقای قالیباف که سنگشو به سینه میزنی شهرداری رو که واقعا متحول کرد بیشتر شبیه پادگان شده بود تا شهرداری در مورد مطالبی که نوشتم لینکش رو میزام تا دوستان بدون که تهمت نمی‌زنم و آینده کشورم برام همه نه جناح وشعار و ساندیس
    ۲ هزار ملک شهرداری دردست قالیبافی هاست:
    https://www.tabnak.ir/fa/news/925117/%DB%B2-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA
    چرا کمک ۶۰ میلیاردی قالیباف به خیریه همسرش رسیدگی نمیشود:
    https://www.khabarfoori.com/detail/1432024/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%DB%B6%DB%B0%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F
    آقای باستانی لطفاً تایید کنید باور کنید نمیخام مطالب غیر مرتبط بنویسم و پست راسیاسی کنم اما جواب این جور آدمها را باید داد همین آدمهای ساده لوح و بی سواد هستند که بدون تحقیق با انتخاب های اشتباه کشور رو به این وضع درآوردن

    • میشه لطف کنی فارسی حرف بزنی بفهمیم چی چلغور میکنی؟

      • من که میگم سواد نداری 😂
        من به فارسی نوشتم برو سواد آموزی خواندن نوشتن یاد بگیر

      • تو حتی اندازه یک نخود هم مغز نداری بجای اینکه جواب منو بدی فقط بلدی مسخره کنی حتی پاسخ کامنت هارو تا انتها نمی‌خونی مغزت نمی‌کشه بخای جواب بدی تو که گفتی باید به قالیباف رأی می‌دادیم خب توضیح بده خاک توسر خرت کنم اصلا ارزش پاسخ دادن هم نداری برو ساندیست رو بخور

  36. با احترام باید خدمت شما عرض کنم ،حداقل مردم فرانسه آنقدرها هم شما دورادور تصور میکنید خیلی با فرهنگ، هستند، نیستند.
    بنده هفته ی گذشته پاریس بودم و تمام اتوبوسها به آتش کشیده شد توسط جلیقه زردها!!
    علاوه بر این‌پیشنهاد میکنم سری بزنید تا از دزدیهای علنی و شعبده آمیزشون،مستفیذ بشید ، بعد باز بیایید بگید کشور با فرهنگی هستند ! کاش اینقدر خودمون را پایمال نمی کردیم!

  37. گرچه ابراز نظر ما اصلا مهم نیست ، ولی به هزاران دلیل که فقط به مهمترین اشاره میکنم، مخالف فیلتر هستم … بیکاری چند برابر از الان بعد از فیلتر اینستاگرام و واتس آپ و هر شبکه مجازی ،….پیش میاد. نه که الان خیلی جوانها کار دارن!!!!!!!؟؟؟؟ حالا اون چند درصدی هم که کارآفرینی برای خودشون کردن، باز دوباره بیکار میشن!!!
    الان خودم را مثل زندانی میدونم که نمیتونم هیچ غلطی تو زندگیم بکنم ! چند روز دیگه نمایشگاه دارم و این اولین قدمم بود برای یه مقدار پیشرفت تو این محیط بسته…. بعد حالا اینطوری نه میتونم اطلاعیه بدم نه میتونم تبلیغ چندانی کنم….. بقیه افراد هم همینطور هستند .

  38. از شهرهای استان اصفهان کسی نت همراه اولش وصل شده؟
    واسه ما که هنوز قطعه شمال غرب استان اصفهانیم 😒😒

  39. مگه اصلا نظر مردم مهمه؟
    چند درصد با فیلتر تلگرام موافق بودن؟
    چند درصد با حذف عادل فردوسی پور موافق بودن؟
    از این موارد تو کشور ما فراوونه…

  40. فیلتر نشانه ی جامعه ی ناسالم است

  41. اینترنت کجایی می خوندیم باید اینستا کجایی هم بخونیم

  42. واقعا دلیل داره که مخالف فیلتر باشیم؟ فیلتر توهین به شعور و فهم عقل مردم هست.
    از طرفی مردم رفتن راهپیمایی میگن مرگ بر اختشاشگر فازتونو من نمی‌فهمم واقعا از ایرانی بودنم بدم مید از تو ایران زندگی کردنم بدم میاد اگه پولشو داشتم 1 ثانیه هم تو این کشور نمیمونم دیگه خسته شدم.

  43. این نظر سنجی مقرضانه هست ون ۴۰ تا از رفیقام اومدن رای دادن هیچ تاثیری نداشته 👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾

    • درود بر شما
      دوست عزیز توقع دارید الان چه تاثیری داشته باشه؟!!!
      هنوز نه اینترنت وصل شده و نه اینستا و واتس اپ فیلتر شدن!
      این رای گیری برای رسوندن خواسته مردم به مسئولین هست و انشالله با مشارکت گسترده شما مانع از فیلترینگ خواهد شد
      پیروز باشید

      • مگه من میخوام فیلتر نشه اقا باستانی؟ ما رای دادیم فیلتر بشه ۱ درصدم تغییر نکرد که

        • دوست عزیز تعداد رای دهنده ها بالاس معلومه با یک رای درصد تغییری خاصی نمیکنه!!!

        • خب این نشون میده شما در اقلیتید چه چهل تا از دوستاتو بیاری چه کل اونایی ک تو استادیوم جلوی … جم شدن … شما تو اقلیتید خودتونم اینو خوب میدونید … برا همین تا تکی به توکی میخوره نت رو قطع میکنید و تلویزیون رو پر میکنید از گزارشای آمنه سادات ذبیح پور و سایر خبرمال های حکومتی … اگ مرد بودن نت رو قطع نمیکردن !! میگی آموزش شورش میدن ؟؟ عزیزم اگ مردم شما و حکومتتون رو بخوان چرا برن به آموزشا نگاه کنن و گوش کنن … اینو بدون خیلی تو اقلیت هستید … چشتون رو به همه چی بستید … البته حق میدم بهت تو مرام و رژیم شما دموکراسی و رای مردم جایی نداره

    • یعنی هنوز نفهمیدین در اقلیتید :))))
      مغزتونو …

    • 100 تا دیگه از رفقای ساندیس خورت رو هم بیاری بازم تو اقلیت هستین.

      • ما ساندیس خورا بهتر از شما گوه خوارای دشمنیم

        • اقا مهم دمت گرم

        • تمامی کشورهای همسایه ما + کشورهای غربی، همگی دوستان مردم ایران هستند

          مسئله ساندیس اینه که یک عده رو بهشون پول می دن برن با مردم برخورد کنن

          4 روز دیگه می فهمید الماس خاورمیانه رو به کجا کشوندن

          وقتی 60 میلیون نفر هستند تو تلگرام، چرا باید فیلتر میشد!!!
          مشروعیت یعنی چی؟؟؟

          باید گریست

          با سپاس

        • هیتلر میگه : حتی اگ کشورت رو دشمنی تهدید نکرد باز وانمود کن که دشمن دارید
          دقیقا معنی این حرف هیتلر رو … و آقازاده هاش و نوچه هاش بازگو میکنن که از هر 5 کلمشون یکیش دشمنه … هرکسی اعتراضی میکنه دشمن ! هرکسی میگه دزدی بی عدالتی ظلم فقر فحشا اعتیاد طلاق بیکاری گرونی و غیره دشمنه!! حالا میخوام بدونم ساندیس خور خود تو تو این وضع گرونی و … زندگی نمیکنی ؟؟؟ یا به شما از جاهایی میرسن!! گیرم به تو رسیدن شرف و وجدانتو چند فروختی که چشمتو رو همه چی بستی ؟
          تاریخ ثابت میکنه دشمن واقعی ایران و ایرانی کیه

        • تو ساندیستو بخور حمایت کن آفن شما مغز کپک زده ها باید اونقد دشمن دشمن کنین که دشمن به یه روزی بندازه شما رو خیابونا رو لیس بزنین تا شکمتون سیر بشه
          از قدیم گفتن کسی که زورش به یه چیزی نرسه باید بشینه سر جاش نشینه مینشوننش آمریکا بخوای نخوای ابرقدرته با هر مملکنی در اوفتاده اقتصاد اون کشور پاشیده تو ام عوض اینکه عمر فلاکت بار خودتو با مغز کپک زدت دنبال دشمنی باشی بشین یه فکری به حال مغز کرم خوردت بکن یکم فکر زندگی آیندت کن که چطوری درستش کنی هیچ کشوری هیچ کسی با دشمنی ورزی به جایی نرسیده اینا رو میگم هر چند مغز عقب مونده یه ۱۴۰۰ سال قبلیت نمیکشه ولی گفتم شاید یه در فرجی باز بشه به روت

        • دشمن ادما ابلیسه
          مگه تو ابلیسی دنبال دشمنی ؟ اونم از جنس ادم ؟
          حاجی اشرف
          گله شیر دشمنش کفتاران …
          گله انسان ها دشمنش کیه ؟
          ابلیس !
          پس تو که با ادما مشکل داری ، حالا هر رنگی
          ابلیس تو جلدت فواره میزنه 😂😂😂
          برو
          بدون
          فلسفه تضاد انسان رو
          خخخخخخخ
          ابلیس
          خخخخخ

    • عزیزم تو بر ساندیست رو بخور
      مسایل و مشکلات رو بزار برای دیگران

  44. آقا این سوالتون اصن از ریشه مشکل داره.
    دسترسی داشتن به اینترنت و دنیای آزاد حق مسلم هر انسانیه
    خب معلومه که هیچ آدم عاقلی موافق سانسور و خفقان نیست. پرسیدن نداره دیگه

  45. ملت یه جوری کامنت میذارن انگار 25 میلیون نفری که به روحانی رای دادن از مریخ اومدن!

    • واقعا همینه
      اون زمان که باید با عقل و خرد به مهندس قالیباف رای میدادن رفتن سراغ وعده بیخود و فریب

      • این تویی که زر میزنی نه من خاک تو سرت کنم معلوم شد از طرفداران قالیباف هستی کاش یکم تربیت داشتی آقای قالیباف تو مناظره گفتن مردم من از مال دنیا یک خونه دارم بعداً نماینده شورای تهران گفت ایشون ۶۹هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکاره(اون موقع دلار ۳۴۰۰ تومان بود)و ایشون و اقوام نزدیک شون۲۵۰۰ تا از املاک وزمین های شهرداری رو تصرف کردن و پس نمیدن آقای قالیباف تو مناظره به دولت فعلی دولت ۹۶ درصدی ها میگفتن اما در زمان ریاست خودشون بیشتر مدیر و روسای شهرداری رو مستقیما از نهاد …. حتی بدون مدارک و سوابق مرتبط منسوب کردن و…..
        تو گفتی شغل دولتی نداری خب بهت نمیدن که بخای داشته باشی فهم و شعور که نداری سواد که نداری تربیت هم نداری آخه یک آدم الاف بیکار هستی که میگردی ببینی کجا ساندیس مجانی میدن بری طرفشون

        • اصلا نیازی به شقل دولتی نداریم ما از قدیم خان زاده بودیم
          اینقدرم در مورد قالیباف شرو ور نباف نیرو انتظامی و شهرداری رو متحول کرد

      • حسن روحانی – قالیبافت – رئیسی – هاشمی – خاتمی و سایر خوش نشین های حکومت چهل ساله تو راس حکومتن و چهل ساله هر سال وضع بدتر میشه !! اگ دو تا چیز خوب داشته باشه حکومت صد تا چیز بد داره … اقتصاد خراب فقر بیکاری فحشا اعتیاد طلاق قاچاق و و و و همه اینا هر سال بدتر میشه و تو این چهل سال یه سال نبوده ک تورم صفر باشه حالا منفی نخواستیم ولی یه سال نبوده ک صفر بشه تورم. اگ این حکومت و آدماش چه چپ و چه راست چه اصلاح طلب و چه اصول گرا درست و خوب بودن لااقل تا الان یه سال اوضاع بهتر میشد که نشده تا الان این ینی از بیخ خرابه حکومت از ریشه مشکل داره … حالا همون قالیبافی ک میگی کم پرونده و فساد نداره.

    • یه غلطی کردیم
      دیگه هم تکرار نمیشه
      داغ کنم پشت دستمو اگه باز رای بدم
      ثابت شد سر و ته یه کرباسند

  46. مسلما هرکسی حق انتخاب خودشو باید داشته باشه
    ولی تو مملکت ما اولا بحث حق نیست اصلا، دوما انتخاب فقط انتخابات، اونم صرفا جهت زدن مشتی بر دهان استکبار… جاهای دیگه نظر مردم اهمیت نداره که

  47. فکر کردم 100 درصد خیر باشه ولی انگار ساندیسیا همه جا هستن شرافت خودشونو میفروشن با این کاراشون خودفروخته ها

  48. گجت نیوز داری به بیراهه میری

    • ناموسا اینقدر ملت شریف ایران با خاک یکسانت کردن بازم میای کامنت میزاری صدرالساندیسین ؟
      چقدر بی‌ارزشی آخه ؟

    • جناب میر اشرف ؟
      یادت باشه ،
      کجا واستادی ، و روی کدوم نقطه راه درست رو به هم نوعات نشون میدی ،.
      مرد خوب ؟
      توی این دنیای درندشت ما ادما در حدی نیستیم که همو راهنمایی کنیم
      اگاه باش
      و همیشه
      با نسبیت زندگی کن
      میری تو باطلاق خفه میشی …
      مطمعن باش

      • نمیتونیم همو راهنمایی کنیم؟ 😂😂😂😂خر باید راهنمامون باشه یا اقاتون ترامپ؟

        • قطعا رهنما تو یکی که نیستی ؟
          درسته ؟
          اعتراف کن خودمو الان خفه کنم 😕

        • تو که هنوز به اولین اصل دینت ینی تهمت نزدن به بقیه پایند نیستی پس حرف نزن …

        • اخه مشکلم اینه که ؛
          کی بهت دستور داده ترامپ اقات باشه یا هر کس دیگه ؟ ادما قراره برای خودشون در وحدت اقا شن ،
          من نمیدونم ها ؟
          خودتون به قران اعتقاد دارید
          من گفته خودتونو میگم فقط ؛
          مگه نمیگین قران گفته ،
          فقط یک کس از انسان متنفره
          اونم ابلیس ؟
          درسته ؟ حرفی که نداری ؟
          خب
          ابلیس
          تو که از ترامپ یا هر کس تو دنیا شعار کافر کافر میدی بر علیه ادما ، خب نشون از نفرتت هس
          نفرتی که ابلیس از ادما داره
          خب شما هم با ادما مشکل دارید
          صفحه اول قرانتو که درجا میزنی حاجی ..من نمیدونم ها 😀 شرر نشی
          خودتون میگید
          ابلیس از ادما بدش میاد
          خب
          ابلیس
          از ادما بدتون میاد دیگه …
          حرفیه الان ؟😂

    • خخخخخخ هرکسی حرفش با شما مخالف باشه بی راهه هستش اره ؟؟
      رفیقاتو صدا کن بیان رای بدن دیگ …

  49. دوستان سیاست ها ثابته
    فقط مجری سیاست ها هر ۸ سال یه بار عوض میشند
    ربطی نداره کی رئیس جمهور باشه

  50. آقای ریس جمهور روحانی علاوه بر کلید محترمشون انگار حرفاشونم یادشون رفته!
    ایشون تویه مناظره نمیگفت مگه , با فیلتر کردن مخالفن؟
    بعضی زندانیا آزاد میشن؟
    گاز زنبوری های آقای قالیباف رو مثال کشیدن!
    با فیلترینگ مخالفن تلگرام فیلتر کردن و حالا واتس آپ و اینستاگرام هم میخوان فیلتر کنن؟
    زندانیا آزاد میشن یا شلوغتر !
    خودشون که بدتر گاز زنبوری زدن تو این 1 هفته.
    عجب مردم عجیبی هستیم از اونجا مخالفیم از اینجا داریم مرگ بر اختشاشگر میگیم!جایه تاسف داره مگه اختشاشگرا قیمت بنزین زیاد کردن؟
    مملکت آرامش داشت خودشون ملت ریختن تویه خیابون چرا بنزین 2000 نشد ! 1500 نشد! اصلا چرا افزایش ما مگه مسول این دوستان اختلاص گر هستیم , آقازاده میخوره مردم باید قید کنن؟
    شرمنده حرف دل یه ایرانی بود انتشار هم نشد من انتشار شده میبینم:)
    یاد موزیک قشنگ شادمهر افتادم

    • خلاصه بنویس حوصله ندارم بخونم

    • دوست عزیز
      لطفا از آب گل‌آلود ماهی نگیر…
      تصمیم قطع اینترنت با «شاک» بوده و کاملا تصمیم امنیتی بوده..ربطی به هیچ دولتی نداره…
      تصمیم به افزایش قیمت بنزین هم تصمیم شورای هماهنگی سران قوا(روحانی، رئیسی، لاریجانی) بوده که به تایید و حمایت رهبری رسیده…
      فیلترینگ تلگرام به دستور دادستان و دستگاه قضایی دوره آقای لاریجانی صورت گرفت که بعدها همان دادستان به جرم فساد عزل شد.

      من خودم با همه تصمیمات بالا مخالفم.. ولی معتقدم آدم باید صداقت داشته باشه..
      ضمنا «گاز زنبوری» نیست و «گاز انبری» هستش

  51. با همین رای نه خودم مشخص کردم چرا……..

  52. اصلا ب اینا چ که بخوان واسه ما محدودیت ایجاد کنند عملا دارن شعار هایی که باهاش انقلاب کردن زبر سوال میبرن
    شعارشون چی بود؟استقلال ازادی جهموری اسلامی
    پس این ازادیه کجاس هااااا کجاسسسس

  53. چرا باید کار به جایی برسه که یک دولت از ترس اعتراض، اینترنت رو روی مردم ببنده؟ چرا دولت کشورهایی مثل فرانسه و ایتالیا که شورش شد همچین کاری نکردن؟

    • چون کشور های فرانسه و ایتالیا مردمش فرهنگ دارن و اختشاش گر ندارن یا کنترل میشن ولی اینجا شعور تضاهراتم نداریم !!!

      • با احترام باید خدمت شما عرض کنم ،حداقل مردم فرانسه آنقدرها هم شما دورادور تصور میکنید خیلی با فرهنگ، هستند، نیستند.
        بنده هفته ی گذشته پاریس بودم و تمام اتوبوسها به آتش کشیده شد توسط جلیقه زردها!!
        علاوه بر این‌پیشنهاد میکنم سری بزنید تا از دزدیهای علنی و شعبده آمیزشون،مستفیذ بشید ، بعد باز بیایید بگید کشور با فرهنگی هستند ! کاش اینقدر خودمون را پایمال نمی کردیم!

      • با احترام باید خدمت شما عرض کنم ،حداقل مردم فرانسه آنقدرها هم شما دورادور تصور میکنید خیلی با فرهنگ، هستند، نیستند.
        بنده هفته ی گذشته پاریس بودم و تمام اتوبوسها به آتش کشیده شد توسط جلیقه زردها!!
        علاوه بر این‌پیشنهاد میکنم سری بزنید تا از دزدیهای علنی و شعبده آمیزشون،مستفیذ بشید ، بعد باز بیایید بگید کشور با فرهنگی هستند ! کاش اینقدر خودمون را پایمال نمی کردیم

      • ببینم حاجی حیدر … تو بچه ناف پاریسی ک میگی اغتشاشگر ندارن ؟؟ تا حالا ندیدی تو همون اخبار حکومتیتون ک نشون میده از پاریس چقدر دود رو هواس … اینا دود سیگار و ماشینن به نظرت ؟؟

  54. گحت نیوز عزیز،

    حق طبیعی و مسلم افراد را به نظرسنجی نمی گذارند

    مگر می شود نظرسنجی در مورد قطع دست مردم گزاشت!!!

    فعلا سردم داران متوجه هواست مردم نیستند؛ موقع انتخابات حالیشون میشه مردم اون مردم سابق نیستند

    با سپاس

  55. ….
    الان میبینی این کامنتمم مث کامنت قبلیم که زیر یه پست دیگه که یه فحش درست حسابی بود اوکی نمیشه… !!

  56. ایزد منان را سپاس که از بدو ورود adsl آنرا بدون محدودیت استفاده کردم ! و در این هفته قطعی فقط 1 روز قطع بودم و همچون گجت و سایر دوستان دسترسی داشتم
    زین پس هم خواهم داشت
    راه برای امثالهم همیشه باز است ! 🙂

  57. بخوام راجع به اینکه چرا مخالم توضیح بدم احساس میکنم به شعورم توهین شده.

  58. به من فحش میدن حذف نمیکنید یه انتقاد کوچیک میکنم بر نمی تابین حذف میشه

    مرگ بر منافق

    • منافق خود تویی بی شرف جوابتو تو پست قبل دادم ولی دوباره برات می‌نویسم تا دیگران بهتر تورو بشناسن
      اشرف بی شرف دهنت رو ببند بوی گند ساندیس میده تو خودت از جنس همین آدمهای دورو هستی بابک زنجانی و امثالشون خودشون رو خدمتگزار مردم معرفی کردن بعد معلوم شد مفسد کلان اقتصادی هستند شماها در ظاهر دم از انقلاب و دین وآزادگی میزنید ولی خودتون عاشق فرهنگ غرب و پورن و شهوت رانی و دنیا طلبی هستید فقط در ظاهر انقلابی هستید

    • کی بی احترامی کرده؟

  59. خودتونو مسخره نکنین
    تو این مملکت رای کلا هیچ اعتباری نداره
    هیچ وقت رای تاثیری نداشته، ندارد و نخواهد داشت
    الکی صف نایستید و انگشتتونم جوهری نکنین
    پ.ن
    این نظر سنجی هم جامعه
    اماری رو مشخص میکنه

  60. گجت نیوز با اینکه این چند روز توی اطلاع رسانی خیلی کمک کردی ولی واقعا ازت نا امید شدم……
    کم این روزها حرص خوردیم؟؟….این دیگه جه نظر سنجیه؟؟!!!!!!
    ضمنا مخابرات یزد همین الان وصل شد….

  61. این واقعا نظر سنجی لازم داره!؟کی از محدودیت و دردسر خوشش میاد!؟چرا انقد سطح خواسته هامون اومده پایین واقعا؟!
    مگه ما چیمون از بقیه کمتره که باید انقدر محدود باشیم؟!

  62. اقا عرفان امکان داره دیگه اینترنت رو وصل نکنن؟

  63. نمی دونم اصلا به چه حقی اینترنت را محدود کردن .به زور که نمیشه از شبکه ملی استفاده کرد و وقتی موتور جست و جوگر که ایران ساخته بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوره چه انتضاری از مردم دارن .فیلتر میکنن بعد میخان فیلتر شکن قانونی بفروشن.اینترنت بین الملی حق مردمه اینکه بخوان برای سازمان ها بعضی از افراد خاص این عین دموکراسی هست .میگن اگه تظهرات کنید اینترنت را قطع می کنیم به صورت واضح دارن تحدید میکنن بعدشهم تو نماز جمعه میگن اگه اینترنت را نبندین در پیشگاه خداوند جوابی نخواهید داشت الکی به خدا یغمبر نسبت میدن و مردم را تو خفقان نگه میدارن و بعد میدزدند و به دزدی و اختلاس هاشون میرسن.

  64. همونجور که کسب و کار عده ای از جمله بنده رو در تلگرام فیلترکردن باید همه شبکه های خارجی فیلتر بشه. یا باید همه آزاد بشن. تلگرام💚💗

  65. با دست خودمون دور خودمون رو دیوار میکشیم

  66. Ba in nazar sanjiya ham chizi nemishe dolat bekhad filter kone mikone ba nazar mardom kari nadare be melt ahamiyati nemide midad alan 1 hafte internet gat nabod maham az karemon namonde bodim

  67. چندین روزه مطالتون در باره اینترنت و وضعیت فعلی رو دنبال میکنم سپاس گزارم از پیگیری و اطلاع رسانی هاتون اما این نظر سنجی برای کسانی که تصمیم میگیرند هیچ ارزشی نداره .
    توی این یک هفته قطعی نت زحمت دو ماهه من که قرار بود به ثمر برسه نابود شد
    قطع کردن اینترنت اصلا روش درستی نبود و نیست . اما خب چه میشه کرد.

  68. حالا نه که این فیلتر کردن ها تاثری داره بیشتر مردم رو به فیلتر شکن ها میارن و این خوب نیست

  69. از تدبیرهای ستودنی در این ماجرا قطع اینترنت بود؛ اگر مسئولین می‌خواهند اهمیت کار را درک کنند ببینند دشمن و شبکه‌های خارجی چقدر ناراحتند از این اتفاق؛

    با اینکه به نظرم یکم تند رو هستش ولی این حرفش کالاااملا حقه
    باید قطع نمیکردن تا الان داعش برقتونم قطع میکرد سرتونم میبرید تا میفهمیدین

    من کاملااااا موافقم

  70. خیر
    من شغلم کار کردن با خارج از کشوره. شما نمیتونین درون کشور کار تولید کنید. مجبور شدم با خارجیا کار کنم.بعد میخواین نون منم اجر کنین تموم شه؟ نه میخوام بدونم از چی این راضی هستین؟ از اون موقع که اینترنتو بستین من بیشتر از ۱۰ هزار دلار از دست دادم. یکم فکر کنین بعد عمل کنین

  71. تمام کشورها در جهت تعامل و رابطه با سایر کشورهایی جهان هستن پیشرفت کشورشان در گرو تعامل با کشورهای پیشرفته می دانند ک ب حق هم همین طور هست. هیچ کشوری در دنیا پیدا نمی شه ک ب صورت مستقل ب پیشرفت های علمی و اقتصادی رسیده باشه و اما بر عکس تمام دنیا مسولین رده بالایی ما هم ب فکر جداسازی از دنیا هستن کلا ی حصار بزرگ دورمان بکشن ک با دنیایی خارج هیچ ارتباطی نداشته باشیم
    ……………….
    هیچ دلخوشی و امیدی برامون نذاشتن از ما آدم های ناامید و افسرده ساختن ک بزرگترین آرزوی خیلی ها مرگ شده
    جامعه ای پر از فساد اخلاقی و ظلم و تباهی و افسردگی و اعتیاد و ناامیدی
    اینا همه ش انتخاب خود ما بود از ماست ک بر ماست

  72. چقد فحش دادم به اون ربات های فیک سایبری که بله زدن .. 👍👍👍

  73. آخر شم فیلتر میکنن دیر وزود داره سوخت وسوز نداره

  74. به نظرم فیلتر بشه بهتره،باید جمع بشیم بگیم فیلتر کنن تا اینترنت رو زود وصل کنن

  75. طبق آخرین اخبار موثق از شورای امنیت کشور به زودی فاز اول و اجرایی طرح جایگزین اینترنت ملی (اینترانت ملی ایران) با اینترنت بین المللی برای مشترکان خانگی ارائه می شود. (تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست ولی به احتمال زیاد در اواخر هفته آینده) در این طرح اتصال به اینترنت بین المللی فقط برای شرکتهای دولتی و مراکز آموزشی و بهداشتی و مراکز اقتصادی و نظامی و همچنین بعضی از افراد و نهاد های خاص(مثل سفارتخانه ها و آژانس های مسافرتی) که با صلاحدید کارگروه جدیدی که در این زمینه به زودی تشکیل می شود میسر خواهد بود

    • این خبر درسته

    • در مملکتو گل بگیرین بره

    • اگه این خبر حقیقت داشته باشد که امیدوارم دروغ باشد باید بریم مودما جمع کنیم اینترنت نداشتن بعضی اینه که از اینترنت ملی استفاده کنیم

    • ب خیال خودشون ناآرامی های اخیر به خاطر اینترنت بوده

      اینترنتو از مردم بگیرن تازه میفهمن ناآرامی ینی چی

      این ملت فقط همین یه دلخوشی براش مونده

      • عزیز خودتم میدونی این قضیه اینترنت ملی از دولت قبلی شروع شد .. اینا فقط دنبال یه بهونه بودن که استارتشو بزنن .. الانم این حوادث اخیر رو بهترین بهونه پیدا کردن واسه پیاده کردن نقششون

    • این کارو اگه بکنن دیگ کلا اپراتورای ایرانسل و رایتل و همراه اول و خوده مخابرات هم باید خودشون درشونو گل بگیرن چون 15 درصد نت مربوط به مشترکین حقوقیه که الان وصلن و بقیه 85 درصد مشترکین حقیقی و ملت بیچاره هستن و قطع به یقین میتونم بگم دیگ هیچ بنی بشری پول پای نت نمیده و همه نتو از روی خط هاشون جمع میکنن و این چارتا شرکت کلی سرمایه رو از دست میدن … دیگ پیاز و سیب زمینی و بنزین نیست تا گرون شد و کم شد بریزن ملت توی پمپ بنزین و میوه فروشیا که بخرن که نکنه تموم شه 😐 . وقتی نتونن از حجم نت استفاده کنن مگر اینکه چیزخل باشن پول پای این نت بدن.

    • خدا لعنت کنه امثال تو رو که دارین توی این بل بشو از آب گل آلود ماهی میگیرین و روی اعصاب مردم راه میرین….
      اگه بدونی شورای امینت فقط و فقط در شرایط خاص و اضطرارای میتونه دستورالعملهایی برای حفظ امینت کشور بدون تائید دولت و مجلس بده نه اینکه برای خودش قانون گذاری کنه!!
      ضمنا شورای امینت در واقع ریر چتر ریاست جمهوریه و درسته که از روحانی نا امید شدم ولی میدونم دیگه تا این حد بی مروت و بی انصاف نیست!!!
      ضمنا طبق اخبار تائید شده اینترنت های خاگی در سراسر کشور در جال اتصال هستند….

      • درست صحبت کن پسر جون!
        کاری نکن به جرم توهین بکشمت دادسرا

        • اولا من حرف حساب رو به شما زدم و گفتم این قضیه در دراز مدت هیچ ربطی به شورای امنیت کشور نداره…توی هیچ خبرگذاری رسمی هم بهش اشاره هم نشده چون مشخصه ار بیخ خالی بندیه و یه عده فقط با شایعه سازی میخوان روی اعصاب ملت رژه برن عین قضیه دستور دادستانی که گفته میشد برای گوگل پلی اومده و بعدا حتی خود قوه قضاییه هم تکذیب کرد!!!
          ثانیا من به شما هیج توهینی نکردم و فقط گفتم اگه قصدت تشویش اعصاب داغون ملت توی این اوضاع هست(که احتمالا هست،چون من توی این دو ساعتی که نتم وصل شد کل اینترنت رو گشتم هیچ جا حتی بهش اشاره هم نشده و شما معلوم نیست این خبر رو از کحات درآوردی؟؟)خدا جزات رو بده که داری تخم نفرت و کینه رو فقط اشاعه میدی!!!!

    • نههههههههه نمیخووووام این طوری بشه پولم نداریم از ایران بریم بیرون

  76. خیر
    از این جهت موافق نیستم که پیام رسان های داخلی به هیچ وجه پاسخگوی نیاز کاربران نیستند و راه زیادی باید بپیمایند تا به بلوغ کافی برسند
    ضمن اینکه کاربری عمومی ندارند و باید تبلیغات مفصل و جذابی برای آن ها و امکانات آن ها انجام شود
    صد البته امنیت و بومی سازی و عدم نیاز و وابستگی به خارج و آماده سازی کشور در برابر هر حمله و تهاجم و تحریم مهم است و امنیت ملی و امنیت اطلاعات در سطح بالایی قرار داره مخصوصا برای کشوری متل ایران که همزمان در حال توسعه و پیشرفت و مورد تحریم و دشمنی قرار داره
    ضعف شبکه ی ملی اطلاعات بیش از بیش برای همه در این چند روز عیان بود بطوری که قادر نبود یک سرچ ساده را در انبوهی از اطلاعات و داده ها انجام دهد
    استفاده از زور نتیجه ی عکس میده و باید ترغیب و تشویق و تبلیغ انجام بشه!

  77. این وسط فقط مافیای vpn سود میبره

  78. وقتی تمام ملت میدونن قندشکن خودشون رو فعال میکنن، چرا باس فیلتر کنن://
    میخوان اعصاب ملت رو بیشتر از این خورد کنن://
    یاااا نه پول بیشتری از این اینترنت در بیارن، آخه دیگه داخلی نیس دیگه:/
    یک چیز جالب:
    اینها با این کارشون بی اعتمادی برای ملت ساختن، توقع دارن بیان باز از این شبکه های اجتماعی ملی استفاده کنن 😐؟

  79. فعلا که خود اینترنت رو از بیخ فیلتر کردن. ترسو های بزدل

  80. این یک ایده و یک برنامه شکست خورده .وتنها سودش برای فروشنده های vpn خوبه وتنها

  81. میدیدم این روزارو از خیلی وقت پیش لعنت

  82. اون دو درصد هم اینستاشون فارسی بوده احتمالا :’)

  83. فیلتر هزینه الکیه ک مطمئنا از جیب مردم میره و تاثیری هم نداره

    تلگرام فیلتر کردن چیشد