لپ تاپ هواوی میت بوک دی

لپ تاپ هواوی میت بوک دی جدید در 4 آذر معرفی می‌شود

شرکت هواوی در روز 25 نوامبر 2019 یعنی 4 آذر 98 کنفرانسی را در شانگهای برگزار و از تبلت هواوی مدیاپد و نسخه جدید لپ تاپ هواوی میت بوک دی (Huawei MateBook D) رونمایی می‌کند.

روز گذشته شرکت هواوی اعلام کرد کنفرانس معرفی محصولات جدید خود را در روز 25 نوامبر 2019 (4 آذر 98) در شهر شانگهای چین برگزار خواهد کرد. هواوی در این رویداد از تبلت مدیاپد (Huawei Mediapad) و محصول صوتی Sound X رونمایی می‌کند، اما به نظر می‌رسد محصول دیگری نیز در این رویداد معرفی خواهد شد و آن چیزی نیست جز نسخه جدید لپ تاپ میت بوک دی (Huaewi MateBook D)!

لپ تاپ هواوی میت بوک دی

مدل اصلی لپ تاپ هواوی میت بوک D یک نوت بوک میان رده است و حالا به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از آن با به‌روزرسانی‌های سخت افزاری در راه است. هواوی تاکنون هیچ محصولی را با پردازنده نسل دهم اینتل Core معرفی و عرضه نکرده است و ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که میت بوک دی جدید از آخرین پردازنده Intel بهره ببرد.

مشخصات احتمالی لپ تاپ هواوی میت بوک دی جدید

به احتمال زیاد هواوی میت بوک D از طراحی با نمایشگر تمام صفحه مانند میت بوک 15 برخوردار خواهد بود، اما نسبت صفحه نمایش همچنان 16:9 است. این نوت بوک جدید همچنین از سه درگاه یو اس بی تایپ A، یک درگاه یو اس بی تایپ C و یک درگاه اچ دی ام آی بهره می‌برد. علاوه بر این‌ها ما اخبار جالبی را شنیده‌ایم که توسط یکی از وبلاگ‌نویسان فاش شده و بر اساس آن هواوی در سال آینده یک لپ تاپ گیمینگ عرضه خواهد کرد. این محصول از جدیدترین کارت‌های گرافیک سری Super شرکت انویدیا استفاده می‌کند.

اگر در جریان نیستید، شرکت اینتل پردازنده نسل دهمی Core Mobile را در سال 2020 عرضه می‌کند. پردازنده Core i5 به شش هسته و 12 رشته و پردازنده Core i7 به 8 هسته و 16 رشته ارتقا پیدا می‌کنند. علاوه بر این، انویدیا در سال آینده نسخه Super کارت گرافیک Mobile GTX را معرفی و عرضه می‌کند. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که لپ تاپ گیمینگ هواوی در سال آینده به این پردازنده و کارت گرافیک جدید مجهز شود.

لپ تاپ هواوی میت بوک دی