کالبدشکافی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل 4 ایکس ال را تماشا کنید

در این مطلب می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 XL) را تماشا کنید و با نحوه قرارگیری اجزای درونی گوشی و میزان تعمیرپذیری آن آشنا شوید.

گوگل پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 XL) جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت گوگل است که به صفحه نمایش 6.3 اینچی P-OLED با وضوح 3040 در 1440 پیکسل، بدنه شیشه‌ای با پوشش گوریلا گلس 5، سیستم عامل اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 855، شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین دوگانه 12.2 + 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با حسگر ToF، باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی و سیستم تشخیص چهره سه بعدی مجهز شده است.

اما اکنون قصد داریم ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل 4 ایکس ال را تماشا کنیم و نگاهی به محتویات درون گوشی بیندازیم. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید در اسپیکر بالایی، گوگل یک رادار قرار داده که این رادار می‌تواند حرکات اشیا از نزدیک گوشی را تشخیص دهد و ژست‌های حرکتی هوایی دست شما را تشخیص می‌دهد. در لبه‌های کناری گوشی نیز سه سنسور قرار گرفته که وقتی گوشی را از حواشی فشار می‌دهید، فشار را احساس و به عنوان یک دکمه عمل می‌کند.

همچنین این را هم باید بگوییم که iFixit امتیاز 4 از 10 را برای تعمیرپذیری این گوشی داده است که یعنی شما خودتان نمی‌توانید به راحتی گوشی را تعمیر کنید و باید آن را به یک فرد کاربلد بدهید. در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل 4 ایکس ال را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دمتون گرم عجب صداگذاری حرفه ای انجام داده بودید.
    بعد از قطعی اینترنت با این سایت اشنا شدم ، واقعا سایت خوبی دارید تبریک!