گوشی منعطف Visionox

گوشی منعطف Visionox با ظاهری شبیه به موتورولا ریزر 2019 معرفی شد

گوشی منعطف Visionox رسما معرفی شد. این گوشی ظاهری شبیه به موتورولا ریزر 2019 داشته و از وسط تا می‌شود. ویژن او ایکس یکی از تامین کنندگان پنل‌های نمایشگر است.

در طول برگزاری رویداد First World Conference در چین٬ شرکت Visionox از دو محصول جذاب خود رونمایی کرد: آن‌ها یک گوشی معطف تاشو و یک پنل OLED رول شونده هستند. اسم این شرکت را به خاطر نمی‌آورید؟ آن نخستین تامین کننده‌ی نمایشگر گوشی نمام صفحه‌ی شیائومی می میکس آلفا و همچنین شیائومی می نوت 10 است.

گوشی منعطف Visionox

این گوشی تاشو انعطاف پذیر از عملکردی شبیه به گوشی منعطف تازه معرفی شده موتورولا برخوردار است٬ اما وقتی دقیق‌تر به آن نگاه می‌کنید٬‌ وقتی در حالت باز قرار دارد بسیار شبیه به گوشی‌های معمولی بازار است. نمایشگر ثانویه را در پشت قاب این گوشی نمی‌توان یافت؛ بنابراین زمانی که گوشی در حالت تا شده باشد٬ قابل استفاده نخواهد بود.

گوشی منعطف Visionox

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید٬ گوشی منعطف Visionox از شباهت زیادی به موتو ریزر 2019 دارد. این بدان معناست که از طراحی تاشو به جای تبدیل یک گوشی به تبلت نظیر میت ایکس هواوی و گلکسی فولد سامسونگ برخوردار است. در حال حاضر جمعا 4 دیوایس انعطاف‌پذیر وجود دارد. آن‌ها شامل فلکس پای٬ سامسونگ گلکسی فولد٬ هواوی میت ایکس و سامسونگ W20 5G (نسخه‌ی چینی گلکسی فولد) هستند. در آینده‌ای نزدیک٬ گوشی شرکت ویژن او ایکس به فروش خواهد رسید تا پنجمین گوشی منعطف بازار لقب گیرد.

شما در مورد این دیوایس چه نظراتی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات زیر این مطلب با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آفرین آفرین خیلی خوب به چینیا