سامسونگ گلکسی اس 11 ای

با طراحی سامسونگ گلکسی S11e آشنا شوید؛ رقیب اپل آیفون 11

پس از گلکسی اس 11، حالا طراحی سامسونگ گلکسی S11e در رندرهایی به نمایش درآمده است؛ مدل ارزان‌تر خانواده و مجهز به دوربین سه‌گانه که می‌تواند جدی‌ترین رقیب برای آیفون 11 باشد.

مانند دو برادر بزرگ‌تر، سامسونگ گلکسی S11e هم یک ماژول دوربین مستطیلی شکل در سمت چپ پنل عقب خود خواهد داشت. این مجموعه شامل سه دوربین است؛ یعنی یکی بیشتر از گلکسی اس S10e و آیفون 11 اپل که دوربین دوگانه دارند.

سامسونگ گلکسی S11e

نقش هر یک از این دوربین‌ها هنوز کاملا روشن نیست؛ اما سنسور اصلی باید همانی باشد که در گلکسی اس 11 هم خواهیم یافت. این به معنای وجود یک سنسور 108MP با پشتیبانی از فناوری pixel-binning است که تصاویر 27 مگاپیکسلی خلق می‌کند و عملکرد قابل توجهی در محیط‌های کم‌نور دارد.

وجود یک دوربین فوق عریض بهبود یافته و لنز جدید تله‌فوتو هم قابل انتظار است. به نظر می‌رسد گلکسی S11 پلاس و مدل استاندارد، از زوم اپتیکال 5 برابر پشتیبانی کنند؛ ولی سامسونگ گلکسی S11e برای کاهش هزینه‌‌ی تمام شده، لنز 2x خواهد داشت. البته همین هم یک پیشرفت در قیاس با گلکسی اس 10 ای محسوب می‌شود و برای به چالش کشیدن آیفون 11 نیز کفایت می‌کند.

سامسونگ گلکسی S11e

دستگاه همان ساختار آشنای پنل شیشه‌ای با فریم آلومینیمی را دارد. این فریم حالا باریک‌تر است؛ اما هنوز از دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور میزبانی می‌کند. پس برخلاف سری گلکسی نوت 10، سامسونگ قصد استفاده از دکمه‌های حساس به لمس را ندارد. در قسمت‌های دیگر فریم هم درگاه USB-C، اسپیکر و یک جفت میکروفون را می‌بینیم؛ هرچند که مکان خشاب سیم‌کارت در این رندرها قابل رویت نیست.

خداحافظی با صفحه نمایش تخت

پنل جلوی گلکسی اس ۱۱ ای، متفاوت از نسل پیشین و مزین به نمایشگر Infinity-O خواهد بود. می‌بینیم که حفره‌ی دوربین از گوشه به مرکز صفحه انتقال یافته و حاشیه‌ها باریک‌تر شده‌اند. همچنین به‌رغم بازخورد مثبتی که سامسونگ از صفحه نمایش تخت گلکسی اس ۱۰ ای دریافت کرد؛ این‌بار از صفحه نمایش خمیده‌ای استفاده می‌کند که نه 5.8 اینچی؛ بلکه 6.3 اینچی است.

سامسونگ گلکسی S11e

افزایش سایز صفحه، روی ابعاد دستگاه نیز تاثیر می‌گذارد؛ به طوری که ابعاد 142.2 در 69.9 در 7.9 میلی‌متری گلکسی S10e به 151.7 در 69.1 در 7.9 میلی‌متر خواهد رسید. در واقع، گوشی جدید به طور قابل توجهی کشیده‌تر می‌شود.

زمان معرفی و فروش سامسونگ گلکسی S11e

درباره رونمایی از خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ، صحبت از تاریخ‌های 22 یا 29 بهمن (11 یا 18 فوریه) است. همچنین گفته می‌شود یک نسخه 5G از گلکسی اس 11 ای هم معرفی خواهد شد. پیش‌فروش دستگاه‌ها باید بلافاصله پس از مراسم رونمایی و عرضه‌‌ی آن‌ها، حدود دو هفته بعد آغاز شود.

رندر ویدیویی 360 درجه گلکسی اس 11 ای

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*