میتسوبیشی میراژ 2020

میتسوبیشی میراژ 2020 فیس لیفت معرفی شد

میتسوبیشی میراژ 2020 رونمایی شد. شرکت میتسوبیشی فیس لیفتی از مدل هاچ بک و سدان میراژ را معرفی کرده است که در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

میتسوبیشی به عنوان یک شرکت ژاپنی فعال در صنعت خودروسازی از مدل جدید میتسوبیشی میراژ هاچ بک و سدان پرده برداشت. این خودروها به صورت کامل فیس لیفت شده‌اند، اما از همان پلتفرم قبلی بهره می‌برند و میتسوبیشی میراژ 2020 بدون تغییرات زیاد به عنوان یک مدل فیس لیفت از مدل قبلی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

مشخصات میتسوبیشی میراژ 2020

میتسوبیشی میراژ 2020

این خودرو در مدل هاچ بک و سدان از موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر 12 سوپاپ بهره می‌برد که قادر به تولید قدرتی برابر با 76 تا 79 اسب بخار و گشتاور 100 تا 103 نیوتن‌متر است. مشتریان در زمان خرید امکان سفارش گیربکس اتوماتیک CVT را خواهند داشت. این شرکت ژاپنی پس از رونمایی از نخستین فیس لیفت این خودرو، گیربکس اتوماتیک CVT میراژ را ارتقا داده و برای آن تکنولوژی جدیدی را در نظر گرفته است. از این رو میتسوبیشی میراژ 2020 در مدل فیس لیفت خود دارای شروع حرکت خوب بوده و شتاب‌گیری آن نیز نسبت به مدل‌های اولیه ارتقا پیدا کرده است.

میتسوبیشی میراژ 2020

کابین میتسوبیشی میراژ 2020 نسبت به نسل قبل تفاوت زیادی ندارد، اما مشتریان در بسیاری از بازارهای جهانی برای خرید این خودرو می‌توانند برای کابین سه طرح تریم مختلف را انتخاب کنند. تریم داخلی این خودرو در هر دو مدل هاچ بک و سدان علاوه بر امکان تغییر رنگ، امکان انتخاب نوع متریال و نوع قرارگیری آن را برای مشتریان فراهم می‌کند.

میتسوبیشی میراژ 2020

در بخش جانبی میتسوبیشی میراژ 2020 شاهد تغییرات خاصی نیستیم و فقط رینگ‌های جدید کمی آن را اسپرت‌تر کرده است، ولی در قسمت جلو سبک جدید طراحی میتسوبیشی به چشم می‌خورد که باعث افزایش جذابیت و جدید بودن آن شده است. در قسمت عقب این خودرو نیز در مدل هاچ بک تغییرات جزئی در نظر گرفته شده است، اما برای نسخه سدان طرح رادیکالی یک حس اسپرت را به بیننده القا می‌کند.

امکانات میتسوبیشی میراژ 2020 مدل فول آپشن

میتسوبیشی میراژ 2020

از امکانات مدل فول میراژ 2020 می‌توان به سیستم تهویه الکتریکی با نمایشگر دیجیتال، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی روی داشبورد، سنسور پارک و دوربین عقب، رینگ آلومینیومی تراش خورده، کامپیوتر سفر، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، فرمان کمکی برقی، بلوتوث، iPod، AUX و USB، آینه حساس به نور، ترمز ABS، EBD و BA، چراغ روشنایی روز، استارت دکمه‌ای و کروز کنترل اشاره کرد.

میتسوبیشی میراژ 2020

طبق اعلام شرکت ژاپنی میتسوبیشی مدل جدید میراژ نسبت به مدل‌های قبلی خود دارای تفاوت قیمتی زیادی نیست و مشتریان قادر خواهند بود این خودرو را با قیمت متوسط حدود 14 هزار دلار خریداری کنند. به طور کلی میراژ 2020 مدل هاچ بک و سدان در بازارهای جهانی دارای قیمتی حدود 122 تا 165 میلیون تومان هستند.

تصاویر میراژ 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*