ریلمی نقشه راه به روزرسانی ColorOS 7 بر پایه‌ی اندروید 10 را معرفی کرد

شرکت ریلمی نقشه راه به روزرسانی ColorOS 7 بر پایه‌ی اندروید 10 را اعلام کرد. این به‌روزرسانی شامل بزرگ‌ترین تغییرات کالر او اس در طول تاریخ می‌شود.

در طول چند ماه گذشته تعداد زیادی از مدیران ریلمی فاش کرده‌اند که این شرکت روی رابط کاربری شخصی ColorOS خود کار می‌کند و در نهایت به روزرسانی Color OS 7 را برای گوشی‌های سازگار منتشر خواهد کرد. ریلمی در یک بیانیه‌ی رسمی نقشه‌ی راه انتشار این به‌روزرسانی بر پایه‌ی اندروید 10 را اعلام کرده است. اولین نسخه‌ی آزمایشی این به‌روزرسانی از 18 دسامبر (27 آذر 98) در اختیار صاحبان گوشی ریلمی ایکس 2 پرو قرار خواهد گرفت٬ ولی اولین پرچمداری نخواهد بود که نسخه‌ی پایدار این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. نسخه‌های نهایی این به‌روزرسانی از ماه ژانویه برای دو گوشی ریلمی 3 پرو و ریلمی ایکس تی منتشر می‌شود.

ریلمی ایکس و ریلمی 5 پرو این به‌روزرسانی را در ماه فوریه دریافت می‌کنند٬ در حالی که ایکس 2 پرو این آپدیت را ماه مارس دریافت می‌کند. برای هفت گوشی دیگر آپدیت جدید ColorOS در سه ماهه‌ی سوم سال 2020 منتشر می‌شود. به نقل از این کمپانی٬ این رابط کاربری جدید شامل قابلیت‌های جدیدی نظیر گرافیک گیمینگ روان‌تر٬ مدیریت رم بهتر و همچنین تجربه‌ی فیلمبرداری بهتر می‌شود. در اینجا یک حالت تیره‌ی سراسری نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

در حال حاضر ریلمی جذب آزمایش کنندگان بتا را آغاز کرده است و ثبت نام آن از طریق صفحه‌ی انجمن این شرکت انجام می‌شود. آزمایش کنندگان بتا از 27 نوامبر تا 3 دسامبر می‌توانند این به‌روزرسانی را برای گوشی ریلمی ایکس 2 پرو دریافت کنند.

دریافت کنندگان به روزرسانی ColorOS 7

گوشیزمان دریافت
ریلمی 3 پروژانویه 2020
ریلمی ایکس تی
ریلمی ایکسفوریه 2020
ریلمی 5 پرو
ریلمی ایکس 2 پرومارس 2020
ریلمی 3آوریل 2020
ریلمی 3 آی
ریلمی 5می 2020
ریلمی 5 اس
ریلمی 2 پروژوئن 2020
ریلمی سی 2سه ماهه سوم 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*