همراه اول

همراه اول برای حمایت از تولید داخل با 13 شرکت همکاری می‌کند

همراه اول برای حمایت از تولید داخل با 13 شرکت داخلی قراردادهای خریدی را منعقد کرد که این همکاری کاهش ارزبری 52 میلیون دلاری را به همراه خواهد داشت.

اخیرا مراسم میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و تولیدکنندگان و فعالان صنعت مخابرات ایران در ساختمان مرکز وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که در این مراسم حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول اظهار کرد اپراتور همراه اول توانست در 3 سال پیاپی در میان سایر اپراتورها تلفن همراه به رتبه نخست تولید داخل دست پیدا کند. مدیرعامل اپراتور اول کشور اعلام کرد نمایشگاه دائمی فرصت‌های ساخت داخل و تعمیق داخلی‌سازی را در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه‌های ارتباطات و صنعت، معدن و تجارت در ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات سیار ایران افتتاح کردیم.

همراه اول حامی تولید داخل

حمید فرهنگ در ادامه بیان کرد همکاری‌های داخلی یک ضرورت محسوب می‌شود و همراه اول نیز در این خصوص اقدامات مناسبی را به انجام رسانده است. وی افزود قراردادهایی که این اپراتور با 13 شرکت داخلی منعقد کرده است، برای این اپراتور کاهش ارزبری 52 میلیون دلار را به همراه خواهد داشت. مدیرعامل اپراتور اول کشور از امضای قرارداد تفاهم همکاری با شرکت‌های حامی سیستم شریف، صنایع مخابرات ایران، ارتباطات نوری امین، پارس هما پرتو، نقش اول کیفیت، موج آینده فرافن، ارتباطات پرتو آبی، کارخانه‌های مخابراتی ایران، شرکت نیان الکترونیک، کارخانه‌های مخابراتی ایران، آزمون کیفیت، ارگ جدید و جهاد دانشگاهی خواجه نصیر خبر داد.

طبق اعلام حمید فرهنگ همکاری این اپراتور با شرکت‌های فوق در راستای خرید آنتن اکتا باند، خدمات طراحی تفصیلی – بهینه‌سازی شبکه رادیویی و دسترسی انتقال، پشتیبانی سامانه‌های پرتال، تجهیزات انتقال POTN، مودم 4G و خرید راک انجام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*