رندرهای سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس

رندرهای سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس پنج دوربین پشتی آن را نشان می‌دهند

پس از آشنایی با طراحی گلکسی اس 11 و گلکسی S11e، حالا شاهد انتشار رندرهای سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس (Galaxy S11 Plus) هستیم.

تعداد و چیدمان دوربین‌های عقب، بیش از سایر موارد در رندرهای سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس جلب توجه می‌کند. پیش‌تر چنین چیزی را در هیچ‌یک از گوشی‌های کمپانی کره‌ای شاهد نبودیم و این طراحی کاملا تازگی دارد. البته تصاویر لو رفته از دو مدل دیگر S11 هم، زبان طراحی مشابهی را نشان می‌دادند؛ به ویژه در پنل جلویی که همین حاشیه‌های باریک و نمایشگر کشیده را دیده بودیم.

همچنین خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست و تمام دکمه‌های فیزیکی، به فریم سمت راست انتقال یافته‌اند. رندرهای سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس تایید می‌کنند که مانند گلکسی نوت 10، حفره مرکزی نمایشگر از دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود این صفحه نمایش، 6.9 اینچی و سوپر آمولد باشد. ظاهرا دستگاه، دارای ابعاد 166.9 در 76 در 10.2 میلی‌متری (با احتساب برآمدگی دوربین) خواهد بود؛ پس می‌توان گفت با موبایل بسیار بزرگی مواجه هستیم.

رندرهای سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی S11 پلاس

اما از مولفه‌های طراحی که بگذریم، صحبت درباره مشخصات فنی این پرچمدار هم زیاد است. مثلا مجموعه دوربین گلکسی اس 11 پلاس که گفته می‌شود شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو با توانایی زوم بالا خواهد بود. یک لنز فوق عریض و سنسور ToF را نیز به آن‌ها اضافه کنید. شایعاتی از فوکوس خودکار لیزری هم شنیده می‌شود؛ اما هنوز مشخص نیست پنجمین عضو این مجموعه چه چیزی می‌تواند باشد. شاید یک سنسور ToF دیگر!

مشخصات ارتقا یافته خانواده S11 شامل تراشه هم می‌شود و این گوشی‌ها از اگزینوس 990 سامسونگ یا اسنپدراگون 865 کوالکام (بسته به منطقه فروش) قدرت خواهند گرفت. ریفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر را نیز نباید از قلم بیندازیم. البته این تصاویر و اطلاعات از سوی منابع غیر رسمی منتشر شده‌اند و شاید در واقعیت، برخی موارد متفاوت باشند.

رندرهای سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس