عجلانی دراکوما

عجلانی دراکوما معرفی شد؛‌ با هایپرکار 1200 اسب بخار اماراتی آشنا شوید

عجلانی دراکوما به عنوان یک هایپرکار اماراتی در نمایشگاه خودرو دبی 2019 رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این هایپرکار قدرتمند آشنا می‌شویم.

عجلانی موتورز به عنوان یک شرکت اماراتی نه چندان نام آشنا در حوزه صنعت خودرو محسوب می‌شود که اخیرا تصاویری از یک هایپرکار منحصربه‌فرد را منتشر کرده و توانست بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کند. این خودروساز حالا پس از گذشت یک ماه سرانجام در نمایشگاه خودرو دبی 2019 از هایپرکار عجلانی دراکوما پرده برداشت. در ادامه با این خودرو جذاب آشنا می‌شویم.

آشنایی با عجلانی دراکوما

عجلانی دراکوما

بشار عجلانی بنیان‌گذار این شرکت خودروسازی اعلام کرد در طراحی ظاهری این هایپرکار از لامبورگینی الهام گرفته‌ایم و همچنین در مدل تولیدی این خودرو از پاگانی نیز الهام خواهیم گرفت. وی در خصوص اینکه چگونه از پاگانی در مدل تولیدی الهام گرفته خواهد شد، جزئیاتی را اعلام نکرد، اما طبق اعلام بنیان‌گذار این شرکت هایپکار عجلانی دراکوما در 99 دستگاه تولید خواهد شد که هر یک از آنها بر اساس سلیقه مشتریان به صورت کامل قادر به سفارشی‌سازی خواهند بود.

عجلانی دراکوما

در نمایشگاه خودرو دبی 2019 مدل موکاپ و پروتوتایپ طراحی عجلانی دراکوما در معرض نمایش عموم قرار گرفت که در واقع فاقد عملکرد است. بر اساس اعلام این شرکت تاکنون شاسی دراکوما به مرحله نهایی نرسیده و برای آن گزینه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. طراحان برای کاهش وزن این خودرو از بدنه‌ای فیبر کربنی استفاده خواهند کرد. درهای این خودرو همانند بال اژدها باز می‌شود، اما تصاویر منتشر شده به دلیل بسته بودن درها این ویژگی را نشان نداده‌اند. سازندگان از کابین این خودرو نیز تصاویری را منتشر نکرده‌اند.

عجلانی دراکوما

عجلانی دراکوما دارای ظاهری فضایی و وحشی است و به همین دلیل تصور می‌شد این خودرو از موتور قدرتمندی مثل موتور V16 دول سیکستین بهره ببرد، اما برای این خودرو فقط موتور V8 توئین توربو در نظر گرفته شده است که سازنده این خودرو اعلام می‌کند این موتور قادر به تولید قدرت 1200 اسب بخار است و از این حیث با موتور 8 لیتری W16 بوگاتی ویرون سوپراسپرت برابری خواهد کرد. البته در خصوص تولید این خودرو تردیدهای نیز وجود دارد، از این رو باید منتظر بمانیم و ببینیم شرکت عجلانی به وعده‌های خود عمل خواهد کرد یا خیر؟ هرچند امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه مدل‌های تولیدی آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فقط پراید خودمان

  2. واقعا بی نظیره از نظر طراحی همه عاشقش میشن از همین الان منتظر سفارشات این خودرو توسط مولتی میلیاردرای کلکسیونر ماشین باشین