خرید بلیط هواپیما

ترفندهای مهم در خرید بلیط هواپیما که تا به حال نشنیده‌اید!

هواپیما سریع‌ترین راه برای رسیدن به شهری دیگر و مقصد سفر است. به همین دلیل، سالانه گردشگران بیشتری را می‌یابید که به سراغ این وسیله حمل و نقل عمومی می‌آیند. با پیشرفته شدن تکنولوژی‌ها و فراگیر شدن اینترنت، برای رزرو و خرید بلیط هواپیما دیگر نیازی به حضور فیزیکی ندارید.

شما از راه دور و از طریق سامانه رزرو آنلاین بلیط هواپیمای الی‌گشت می‌توانید خرید خود را انجام دهید. با اطمینان می‌گوییم که در 70 کشور جهان امکان خرید بلیط هواپیما از الی‌گشت را دارید. مجموعه گردشگری الی‌گشت با بیش از 900 ایرلاین ایرانی و خارجی مانند ماهان‌ایر و ترکیش ایرلاین همکاری دارد. در نتیجه در هر مسیر امکان انتخاب و مقایسه پروازهای مختلف ایرلاین‌ها را خواهید داشت. با برداشتن محدودیت‌های پیش روی مسافران در سیستم‌های رزرواسیون آنلاین جاده را برای سفر هموارتر نموده‌ایم.

در سامانه خرید بلیط هواپیما الی‌گشت با توجه به قیمت و ساعات پروازی مدنظرتان، خرید آنلاین بلیط هواپیما با هزینه ریالی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

چه عواملی در قیمت بلیط هواپیما موثرند؟

عوامل بسیاری وجود دارند که روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر می‌گذارند. ممکن است در مسیری مشخص و با هواپیمایی یکسان قیمت‌های متفاوتی پیدا کنید. از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت بلیط هواپیما می‌توان کیفیت ایرلاین‌‌ها و مدل صندلی هواپیما، تعداد توقف در مسیر، بلیط سیستمی یا چارتری و مواردی از این قبیل را نام برد. با این حال، با رعایت چند نکته می‌توانید بلیط هواپیما ارزان پیدا کنید. تنها کافی است که از این نکته‌ها هنگام خرید چشم‌پوشی نکنید.

  • مقایسه قیمت بلیط‌ هواپیما ایرلاین‌های مختلف در مسیر مورد نظر
  • انتخاب کلاس پروازی اکونومی به ازای بیزینس یا فرست کلاس
  • خرید بلیط لحظه آخری هواپیما
  • عضویت در سایت‌های اطلاع‌رسانی بلیط‌های هواپیما
  • خرید و رزرو بلیط هواپیما چند ماه قبل از شروع سفر
  • خرید همزمان چند محصول مانند خرید بلیط هواپیما به همراه رزرو هتل
  • عضویت در باشگاه مشتریان آژانسی که از آن خرید را انجام می دهید.
  • خرید پروازهای غیر مستقیم به جای پروازهای مستقیم
  • رزرو و خرید بلیط هواپیما در اواسط هفته و دور از تعطیلات

تفاوت بلیط هواپیما لحظه آخری و سیستمی در چیست؟

حتما بارها پیش آمده که در پیامک‌های تبلیغاتی با جملاتی مانند «بلیط هواپیما استانبول تنها … تومان!» برخورده‌اید. این تبلیغات اطلاع‌رسانی برای بلیط هواپیما لحظه آخری یا بلیط هواپیما چارتری است. قیمت خرید بلیط هواپیما چارتری ارزان‌تر از بلیط هواپیمای سیستمی است. علت پایین بودن قیمت بلیط هواپیما چارتری، به 2 دلیل است. یکی نزدیک بودن به زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما است. اگر تنها 24 ساعت تا زمان پرواز باقی مانده باشد، بلیط هواپیما صندلی چارتری و خالی با قیمت ارزان‌‌تری فروخته می ‌شود.

خرید بلیط هواپیما

اما منظور از بلیط هواپیمای سیستمی چیست؟ هنگامی که وارد سیستم‌های رزرواسیون شرکت‌های گردشگری می‌شوید و اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنید، بلیط هواپیما سیستمی می‌خرید. بلیط هواپیمای سیستمی مزیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند که بیشتر مسافران به دنبال آن‌ها هستند. قوانین تعیین قیمت بلیط‌های سیستمی از سال 94 تغییر یافت. از طرف دولت، سقف قیمت مشخصی برای خرید بلیط هواپیما تعیین شد و به آژانس‌ها امکان افزایش قیمت‌ها تا 30 درصد بیشتر از نرخ مصوب داده شد. افزایش قیمت‌ها بیشتر از این مقدار، تخلف محسوب می‌شود. در بلیط هواپیمای سیستمی، مزایایی مانند امکان کنسلی بلیط و دریافت هزینه آن را خواهید داشت.

مهمترین مزیت الی‌گشت: امکان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل همزمان است.

در سایت‌های خرید بلیط هواپیما که در بازار ایران فعالیت دارند، کمتر امکان خرید همزمان چند محصول را دارید. آژانس الی‌گشت برای مسافران خود، گزینه انتخابی نیز در نظر گرفته است. به جای اینکه هتل و پرواز خود را جداگانه انتخاب کنید، هر دو را یکجا در سایت الی‌گشت بخرید و در نتیجه، هزینه‌ای کمتر بپردازید. در بیشتر مواقع با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به طور همزمان، تخفیف خواهید گرفت، برای اطلاع از مزایای ویژه خرید همزمان پرواز و هتل کلیک کنید.

اگر بخواهیم دقیق‌تر این موضوع را توضیح دهیم، به این شرح می‌شود. تصور کنید که خرید بلیط هواپیمای خود را جداگانه انجام دهید. سپس برای اقامت، رزرو هتل در مقصد را هم انتخاب کنید. مجموع کل پرداختی شما بیشتر از خرید همزمان بلیط هواپیما و رزرو هتل خواهد شد. اگر وارد سامانه تور ترکیبی الی‌گشت شده و این دو خرید را همزمان انجام دهید، هزینه کمتری خواهید پرداخت. اگر به خرید خود، گزینه‌های دیگری مانند ترانسفر فردگاهی، بیمه مسافرتی، ویزا و دیگر خدمات را هم بیافزایید، تخفیف بیشتری می‌گیرید. همچنین تمام آنچه که برای سفر نیاز دارید را، پیش‌روی خود خواهید داشت.

برای پیدا کردن بلیط هواپیما با نرخ مناسب می‌توانید به آدرس ذیل مراجعه نمایید:

/https://www.eligasht.com/flight

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*