گلکسی نوت 10 لایت با تراشه اگزینوس 9810 در GeekBench قرار گرفت

شرکت سامسونگ در آینده نزدیک گوشی گلکسی نوت 10 لایت (Galaxy Note 10 Lite) را معرفی خواهد کرد. این گوشی مجهز به تراشه اگزینوس 9810 بوده و حالا در در GeekBench قرار گرفته است.

چند سالی‌ست که سامسونگ تولید گوشی های هوشمند لایت را متوقف کرده است، اما شایعات منتشرشده نشان می‌دهند حداقل دو گوشی جدید در حال تولید و ورود به بازار است. یک گزارش جدید از GeekBench منتشر شده که به سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت اشاره دارد. این گوشی با مدل SM-N770F مجهز به چیپست اگزینوس 9810 و 6 گیگابایت رم خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

بر اساس اطلاعات موجود، این چیپست در حدود یک سال قبل و با گوشی گلکسی نوت 9 معرفی شد؛ این تراشه 10 نانومتری می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و قدرت پردازش مناسب را هم ارائه کند.

ما تردید نداریم که این گوشی هوشمند از سری گوشی های گلکسی نوت است، زیرا حرف N دارد، اما سایر ارقام مشابه شماره مدل‌های قبلی نیستند. جالب این است مدل گوشی به F ختم می‌شود که در حالت عادی نشان‌دهنده دستگاه‌های تک سیم جهانی است؛ به نظر می‌رسد گلکسی نوت 10 لایت در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. خبرهایی مبنی بر مجهز بودن گوشی جدید سامسونگ به S Pen هم منتشر شد، اما هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده و دستیابی به آن هم سخت به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*