ماشین های لباسشویی سامسونگ

نگاهی به قابلیت‌های ماشین های لباسشویی سامسونگ سری Q1468 و Q1467

ماشین های لباسشویی سامسونگ سری Q1468 و Q1467 دارای قابلیت‌های متعددی بوده و در بین سری میان وزن‌ها از محبوبت خاصی برخوردارند. در ادامه با ویژگی‌های این ماشین لباسشویی آشنا می‌شویم.

تولیدکنندگان لوازم خانگی این دستگاه‌ها را در ظرفیت‌های متنوع با قیمت‌های متفاوت طراحی می‌کنند تا هر شخص و خانواده‌ای بر اساس نیاز و بودجه مالی خود مدل مورد نظرش را پیدا کند. در مورد ماشین های لباسشویی ظرفیت دیگ دستگاه عامل مهم و تعیین کننده محسوب می‌شود که با عددهای معینی از یکدیگر متمایز می‌شود. این بازه متنوع به طور معمول از ظرفیت‌های کوچک 6 کیلوگرمی شروع می‌شود و تا ظرفیت‌های بزرگتر 12 کیلوگرمی ادامه می‌یابد.

در این میان همیشه یکی دو سری یا مدل هستند که در میانه این دسته‌بندی قرار می‌گیرند و به همین دلیل توجه طیف بیشتری از خریداران را به خود جلب می‌کند. در این مورد می‌توانیم ماشین های لباسشویی 8 کیلوگرمی را مثال بزنیم که به دلیل ظرفیت مناسبی که دارند از خانواده‌های کوچک و کم‌جمعیت گرفته تا خانواده‌های متوسط و بزرگ می‌توانند روی این سری از دستگاه‌ها برای رفع نیازهای خود حساب باز کنند و تا حدی هم در میزان هزینه‌های مالی صرفه‌جویی کنند.

برای آشنایی بیشتر با این سری از دستگاه‌ها قابلیت‌های دو مدل از ماشین های لباسشویی 8 کیلوگرمی سامسونگ را بررسی کرده‌ایم.

معرفی ماشین های لباسشویی سامسونگ سری Q1468 و Q1467

Q1468 :عصر ادواش

ماشین های لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی Q1468 یکی از اعضای خانواده ادواش‌های سامسونگ به شمار می‌رود. ادواش‌ها نسل جدید ماشین های لباسشویی سامسونگ هستند که با راهکاری خلاقانه مشکلات تاریخی کاربران این دستگاه‌ها را برای همیشه حل و فصل کرده‌اند. نکته‌ای که این سری از دستگاه‌ها را با نسل قبلی خود متمایز می‌کند حضور یک در کوچک روی در اصلی ماشین لباسشویی است که کمک می‌کند تا لباس‌های جامانده را به چرخه شستشو اضافه کنید. این در کوچک بسیار ظریف و هنرمندانه طراحی شده و به شکلی زیبا روی بدنه دستگاه جا خوش کرده است. البته استحکام آن هم مورد توجه قرار گرفته و همچون در اصلی در زمان فعالیت دستگاه هیچ قطره‌ آبی از داخل دیگ به بیرون نمی‌ریزد.

این قابلیت در ماشین های لباسشویی ادواش تنها به لباس خلاصه نمی‌شود و در زمان‌های بعد از شروع چرخه شستشو می‌توانید مایع نرم‌کننده را نیز به دستگاه اضافه کنید.

ماشین های لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی 8 کیلویی Q1468 همچون سایر ادواش‌های سامسونگ به موتور دیجیتال اینورتر مجهز است. این موتورها از مزیت‌هایی مانند بازده انرژی بالاتر، لرزش و صدای کمتر و طول عمر بیشتر برخوردارند.

فناوری حباب‌ساز Eco Bubble، لکه بر قدرتمند Bubble Soak و سیستم عیب‌یابی از راه دور Smart Check بخش دیگری از قابلیت‌های لباسشویی Q1468 است.

Q1467‏ :کم‌مصرف و کم‌هزینه

ماشین های لباسشویی سامسونگ

از میان سری 8 کیلویی‌های سامسونگ مدل Q1467 به عنوان محصولی کارآمد، کم‌مصرف و در عین حال مقرون به صرفه شناخته می‌شود. Q1467 به کمک مجهز بودن به به قابلیت‌هایی همچون در کریستالی براق، طراحی منحصربه‌فرد دیگ الماسه، فناوری حباب‌ساز Eco Bubble، لکه زدایی قوی Bubble Soak، برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای و…. توانسته این عنوان را از آن خود کند.

ماشین های لباسشویی سامسونگ

در این ماشین لباسشویی برای کاهش مصرف انرژی و شستشوی بهتر، لباس‌ها به کمک قابلیت Eco Bubble با آب سرد شسته می‌شود. فناوری Eco Bubble با ترکیب مواد شوینده، آب سرد و هوا، حباب‌های کوچکیرا تولید می‌کند که با نفوذ به عمق الیاف، قادر به از بین بردن تمامی لکه‌های سمج و سرسخت هستند. در زمان‌هایی که لکه‌ها و چربی‌های سرسخت‌تری روی لباستان قرار می‌گیرد می‌توانید دکمه Bubble Soak را فعال کنید و پس از چند دقیقه عملکرد قدرتمند این حالت را در لکه‌بری مشاهده کنید.

ماشین های لباسشویی سامسونگ

علاوه بر این قابلیت‌ها برخورداری Q1467 از موتور دیجیتال اینورتر کمک کرده تا بیش از پیش میزان مصرف انرژی کاهش پیدا کند. به گونه‌ای که روی بدنه این لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ برچسب انرژی +++A را می‌بینید.

برای زمان‌هایی که نیاز دارید تا اندکی کثیفی را در زمانی کوتاه تمیز کنید، برنامه شست‌وشوی سریع پیش‌بینی شده است. به کمک این قابلیت لباس‌های نیمه کثیف خود را در بازه زمانی 15 دقیقه‌ای شسته رفته تحویل می‌گیرید. دیگ این ماشین لباسشویی 8 کیلویی از نوع الماسه است که با کمک طراحی مخصوصی که دارد به خوبی از الیاف و بافت لباس‌ها محافظت می‌کند.

هر دو مدل معرفی شده Q1468 و Q1467 در دو رنگ سفید و نقره‌ای طراحی و عرضه شده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*