مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3

بررسی ویدیوی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3 (Surface Laptop 3) در دو مدل 13.5 و 15 اینچی با پردازنده‌های جدید و قدرتمند عرضه می‌شود. در ادامه، ویدیوی بررسی این لپ تاپ را مشاهده می‌کنید.

چندی پیش مایکروسافت، سرفیس لپ تاپ 3 (Surface Laptop 3) را در دو مدل 13.5 و 15 اینچی با پردازنده نسل دهمی اینتل، قابلیت شارژ سریع و درگاه یو اس بی C معرفی کرد. نسل جدید خانواده لپ تاپ مایکروسافت یعنی سرفیس لپ تاپ تغییرات مهمی را به خود دیده و درگاه USB-C برای اولین بار در آن حضور پیدا کرده است. سرفیس لپ تاپ 3 با یک بار شارژ تا یک روز کامل در حالت استندبای دوام می‌آورد و باتری آن در انجام کارهای معمولی تا 11.5 ساعت شارژدهی را به همراه دارد.

مدل 15 اینچی لپ تاپ مایکروسافت نیز بر خلاف نسل‌های قبلی عرضه می‌شود که می‌توان آن را بزرگترین تغییر این سری دانست. بدنه تمام فلزی و صفحه کلید عالی از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ به شمار می‌رود. نکته قابل توجه در این لپ تاپ، مجهز شدن به نسخه سفارشی سازی شده پردازنده رایزن 7 شرکت AMD است که به گفته مایکروسافت، سریع‌ترین تراشه در بین تمام لپ تاپ‌های هم‌رده خواهد بود. مدل 15 اینچی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3 با یکی از دو تراشه AMD Ryzen 5 3580U با نسخه سفارشی سازی شده پردازنده گرافیکی رادئون وگا 9 یا AMD Ryzen 7 3780U با نسخه سفارشی سازی شده پردازنده گرافیکی رادئون RX وگان 11 عرضه می‌شود. مدل 13.5 اینچی هم از دو تراشه نسل دهمی اینتل Core i5 یا Core i7 استفاده می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3 را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها و مشخصات این لپ تاپ فوق‌العاده بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه