افشاگران معتقدند طراحی واقعی دوربین گلکسی اس 11 تا این حد شلوغ نخواهد بود

طراحی واقعی دوربین گلکسی اس 11 تا این حد شلوغ خواهد بود؟ احتمالا خیر!

احتمالا شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که بعد از دیدن طراحی های لو رفته از دوربین گلکسی اس 11 کاملا از آن ناامید شده‌اید. اما باید بدانید به عقیده‌ی یکی از افشاگران معتبر حوزه سامسونگ این طراحی در محصول نهایی به این شکل نخواهد بود.

بعد از اینکه رندرهای جدیدی از کادر دوربین‌های بیرون زده‌ی سری گلکسی اس ۱۱ (Samsung Galaxy S11 ) منتشر شد، موجی از نارضایتی در میان کاربران و کارشناسان به راه افتاد. به عقیده بسیاری از طرفداران. این کادر بیرون زده دارای طراحی بسیار شلوغی است و عدم رعایت قوانین و اصول زیبایی‌شناختی در آن به مذاق خیلی از آنها خوش نیامده است. اما اگر شما هم این‌گونه فکر می‌کنید خبر خوشحال‌کننده این است که افشاگر معروف Ice Universe ادعا می‌کند که این طراحی ها چندان هم دقیق نیستند.

Ice Universe پیش از این هم به خاطر پیش‌بینی‌های معتبر از محصولات معرفی نشده سامسونگ شناخته می‌شد، اما برای پشتیبانی از ادعای جدید خود منطق قابل قبولی نیز دارد. گلکسی S11 سامسونگ قرار است از یک دوربین پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی ۵ مرحله‌ای برخوردار باشد و در تمام طراحی‌هایی که ما تا به الان از دوربین‌های پریسکوپی دیده‌ایم، همه‌ی آنها دارای یک دیافراگم مستطیلی بوده‌اند.

دلیل به‌کارگیری طراحی مستطیلی در دوربین‌های پریسکوپی

این سبک طراحی اجازه می‌دهد که نور بیشتری به سطح سنسور برسد و از آنجایی که خود سنسور نیز دارای طراحی مستطیل‌شکل است، احتمال بسیار کمی نیز وجود دارد که سامسونگ از لنز‌های دایره‌ای برای آن استفاده کند. اما اگر به تصاویر لو رفته از دوربین گلکسی اس 11 نگاه کنید می‌بینید که لنزهای دوربین پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ همگی دارای طراحی دایره‌ای هستند و کادر مستطیلی یا مربع‌شکلی دیده نمی‌شود. بنابراین همین نکته می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که طراحی‌های دیده شده در رندرها چندان هم دقیق نیستند.

Ice Universe با توجه به اطلاعاتی که از منابع داخلی سامسونگ به دست آورده، مدعی است که طراحی کادر دوربین گلکسی اس ۱۱ تا این حد شلوغ و درهم نبوده و در محصول نهایی شاهد ظاهر زیباتری خواهیم بود.

افشاگران معتقدند طراحی واقعی دوربین گلکسی اس 11 تا این حد شلوغ نخواهد بود

تا به حال چند تصویر از گلکسی S11 و مدل پلاس آن منتشر شده که همگی کادر مشابهی را نشان می‌دهند. اما نمونه‌هایی که از گلکسی اس ۱۱ منتشر شده طراحی به مراتب مرتب‌تر و متقارن‌تری را به نمایش می‌گذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خلق را تغلیدشان بر باد داد
    بی خلاقیت ها 🤮

  2. اینطوری میبود با کلاس تر میشد