نرم افزار Wondershare UniConverter

بررسی نرم افزار Wondershare UniConverter ؛ بهترین مبدل ویدیوی 2020

نرم افزار Wondershare UniConverter ابزاری بسیار قدرتمند برای کار با فایل‌های ویدیویی از جمله تبدیل فرمت، ویرایش، ساخت گیف، نوشتن داده روی لوح فشرده و تصویربرداری از نمایشگر است. در بررسی بهترین مبدل ویدیو (ویدیو کانورتر) سال 2020 همراه ما باشید.

به لطف افزایش توانایی دوربین‌های گوشی‌‌های هوشمند همچون بالا رفتن رزولوشن و کیفیت به همراه افزوده شدن قابلیت‌هایی همچون تثبیت‌کنندگی تصویر، امروز هر کاربری قادر به ضبط ویدیوهای حرفه‌ای است. هیچ چیز به اندازه یک ویدیو نمی‌تواند خاطرات را به خوبی ثبت کند، در نتیجه نباید از انجام این کار غافل شد! گرفتن فیلم، راحت‌ترین بخش کار است. بعد از آن باید با استفاده از ابزاری حرفه‌ای، فایل ضبط شده را ویرایش کرد. نرم افزار Wondershare UniConverter یکی از بهترین‌ها به این منظور است.

نرم افزار Wondershare UniConverter را باید جزو قوی‌ترین برنامه‌های تبدیل فرمت‌های ویدیویی دانست. برخلاف بسیاری از ویدیو کانورترها، قابلیت‌های واندرشیر یونی کانورتر محدود به تبدیل فرمت نبوده و گستره‌ای از قابلیت‌های گوناگون را در اختیارتان قرار می‌دهد. با این حال، یکی از بارز‌ترین ویژگی‌های آن را باید تبدیل فرمت‌های ویدیویی به یکدیگر با سرعتی بسیار بالا یاد کرد. با وجود سرعت بالای فرآیند، با هیچ افتی در کیفیت رو به رو نخواهید شد. برای تماشای ویدیوی تبلیغاتی Wondershare UniConverter در یوتیوب روی لینک قبل کلیک کنید.

ویژگی‌های نرم افزار Wondershare UniConverter

کمتر فرمت ویدیویی را پیدا خواهید کرد که نرم افزار Wondershare UniConverter قادر به تبدیل آن به یک فرمت دلخواه دیگر نیست. همانطور که گفتیم بهترین مبدل ویدیوی سال 2020 قابلیت‌های بیشتری علاوه بر تبدیل فرمت‌ها به یکدیگر در اختیارتان قرار می‌دهد. پیش از آغاز بررسی اپلیکیشن، نگاهی گذرا به این امکانات خواهیم داشت:

  • قابلیت تبدیل بیش از هزار فرمت به یکدیگر
  • قابلیت تبدیل فرمت ویدیو به منظور پخش روی گستره‌ای از دستگاه‌های گوناگون
  • سرعت بسیار بالا (30 برابری) در فرآیند تبدیل فرمت‌ها در مقایسه با ابزارهای مشابه
  • امکان ویرایش ویدیو در قالب یک رابط کاربری ساده و یوزر فرندلی
  • امکان دانلود ویدیوهای آنلاین از حدود 10 هزار وب سایت مختلف
  • قابلیت دانلود ویدیو از وب سایت‌های ویدیو استریمینگ
  • امکان تبدیل مستقیم ویدیوی آنلاین به فایل صوتی
  • استانداردسازی فرمت ویدیو برای رایت کردن در قالب دی وی دی یا بلو-ری
  • امکان انتقال ویدیو به دستگاه‌ها و هارد درایوهای جانبی بعد از تبدیل فرمت ویدیو مخصوص آن‌ها
  • قابلیت فشرده‌سازی فایل ویدیویی با کمترین میزان کاهش کیفیت
  • امکان تبدیل فرمت‌های تصویری همچون JPG و PNG به یکدیگر
  • امکان ضبط ویدیو از دسکتاپ به همراه صوت
  • قابلیت ثابت و غیر قابل ویرایش کردن متادیتای فایل ویدیویی
  • امکان ساخت فایل‌های GIF
  • قابلیت تبدیل هر نوع ویدیو به فرمت واقعیت مجازی (VR)
  • امکان تبدیل فرمت DVD به MP4 یا دیگر فرمت‌های متداول
  • امکان ادغام فایل زیرنویس با فایل ویدیوی اصلی

بررسی نرم افزار Wondershare UniConverter

با ورود به وب سایت videoconverter.wondershare.com قادر به دریافت برنامه خواهید بود. در ابتدا به بررسی نسخه اصلی نرم افزار پرداخته و در نهایت، نگاهی به نسخه رایگان آن خواهیم داشت. بهترین نرم افزار مبدل ویدیو 2020 برای سیستم عامل‌های ویندوز XP به بعد و سیستم عامل‌های مک او اس 10.10 به بعد قابل دریافت است. گفتنی است نسخه‌ای مخصوص دستگاه‌های دارای سیستم عامل‌های مک او اس 10.9 به قبل نیز وجود دارد.

نرم افزار Wondershare UniConverter

با کلیک روی فایل نصبی، فرآیند دانلود و نصب نرم افزار آغاز خواهد شد. از برقراری اتصال خود به اینترنت اطمینان پیدا کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

بعد از اتمام فرآیند نصب روی دکمه Start Now کلیک کنید. آدرس پوشه نصب آفلاین در پایین پنجره نمایش داده می‌شود.

نرم افزار Wondershare UniConverter

بعد از کلیک روی آیکون منوی همبرگری واقع در گوشه بالا و سمت راست پنجره، روی گزینه Buy کلیک کرده و از روش‌های موجود، لایسنس برنامه را خریداری کنید. در ادامه به همین منو بازگشته و روی گزینه Register کلیک کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

در ادامه ورود ایمیل و شماره کد دریافت شده، روی دکمه Register کلیک کنید. اکنون به همه قابلیت‌های نرم افزار Wondershare UniConverter دسترسی دارید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

رابط کاربری نرم افزار کاملا یوزر فرندلی است، به طوری که ابزارهای مختلف، هر یک در قالب تبی جداگانه قرار گرفته‌اند. به همین دلیل حتی بدون نیاز به خواندن راهنمای برنامه قادر به استفاده از امکانات آن خواهید بود.

اگر رابط کاربری روشن را به تیره ترجیح می‌دهید، روی آیکون منوی همبرگری کلیک کرده و بعد از انتخاب گزینه Themes، حالت Light را برگزینید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

ابزار تبدیل فرمت

اولین تب، مربوط به ابزار مبدل فرمت است. بعد از کلیک روی آیکون به علاوه، ویدیوی مورد نظر به منظور تغییر فرمت را انتخاب کرده یا فایل ویدیویی را به داخل نرم افزار درگ کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

نرم افزار Wondershare UniConverter دارای پخش‌کننده ویدیوی داخلی است، به همین دلیل می‌توانید قبل از تبدیل فرمت، در دل آن به تماشای ویدیوی انتخاب شده بپردازید. اگر پخش‌کننده ویدیوی سیستم عامل قادر به پخش یک فایل نیست، با توجه به پشتیبانی این برنامه از گستره‌ای از فرمت‌ها، قادر به استفاده از آن به عنوان یک پخش‌کننده نیز خواهید بود.

رو به روی فایل بارگذاری شده، اطلاعات مهم آن از جمله فرمت، زمان پخش، رزولوشن و حجم نمایش داده می‌شود. در سمت راست آن، اطلاعات فایل نهایی بعد از تبدیل فرمت قابل رویت است. به عنوان نمونه در تصویر زیر، در حال تبدیل یک فایل با فرمت OGV، که روی هر دستگاهی قابل پخش نیست، به فرمت متداول MP4 هستیم.

در صورتی که ویدیو دارای فایل زیرنویس است، می‌توانید حین تبدیل فرمت آن، فایل زیرنویس را با فایل ویدیوی اصلی ادغام کنید. به این ترتیب قادر به پخش راحت آن به همراه زیرنویس روی تلویزیون‌ها و دستگاه‌های موبایل خواهید بود.

نرم افزار Wondershare UniConverter

به وسیله تغییر نرخ بیتی و رزولوشن قادر به کاهش (یا افزایش) فایل تبدیل‌ شده نهایی هستید. به منظور ورود به منوی مربوط به این تنظیمات، روی آیکون مشخص شده با رنگ قرمز در تصویر زیر کلیک کنید.

همانطور که گفتیم، نرم افزار Wondershare UniConverter در مقایسه با برنامه‌های مشابه دارای سرعت بسیار بیشتری است، به همین دلیل به شما اجازه می‌دهد پیش از تبدیل فرمت، یک پیش نمایش مشاهده کنید. در نتیجه بدون نیاز به انتظار برای ایجاد فایل نهایی و سپس مقایسه فرمت‌های مختلف در تنظیمات گوناگون، قادر به ارزیابی فایل تبدیل شده در صورت انتخاب فرمت و تنظیمات مورد نظر خواهید بود. به این منظور روی گزینه Preview کلیک کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

این برنامه به شما اجازه می‌دهد بعد از تعیین متادیتا برای فایل ویدیویی، آن را غیر قابل ویرایش کنید. روی آیکون مشخص شده با رنگ قرمز در تصویر زیر کلیک کرده و سپس اطلاعات مربوط به ویدیو را پر کنید. بسته به نوع (Type) انتخاب شده، گزینه‌های مختلفی رو به رویتان قرار خواهد گرفت. به عنوان نمونه اگر نوع را به جای Movie برابر TV Show قرار بدهید، امکان مشخص کردن شماره فصل و قسمت ویدیو نیز میسر می‌شود. در نهایت روی گزینه Save کلیک کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

اما نرم افزار Wondershare UniConverter از چه فرمت‌های ویدیوی پشتیبانی می‌کند؟ برای انتخاب فرمت مورد نظر، روی فلش رو به پایین واقع در سمت راست باکس نمایش‌دهنده اطلاعات فایل نهایی، کلیک کنید. نکته جالب اینجاست که با کلیک روی گزینه Create Custom در پایین پنجره، قادر به ایجاد فرمت سفارشی‌سازی شده خود خواهید بود!

در دومین تب، امکان تبدیل به فرمت‌های صوتی نیز فراهم می‌شود. اگر می‌خواهید فرمت فایل ویدیویی را به منظور پخش روی دستگاهی خاص تغییر بدهید، اما فرمت مناسب برای آن را نمی‌دانید، وارد سومین تب شوید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

نرم افزار Wondershare UniConverter به شما اجازه می‌دهد چندین فایل را همزمان با یکدیگر انتخاب کرده و فرآیند تبدیل فرمت را پیش ببرید. هر یک از فایل‌ها می‌توانند به فرمتی متفاوت از بقیه تبدیل شوند. در صورتی که تعداد زیادی فایل انتخاب کرده و تصمیم دارید هر یک را به یک فرمت مشخص تبدیل کنید، کافی است بعد از کلیک روی گزینه Convert All Files To واقع در گوشه بالا و سمت راست رابط کاربری، فرمت مقصد را انتخاب کنید.

امکان پیوست کردن فایل‌ها با یکدیگر در این برنامه میسر است. با انتخاب گزینه Merge All Videos در گوشه پایین و سمت راست رابط کاربری، این اتفاق خواهد افتاد. بعد از اعمال همه تنظیمات، روی گزینه Convert All کلیک کرده و منتظر بمانید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

مسیری که فایل‌های تبدیل شده در آن ذخیره خواهند شد، در پایین پنجره قابل مشاهده و تغییر است. اگر تعداد زیادی فایل انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با کلیک روی آیکون ساعت زنگ‌دار که در گوشه پایین و سمت چپ پنجره قرار دارد، مشخص کنید بعد از اتمام فرآیند، چه رویدادی رخ بدهد. به صورت پیش‌فرض، بعد از اتمام فرآیند تبدیل فرمت فایل‌ها، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. با انتخاب گزینه Shutdown یا Sleep سیستم به ترتیب در حالت خاموش یا خواب فرو خواهد رفت. با انتخاب Exit Program، بعد از اتمام تبدیل فرمت‌ها، برنامه به طور خودکار بسته می‌شود.

نرم افزار Wondershare UniConverter

با کلیک روی آیکون رعد کنار آیکون ساعت زنگ‌دار، قادر به فعال‌سازی قابلیت تبدیل فرمت با سرعت بالا خواهید شد. نرم افزار Wondershare UniConverter در حالت عادی نیز در مقایسه با همه برنامه‌های ویدیو کانورتر دارای سرعت بیشتری است. حال با فعال‌سازی این گزینه، باز هم به سرعت آن افزوده خواهد شد.

بر اساس اعلام توسعه‌دهنده، تکنولوژی تبدیل سریع فرمت به گونه‌ای توسعه یافته که با وجود کاهش زمان فرآیند، هیچ گونه تاثیری روی کیفیت فایل نهایی نخواهد داشت. البته نکته اینجاست که در این حالت از همه فرمت‌ها پشتیبانی نمی‌شود. فرمت‌های قابل استفاده به عنوان ورودی و قابل انتخاب به عنوان خروجی در تصویر زیر قابل مشاهده هستند.

نرم افزار Wondershare UniConverter

ابزار دانلود ویدیوی آنلاین

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار کاربردی این نرم افزار، امکان دانلود ویدیو از وب سایت‌های پخش آنلاین است. توسعه‌دهنده تاکید کرده تنها قادر به دریافت ویدیوهایی خواهید بود که از نظر قوانین کپی رایت، محدودیتی برایشان در نظر گرفته نشده است. بعد از ورود به تب Download از نوار بالایی برنامه، به منظور افزودن آدرس اینترنتی ویدیوی آنلاین مورد نظر، روی گزینه Paste URL واقع در گوشه بالا و سمت چپ رابط کاربری کلیک کنید.

سه گزینه نمایش داده شده به ترتیب دانلود فایل صوتی MP3، دانلود ویدیو و دانلود چندین فایل به صورت همزمان هستند. اگر گزینه دانلود چندین فایل را انتخاب کردید، باید آدرس اینترنتی هر یک را در خطی جداگانه قرار بدهید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

ویدیو را می‌توانید در رزولوشن‌ها و حجم‌های متفاوتی دریافت کنید. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، روی دکمه Download کلیک کنید. بر اساس اعلام توسعه‌دهنده، از حدود 10 هزار وب سایت مختلف پشتیبانی می‌شود، به همین دلیل از کمتر وب سایتی قادر به دانلود ویدیوی آنلاین نخواهید بود.

نرم افزار Wondershare UniConverter

در اینجا نیز قابلیت خاموش کردن یا به خواب بردن سیستم کامپیوتری و همچنین خروج از برنامه بعد از اتمام فرآیند وجود دارد. به منظور انتخاب یکی از این گزینه‌ها روی آیکون ساعت زنگ‌دار در گوشه پایین و سمت چپ صفحه کلیک کنید. همانند گزینه موجود برای افزایش سرعت تبدیل فرمت‌های ویدیوی، تکنولوژی مشابهی به منظور افزایش سرعت دانلود ویدیوهای آنلاین توسعه داده شده است. برای فعال‌سازی آن، روی آیکون رعد کلیک کنید. با این کار سرعت دانلود تا سه برابر افزایش پیدا خواهید کرد.

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده برنامه Wondershare UniConverter امکان تغییر فرمت ویدیوی آنلاین بلافاصله بعد از دانلود آن به صورت مستقیم است. به این منظور روی گزینه Download Then Convert Mode در گوشه بالا و سمت راست پنجره کلیک کرده و در ادامه فرمت مقصد را مشخص کنید.

فیلم برداری از صفحه

نرم افزار Wondershare UniConverter شما را از نصب نرم افزارهای متعدد بی‌نیاز خواهد کرد. یکی دیگر از ابزارهای بسیار کاربردی آن، اسکرین رکوردر به همراه صدا محسوب می‌شود. برای دستیابی به این ابزار وارد تب Download در تولبار بالایی برنامه شده و سپس روی گزینه Record Video کلیک کنید.

می‌توانید چارچوب ویدیو را مشخص کنید. به این ترتیب تنها قسمتی خاص از دسکتاپ که مورد نظر شما است رکورد خواهد شد. اگر در پی ذخیره صدای تولید شده در سیستم روی ویدیو هستید، روی آیکون میکروفون کلیک کنید تا دریافت صدا از طریق آن قطع شود. در صورت تمایل برای استفاده از میکروفون، روی آیکون آن کلیک کنید تا فعال‌سازی شود. برای قطع یا وصل صدای سیستم نیز باید عمل مشابهی انجام بدهید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

با کلیک روی آیکون شش ضلعی قرمز رنگ، گزینه‌های بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امکان مشخص کردن نرخ فریمی، کیفیت، محل ذخیره‌سازی فایل، زمان شروع و پایان ضبط ویدیو به صورت خودکار، نمایش یا عدم نمایش نشانه‌گر ماوس و ضبط یا عدم ضبط صدای کلیک ماوس از جمله تنظیماتی است که در اختیارتان قرار می‌گیرد.

نرم افزار Wondershare UniConverter

رایت کردن ویدیو روی دی وی دی

سومین تب در تولبار اصلی نرم افزار Wondershare UniConverter مربوط به ابزار رایت روی دی وی دی است. بعد از انتخاب فایل‌های ویدیویی، قادر به ایجاد منو برای آن‌ها خواهید بود. به این ترتیب پخش آن‌ها روی دستگاه‌های پخش‌کننده دی وی دی آسوده می‌شود. به منظور دستیابی به تنظیمات بیشتر برای پیکربندی منو روی آیکون مداد واقع در گوشه بالا و سمت راست (مشخص شده با رنگ قرمز در تصویر زیر) کلیک کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

در صورت عدم تمایل برای ایجاد منو، روی گزینه No Menu کلیک کنید. اگر می‌خواهید تصویر پس‌زمینه یا موزیک دلخواهی به منو اضافه کنید، به ترتیب از گزینه‌های Add Background Picture و Add Background Music بهره ببرید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

یکی از قابلیت‌های نرم افزار Wondershare UniConverter در این بخش، امکان ایجاد فایل ISO به جای رایت کردن روی دی وی دی است. برای انتخاب آن، از منوی Burn Video To واقع در گوشه بالا و سمت راست رابط کاربری بهره ببرید. اگر می‌خواهید بعد از اتمام فرآیند، رویداد خاصی (خاموش یا اسلیپ شدن سیستم – خروج از برنامه) رخ بدهد، روی آیکون ساعت زنگ‌دار کلیک کنید. بعد از اعمال پیکربندی مورد نظر، به منظور شروع فرآیند روی گزینه Burn در گوشه پایین و سمت راست صفحه کلیک کنید.

ویرایش ویدیو

نرم افزار Wondershare UniConverter دارای ابزارهای خوبی به منظور ویرایش فایل‌های ویدیویی است، به طوری که بسیاری از کاربران را از دیگر برنامه‌های ویرایشگر بی‌نیاز خواهد کرد. در ادامه این ابزارها را به صورت موردی بیان خواهیم کرد:

  • امکان کراپ کردن ویدیو
  • بریدن بخشی از ویدیو
  • اتصال ویدیوها به یکدیگر
  • افزودن افکت‌های مختلف
  • افزودن فایل صوتی دلخواه
  • اضافه کردن زیرنویس
  • اضافه کردن واترمارک
  • چرخاندن جهت ویدیو

بعد از انتخاب ویدیو در تب Convert‌، برای بریدن بخشی از آن روی آیکون قیچی قرار گرفته روی ویدیو کلیک کنید. از طریق انتخاب گزینه Merge Into One File خواهید توانست قسمت‌های بریده شده را در نهایت به یکدیگر متصل کرده و یک فایل تحویل بگیرید. ابزاری به منظور بزرگنمایی در سمت راست پنجره قرار گرفته که کمک می‌کند بهتر قادر به تشخیص فریم‌ها و در ادامه مشخص کردن بازه زمانی مورد نظر باشید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

در صفحه قبلی، برای دستیابی به سایر ابزارها، به جای آیکون قیچی روی یکی از دو آیکون موجود دیگر کلیک کنید. در صفحه باز شده، از طریق تب‌های بالا، قادر به جابه‌جایی بین قسمت‌های مختلف خواهید بود.

اولین تب در اینجا برای کراپ کردن ویدیو است. بعد از مشخص کردن ابعاد فریم، در پنجره پایینی پیش نمایشی دریافت خواهید کرد. در صورت اعمال هر تغییر دیگری همچون چرخاندن جهت ویدیو، نتیجه در پنجره پایینی در قالب پیش نمایش ارائه می‌شود. به صورت پیش‌فرض، نسبت ابعاد تصویر ویدیوی کراپ شده با نسخه اورجینال یکسان خواهد بود، مگر این که آن را از طریق گزینه Aspect Ratio تغییر بدهید. از طریق نوار پخش پایین ویدیو قادر به جابه‌جایی بین فریم‌های مختلف خواهید بود.

نرم افزار Wondershare UniConverter

دومین تب مربوط به افکت‌گذاری است. در اینجا مجددا در قالب پیش نمایش، همه تغییرات بلافاصله بعد از اعمال قابل مشاهده خواهند بود. یک سری افکت به صورت پیش‌فرض در نظر گرفته شده‌اند. امکان تغییر میزان روشنایی، کنتراست و میزان اشباع شدگی نیز مهیا است.

نرم افزار Wondershare UniConverter

از طریق سومین تب در این قسمت از نرم افزار Wondershare UniConverter قادر به افزودن واترمارک هستیم. این واترمارک می‌تواند یک فایل تصویری یا یک متن دلخواه باشد. می‌توانید میزان شفافیت واترمارک را نیز مشخص کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

چهارمین تب ابزاری برای افزودن فایل زیرنویس به ویدیو و ویرایش آن است. مشخص کردن محل قرارگیری، میزان شفافیت، فونت، رنگ و اندازه در اینجا میسر است.

نرم افزار Wondershare UniConverter

آخرین تب یعنی Audio اجازه می‌دهد حجم صدا را مشخص کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

سایر ابزارهای نرم افزار Wondershare UniConverter

آخرین تب در تولبار اصلی برنامه، محل قرارگیری دیگر ابزارهای آن محسوب می‌شود. این ابزارها را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم.

نرم افزار Wondershare UniConverter

مبدل عکس

در قسمت Image Converter، امکان تبدیل فرمت فایل‌های تصویری به یکدیگر فراهم است. البته برخلاف بخش تبدیل فرمت ویدیو، در اینجا از فرمت‌های زیادی پشتیبانی نمی‌شود.

نرم افزار Wondershare UniConverter

سازنده فایل GIF

این قسمت متشکل از دو بخش است. ابزاری به منظور تبدیل ویدیوهای عادی به فایل GIF وجود دارد. دومین ابزار، مربوط به ساخت یک فایل GIF جدید به وسیله اتصال تعدادی تصویر به یکدیگر است.

نرم افزار Wondershare UniConverter

اسکرین رکوردینگ

قابلیت اسکرین رکوردینگ را در قسمتی جداگانه، پیشتر به صورت مفصل مورد بررسی قرار دادیم. روش دیگر دسترسی به این ابزار، تب Download است.

افزودن متادیتای غیر قابل تغییر

این قسمت نیز پیشتر مورد بررسی قرار گرفت. ابزار Fix Media Metadata به کاربر اجازه می‌دهد مشخصات مورد نظرش را به فایل ویدیویی اضافه کند، به گونه‌ای که هیچ کاربر دیگری قادر به تغییر دادن آن‌ها نباشد.

فشرده‌سازی ویدیو

این ابزار به وسیله دست‌کاری بخش‌های مختلف ویدیو همچون رزولوشن و نرخ بیتی، حجم فایل آن را کاهش می‌دهد. می‌توان میزان کاهش کیفیت را مشخص کرد. پیش از آغاز فرآیند فشرده‌سازی، امکان تماشای پیش نمایشی از فایل نهایی بعد از اعمال تغییرات مورد نظر وجود دارد.

نرم افزار Wondershare UniConverter

پخش مستقیم روی تلویزیون

نرم افزار Wondershare UniConverter کمک می‌کند کامپیوتر خود را به یک سرور مدیا تبدیل کنید. به این ترتیب قادر به پخش مستقیم ویدیو روی تلویزیون خواهید بود. بعد از اتصال به تلویزیون، با انتخاب فایل‌های مورد نظر، به وسیله یک کلیک آن‌ها را روی نمایشگر مشاهده می‌کنید.

نرم افزار Wondershare UniConverter

مبدل VR

قسمت VR Converter نرم افزار Wondershare UniConverter مخصوص ایجاد محتوا برای هدست‌های واقعیت مجازی است. در این منو، سه گزینه به منظور تبدیل برای هدست‌های واقعیت افزوده معروف بازار یعنی HTC Vive و همچنین Oculus Rift و Samsung Gear VR وجود دارد.

نرم افزار Wondershare UniConverter

رایت سی دی صوتی

اگر می‌خواهید به منظور پخش موزیک داخل پخش‌کننده خانگی یا داخل خودرو، یک سی دی رایت کنید، ابزار CD Burner به شدت کاربردی است.

گرفتن خروجی از سی دی صوتی

در صورت نیاز به استخراج فایل‌های صوتی که پیشتر روی یک سی دی رایت شده‌اند، از ابزار CD Ripper بهره ببرید.

بررسی نسخه رایگان نرم افزار Wondershare UniConverter

نسخه رایگان برنامه یک سری محدودیت دارد. در ادامه محدودیت‌های نسخه رایگان نرم افزار Wondershare UniConverter را در مقایسه با نسخه پریمیوم آن به صورت موردی بررسی خواهیم کرد. برای دانلود رایگان برنامه Wondershare UniConverter روی لینک قبلی کلیک کنید.

  • افزودن واترمارک برنامه به ویدیوهای تبدیل شده
  • نمایش تبلیغات در قسمت تبدیل فایل‌های صوتی
  • عدم پشتیبانی از قابلیت تبدیل فرمت سریع و شتاب‌دهی به کمک پردازشگر گرافیکی
  • محدود شدن قابلیت دریافت ویدیوهای آنلاین به وب سایت یوتیوب
  • عدم امکان دانلود لیست پخش از یوتیوب و لیندا به MP3 ،MP4 یا دیگر فرمت‌ها
  • عدم قابلیت تبدیل مستقیم ویدیوهای یوتیوب به فایل صوتی
  • عدم پشتیبانی از رزولوشن 4K حین دانلود ویدیو از یوتیوب
  • عدم پشتیبانی از قابلیت دانلود چند ویدیوی آنلاین
  • افزودن واترمارک برنامه حین رایت ویدیو روی دی وی دی یا ایجاد فایل ISO
  • افزودن واترمارک برنامه حین هر گونه ویرایش ویدیو
  • محدود شدن قابلیت ضبط ویدیو از نمایشگر به 1 دقیقه
  • محدود شدن قابلیت انتقال فایل به دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی به 5 فایل
  • محدودیت تبدیل ویدیو یا عکس به GIF به 5 فایل
  • افزودن واترمارک برنامه حین فشرده‌سازی آن
  • افزودن واترمارک برنامه حین تبدیل فرمت فایل‌های تصویری
  • عدم امکان رایت سی دی صوتی
  • عدم امکان گرفتن خروجی از سی دی صوتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. Fantastic blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?