پوسترهای تبلیغاتی زیبایی از گوشی ویوو ایکس 30 منتشر شد

گوشی ویوو ایکس 30 در این پوسترهای تبلیغاتی رخ‌نمایی می‌کند

ویوو ایکس 30 (Vivo X30) نام خانواده جدید گوشی‌های شرکت ویوو است که ماه آینده رونمایی می‌نشود. حالا ویوو با انتشار پوسترهای تبلیغاتی جدیدی به استقبال رونمایی از اولین گوشی این خانواده رفته است.

در طول هفته های گذشته ویوو تمرکز ویژه بر روی تبلیغات گوشی ویوو ایکس 30 داشته و حالا نیز چند تصویر تبلیغاتی زیبا از این اسمارت فون به نمایش درآمده است. تا پیش از این از جزئیات طراحی پنل پشتی این دیوایس مطلع بوده و دوربین پریسکوپی مربعی‌شکل آن را نیز دیده بودیم. اما حالا اولین تصاویر از به‌کارگیری این محصول در زندگی روزمره در میان نماهای شهری را مشاهده می‌کنید.

در این تصاویر جذاب، مدل قرمز رنگ و سفید مرواریدی ایکس 30 ویوو در دستان یکی از مشهورترین  مدل‌های تبلیغاتی چینی یعنی لیو ون (Liu Wen) دیده می‌شود. کمپانی سازنده مدعی است که مدل ایکس ۳۰ محصولی ایده آل برای ثبت شات‌های حرفه‌ای خواهد بود و در کنار قابلیت زوم ۶۰ برابری، طراحی زیبای این محصول در موقعیت‌های لاکچری ظاهر شما را زیباتر خواهد کرد.

مدل قرمز رنگ ویوو X30 (که در واقع بیشتر به رنگ‌های مرجانی شباهت دارد تا قرمز ساده) و البته مدل سفید مرواریدی هردو به گونه‌ای رنگ‌آمیزی شده‌اند که شما می‌توانید لبه های خمیده پنل پشتی آن که ساختار دو و نیم بعدی دارد را به وضوح مشاهده کنید.

مشخصات سخت افزاری گوشی ویوو ایکس 30 

گوشی ایکس ۳۰ ویوو قرار است به یک مدل ویژه با پشتیبانی از اینترنت ۵ جی نیز مجهز شود و این به معنای آن است که شاهد اولین گوشی از خانواده محصولات X ویوو با پشتیبانی از نسل جدید اینترنت موبایل در کشور چین خواهیم بود. در حال حاضر تنها اسمارت فون ویوو که از این شبکه پشتیبانی می‌کند، مدل NEX 3 5G است.

از دیگر مشخصات مهم ویوو ایکس 30 می‌توان به پردازنده اگزینوس ۹۸۰ و رابط کاربری JoviOS مبتنی بر اندروید ۱۰ گوگل که در واقع یک نسخه بازطراحی شده از رابط کاربری FuntouchOS به شمار می‌رود، نام برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*