حل مشکلات گلکسی نوت 10 سامسونگ

حل مشکلات گلکسی نوت 10 سامسونگ با آپدیت جدید اندروید 10 بتا

انتشار جدیدترین نسخه آزمایشی اندروید 10 به حل مشکلات گلکسی نوت 10 سامسونگ می‌انجامد. این به‌روزرسانی به تازگی برای کاربران دو گوشی نوت 10 و نوت 10 پلاس منتشر شده است.

سامسونگ انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید 10 برای خانواده‌ی گلکسی اس 10 را آغاز کرده است، اما همچنان انتشار این به‌روزرسانی برای دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد. امروز سامسونگ نسخه‌ی جدیدی از این به‌روزرسانی را برای حل مشکلات گلکسی نوت 10 ارسال کرده است که علاوه بر این، پچ امنیتی ماه دسامبر 2019 را نیز شامل می‌شود.

حل مشکلات گلکسی نوت 10

حل مشکلات گلکسی نوت 10 سامسونگ

این فریمور جدید که با شماره نسخه‌ی N97*FXXU1ZSKN منتشر شده، مشکلات مربوط به نمایش ساعت جهانی در نمایشگر همیشه روشن، قطع اتصال در هنگام استفاده از هدست بلوتوثی و پیغام خطا در نمایش فایل‌های کارت SD در اپلیکیشن My Files را برطرف خواهد کرد. در اسکرین شات‌های زیر می‌توانید توضیحات کامل مربوط به این به‌روزرسانی را مشاهده کنید.

این به‌روزرسانی که در حال حاضر توسط کاربران هندی دریافت شده را می‌توانید از طریق منوی تنظیمات و بخش Software Update دریافت کنید. کاربران دیگر بازارهای جهانی نیز احتمالا به زودی این آپدیت جدید را دریافت کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز مشکلات زیادی را برای ارائه‌ی یک نسخه‌ی پایدار از اندروید 10 برای گوشی‌های خانواده نوت 10 خود در سر راه دارد و بعید است که نزدیک به آن روز باشیم. برخلاف گوشی‌های خانواده S10، بعید به نظر می‌رسد این فبلت‌های غول پیکر به‌روزرسانی اندروید10 را در ژانویه 2020 دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*