مدل گوشی سامسونگ

چگونه مدل گوشی سامسونگ خود را بفهمیم؟

آیا تا به حال به دنبال کشف مدل گوشی سامسونگ خود بوده‌اید؟ ما در این مقاله با دو راه ساده، این مورد را به شما خواهیم آموخت.

ممکن است شما هرگز به شماره مدل‌ گوشی‌های سامسونگ توجه زیادی نکرده باشید، اما دانستن شماره مدل دستگاه‌تان ضرری ندارد. دانستن مدل گوشی سامسونگ شما، هنگام دستیابی به پشتیبانی از دستگاه می‌تواند مفید باشد. علاوه بر این دانستن مدل دستگاه برای پیگیری به روز رسانی‌هایی که برای تلفن شما ارسال می‌شود، مورد نیاز است.
این ویژگی به خصوص برای کسانی مفید است که از برند جدید استفاده می‌کنند، در نتیجه آن‌ها باید بدانند که از کدام مدل گوشی سامسونگ استفاده می‌کنند. روش‌های مختلفی برای دانستن مدل دستگاه وجود دارد که خوشبختانه بسیار ساده هستند.

چگونه مدل گوشی سامسونگ خود را بفهمیم؟

به راحتی با چرخاندن گوشی می‌توان فهمید که مدل گوشی سامسونگی که در دست دارید، چیست. زیرا کمپانی سامسونگ مدل گوشی را روی قسمت انتهایی پشت گوشی ذکر می‌کند. در این قسمت عبارت «طراحی و مهندسی شده توسط سامسونگ» به چشم می‌خورد. اگر نمی‌دانید که چگونه آن را شناسایی کنید، به یاد داشته باشید که مدل گوشی سامسونگ همیشه با حروف« SM-» شروع می‌شود. برای مثال همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، شماره مدل گوشی گلکسی نوت 10 پلاس در پشت دستگاه به صورت «SM-N975F» ذکر شده است.

مدل گوشی سامسونگ

اگر شماره مدل دستگاه ناخوانا باشد چه کنیم؟ زیرا ممکن است به مرور زمان با خراشیده شدن یا پاک شدن آن نوشته‌ها قابل خواندن نباشند. در این صورت می‌توانید به قسمت تنظیمات تلفن مراجعه کنید. در این قسمت می‌توانید به طور واضح مدل گوشی و همچنین نام آن را ببینید.

مدل گوشی سامسونگ

کمپانی سامسونگ دیگر تلفن‌هایی با قابلیت جا به جایی باتری تولید نمی‌کند. اگر مدل دستگاهتان قدیمی است، باتری را به سادگی جدا کنید، سپس برچسبی را مشاهده خواهید کرد که در آن شماره مدل دستگاه ذکر شده است.

چرا دانستن مدل دستگاه ضروری است؟

شماره مدل تلفن سامسونگ در واقع مانند یک کلید اصلی است که جواب همه‌ی سوال‌هایی که در مورد دستگاه‌ برای‌تان پیش آمده را به شما می‌دهد. تصور کنید که با گوشی سامسونگی که اولین بار است آن را می‌بینید و حتی نام آن را هم نمی‌دانید، روبرو شده‌اید.

در چنین مواقعی تنها چیزی که به شما کمک می‌کند دانستن مدل دستگاه است که با طی کردن مراحل فوق می‌توان آن را پیدا کرده و به وسیله‌ی آن تمام اطلاعات مربوطه به دستگاه را به دست آورید.

یکی از ساده‌ترین راه‌های دریافت اطلاعات یکی از دیوایس های سامسونگ، اجرای شماره مدل از طریق پایگاه داده دیوایس‌های ما است. زیرا ما اطلاعات کاملی درباره‌ی تلفن‌های سامسونگ داریم، به این ترتیب بانک اطلاعاتی ما فورا نام و مشخصات آن دستگاه را ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید برای یافتن سیستم عامل موجود و در دسترس برای یک دستگاه خاص، از شماره مدل آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، کافی است تا به پایگاه داده ما مراجعه کنید. تقریبا برای هر دستگاه سامسونگ هر سیستم عاملی وجود دارد. این یک منبع استثنایی است، به ویژه برای دستگاه‌های قدیمی‌تر که دیگر به روز رسانی نمی‌شوند. پایگاه داده را با شماره مدل دستگاه جستجو کنید تا آنچه را که به دنبالش هستید، پیدا کنید.