مهدی اخوان بهابادی

مهدی اخوان بهابادی به عنوان مدیرعامل همراه اول انتخاب شد

مهدی اخوان بهابادی ، رئیس هیئت‌مدیره سابق همراه اول به عنوان مدیرعامل جدید اپراتور اول کشور انتخاب و جایگزین حمید فرهنگ شد. در ادامه با سوابق مدیرعامل جدید همراه اول آشنا می‌شویم.

امروز شنبه 9 آذر 98 جلسه‌ای با حضور نمایندگان کلیه سهامداران در محل برج همراه برگزار شد که بر اساس آن مهدی اخوان بهابادی، رئیس هیئت‌مدیره سابق همراه اول به عنوان مدیرعامل جدید اپراتور اول تلفن همراه کشور انتخاب گردید. در این مراسم از حمید فرهنگ، مدیرعامل پیشین همراه اول نیز تقدیر شد.

سوابق مهدی اخوان بهابادی

مهدی اخوان بهابادی در دولت محمود احمدی نژاد در سمت دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی فعالیت داشت. وی به عنوان استادیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه تهران نیز فعالیت دارد. مدیرعامل جدید همراه اول در سال 1390 بر اساس حکمی که از سوی مقام معظم رهبری صادر شد، در سمت یکی از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی انتخاب شد و در 6 خرداد 1391 نیز با حکم محمود احمدی نژاد در سمت دبیر شورای عالی منصوب گردید.

مدیرعامل جدید همراه اول با حکم محمد سرافراز در سال 1393 سمت قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین را بر عهده گرفت، اما به دلیل تغییرات مدیریتی که در سازمان صداوسیما رخ داد، از این سازمان خارج شد و به عنوان عضو هیئت‌مدیره از طرف سهامدار شرکت مخابرات ایران در هیئت‌مدیره همراه اول عضویت پیدا کرد.