بنتلی W12 کانسپت

با بنتلی W12 کانسپت 1.9 میلیون دلاری آشنا شوید

خودروهای بنتلی به صورت پیش فرض بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی می‌شود. خودروساز لوکس مطرح انگلیسی به تازگی تصمیم گرفته مدل فوق خاص بنتلی W12 را در تعداد محدود و با جزئیاتی جذاب تولید کند.کمپانی لوکس ساز بنتلی تصمیم دارد با الهام از کانسپت بنتلی EXP 100 GT یک سوپر اسپرت فوق لوکس تولید کند. خودرو خاص بنتلی W12 بدون سقف است و با قیمت 1.9 میلیون دلار در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

مولینر (Mulliner) به عنوان بخش لوکس ساز شرکت بنتلی در حال حاضر روی این پروژه جذاب و بسیار گران قیمت کار می‌کند. تمرکز مولینر در سال‌های اخیر بیشتر روی رنگ‌های سفارشی، پارچه‌ها و سایر متریال‌های این‌چنینی بوده است.

مولینر پیش از این نیز پروژه‌های بزرگ دیگری را برای بنتلی به ثمر رسانده است. لیموزین بنتلی استیت (State Limousine) یکی از محصولاتی است که به طور خاص برای ملکه الیزابت دوم توسط مولینر ساخته شده بود.

پروژه بعدی مولینر اما اسپورت تر خواهد بود. خودروی در دست تولید، پروژه مرموزی را به دنبال دارد و پیش بینی می‌کنیم مدل مورد نظر همان کانسپت EXP 100 GT باشد که به خاطر سالگرد 100 سالگی این کمپانی در تابستان سال جازی معرفی شد. در حال حاضر چنین ادعایی به طور رسمی تایید نشده اما ظاهرا تولیدی بعدی بنتلی الهام گرفته از همین کانسپت خواهد بود.

بنتلی W12 کانسپتطرح کانسپت بنتلی EXP 100 GT یک خودرو چهار نفره بود که سقف شیشه‌ای داشت اما خودرو سوپر اسپرت جدید بنتلی قرار است خودرویی دو نفره و بدون سقف باشد.

استایل و برخی ویزگی‌های بنتلی W12 از مدل کانسپت EXP 100 GT الهام گرفته شده‌اند. به عنوان مثال باید به  چوبکاری‌هایی از درختان 5 هزار ساله، چرم مصنوعی و المان کریستال اشاره کرد که این محصول جدید را به خودرویی بسیار و خاص و ویژه بدل می‌کند.

بر خلاف آنچه در کانسپت EXP 100 GT دیده بودیم، این خودرو به جای موتور برقی از پیشرانه‌ی 6.0 لیتری W12 بنزینی استفاده خواهد کرد که در بنتلی کانتیننتال جی تی نیز به‌کار گرفته شده بود. این موتور توانایی تولید 626 اسب بخار قدرت و 900 نیوتون‌متر گشتاور را دارد. از آنجایی که این خودرو بدون سقف طراحی شده، وزن خودرو بسیار کاهش پیدا می‌کند. با این وجود شاهد صفر تا 100 کمتری از 3.8 ثانیه خواهیم بود که توسط بنتلی کانتیننتال جی تی ثبت شده است.

بنتلی W12 کانسپتمحصول جدید بنتلی با قابلیت‌های شخصی سازی بسیاری فراهم خواهد بود تا احساس رانندگی بهتری به مشتری منتقل شود. گفته می‌شود که تنها 12 اتومبیل از محصول مولینر ساخته خواهد شد. بنتلی در حال مذاکره با وفادارترین مشتری‌های خود در مورد این پروژه است. خریداران می‌توانند با پرداخت مبلغ 1.93 میلیون دلار (1.5 میلیون پوند) آن را پیش خرید کنند و سال 2021 تحویل بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خاص مثل ینتلی واقعا طرح مفهومی و جذابی داره

  2. دیدمش اینو
    اصلا تو مغز نمیگنجه
    خیلی عجیبه

  3. فقط میتونم بگم زیباست