گوشی شیائومی می ۱۰ پرو

گوشی شیائومی می ۱۰ پرو تلویحا تایید شد

لین بین٬ بنیانگذار شرکت شیائومی تلویحا در دست تایید بودن گوشی شیائومی می ۱۰ پرو (Xiaomi Mi 10 Pro) را تایید کرده است. این نخستین باری است که واکنش یکی از مدیران شیائومی نسبت به گوشی می 10 پرو را می‌بینیم.

انتظار می‌رود شیائومی٬ برند گوشی‌ساز چینی به زودی از نسل جدید گوشی‌های سری Mi 9 خود با نام Mi 10 پرده برداری کند. با این حال این اولین باری است که ما در مورد گوشی شیائومی می ۱۰ پرو می‌شنویم. بر اساس آنچه لین بین٬ بنیانگذار شیائومی در حساب کاربری ویبو خود منتشر کرده٬ گوشی می ۹ پرو محبوبیت خوبی را به دست آورده است. در همین راستا او به صحبت‌های یکی از فعالان حوزه فناوری که از گوشی Mi 10 Pro به عنوان پرچمدار آینده‌ی این شرکت صحبت کرده بود٬ واکنش نشان داده است.

شیائومی می ۱۰ پرو ٬ دومین گوشی موفق آینده برند چینی

گوشی شیائومی می ۱۰ پرو

لین بین به جمله‌ی این فعال اینترنتی که از عبارت «به نظر می‌رسد شیائومی 10 پرو بهترین گزینه‌ی بعدی باشد» در زیر پست وی استفاده کرده بود٬ پاسخ داده است. او در پاسخ به وی از عبارت «دومی» استفاده کرده است. این می‌تواند بدان معنا باشد که Mi 10 Pro می‌تواند نسل جدید عنصر موفق گوشی Mi 9 Pro باشد. این نخستین باری است که یکی از مدیران شیائومی تلویحا در دست تولید بودن این گوشی را تایید می‌کند. با قضاوت بر زمان رونمایی گوشی‌های پرچمدار شیائومی در سال‌های گذشته٬ ما انتظار داریم این محصول در نیمه‌ی نخست سال آینده وارد بازار شود.

شایان ذکر است که روز گذشته گزارشی مبنی بر حذف گوشی‌های خانواده سری Mi 9 از وب‌سایت رسمی شرکت شیائومی منتشر شد. در همین زمان بود که گوشی‌های Mi 5G با شماره مدل‌های M2001J1E و M2001J1C موفق به کسب تاییدیه 3C شدند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصولات در دست نیست و ما فقط می‌توانیم در مورد گوشی‌های سری Mi 10 شیائومی گمانه‌زنی کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*