رابط کاربری MiFavor 10

زد تی ای از رابط کاربری MiFavor 10 بر پایه اندروید 10 پرده برداری کرد

کمپانی زد تی ای از رابط کاربری MiFavor 10 بر پایه اندروید 10 برای گوشی‌های هوشمند خود پرده برداری کرد. این رابط کاربری دارای ویژگی‌های جذاب و جدیدی است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

ZTE از تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم افزاری بر پایه‌ی اندروید 10 برای گوشی‌های هوشمند برند خود رونمایی کرد. این شرکت در معرفی رابط کاربری MiFavor 10 اینفوگرافی‌هایی را در صفحه رسمی ویبو خودش منتشر کرده است.

رابط کاربری MiFavor 10

از آنجایی که این اینفوگرافی‌هایی با زبان چینی طراحی شده‌اند٬ ما به معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در این سیستم عامل خواهیم پرداخت.

آیکون‌ها و حالت تیره

همگام با روند فعلی٬ MiFavor نیز حالت تیره را به کاربرانش ارائه می‌کند. پشتیبانی از حالت تیره که هنوز نهایی نشده و در دست توسعه است٬ در بسیاری از برنامه‌ها پس زمینه‌ی سیاه و متن‌هایی سفید را ارائه می‌کند تا در طول شب تجربه‌ی بصری بهتر و راحت‌تری را در اختیار کاربر قرار دهد. برای کمک به این کار٬ آیکون‌ها بازطراحی شده که شامل 1600 آیکون سیستمی با گوشه‌های گرد برای تجربه بصری یکنواخت می‌شود. بیش از 80 آیکون سیستمی جدید نیز برای افکت‌های حرکتی طراحی شده است. ظاهرا می فیور 10 به بهینه‌سازی برای منحنی‌های حرکتی٬ هموار سازی انتقال‌ها و دیگر اجزای حرکتی رابط کاربری٬ به ویژه با ناوبری حرکتی مجهز خواهد بود.

رابط کاربری MiFavor 10

تم‌ها و پس زمینه

MiFavor جدید حالا دارای پس زمینه‌های انتخابی داینامیک است. اغلب آن‌ها از سایه‌های تیره به همراه المان‌های مشکی هستند. در اینجا شش تم پیش ساخته برای انتخاب نیز وجود دارد که هر کدام شامل آیکون‌های مختص به خود هستند.

رابط کاربری MiFavor 10

نوتیفیکیشن‌های شناور

در اینجا یک استایل تصویری نوتیفیکیشن جدید٬ یک پنجره‌ی کوچک شناور که می‌توانید آن را کوچک یا بزرگ کرده و در اطراف صفحه جابجا کنید به چشم می‌خورد. این شرکت در ویبو تصویری را نیز منتشر کرده که یک پنجره‌ی شناور کوچک میزبان اپلیکیشن IM به همراه یک کیبورد شناور است. ظاهرا زد تی ای روی هرچه کاربردی‌تر کردن رابط کاربری خود در حالت تمام صفحه نظیر عملکردهای مختلف هنگام اجرای یک پخش کننده‌ی ویدیویی کار کرده است.

رابط کاربری MiFavor 10

تشخیص هوشمند صفحه و کنترل صوتی

این رابط کاربری می‌تواند محتوای داخل صفحه نمایش را با لمس طولانی مدت دو انگشت دست کاربر٬ تحلیل کند. در اینجا شباهت‌های زیادی با گوگل اسیستنت وجود دارد. MiFavor 10 می‌تواند متن و تصویر را انتخاب کند٬ گزینه‌های ویرایش٬ تشابه محصول و توصیه‌های مختلف را ارائه کند٬ گیاهان٬ حیوانات٬ شخصیت‌های خاص و دیگر موارد را بشناسد.

رابط کاربری MiFavor 10

زد تی ای ادعا می‌کند گوشی‌های مجهز به این رابط کاربری می‌توانند کنترل صوتی فراگیر و ناوبری در سراسر آن را ارائه کند. به لطف یک موتور عصبی٬ این سیستم عامل می‌تواند در اپلیکیشن‌های مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد.

رابط کاربری MiFavor 10

موتور هوش مصنوعی آپگرید شده

Z-Booster 2.0 اکنون در تخصیص هوشمندانه‌ی منابع سیستم بهتر عمل می‌کند. از طریق آن٬ رابط کاربری MiFavor 10 وعده‌ی دستیابی به عملکرد بهتر بازی‌ها شامل کاهش تاخیر٬ قدرت بالاتر گرافیکی و قطع و وصل کم‌تر را به کاربران می‌دهد. کاربران می‌توانند در زمان اجرای اپلیکیشن‌ها نیز پیشرفت محسوسی را مشاهده کنند.

فراتر از این نکات٬ ویژگی‌های دیگری نیز در این رابط کاربری نظیر تشخیص اسناد و تصحیح زاویه٬ طبقه بندی خودکار تصویر و یک ویژگی جدید تماس اضطراری نیز وجود دارد. ZTE قبلا تایید کرده بود که این به‌روزرسانی به گوشی ZTE Axon 10 Pro در هر دو نسخه 4G و ٬5G گوشی ZTE Blade V10 و ZTE Axon 9 Pro خواهد آمد. هرچند هیچ برنامه‌ی زمانبندی رسمی از سوی این شرکت چینی اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*