هواوی نوا 6 5G

دعوتنامه اسرارآمیز مراسم رونمایی گوشی هواوی نوا 6 5G ارسال شد

هواوی در آینده نزدیک گوشی هوشمند نوا 6 5G خود را معرفی خواهد کرد و هم اکنون اقدام به ارسال دعوتنامه جذاب و اسرارآمیزی برای حضور افراد در مراسم رونمایی این گوشی کرده است.

شرکت هواوی قصد دارد در تاریخ 14 آذر (5 دسامبر) از گوشی جدید خود، یعنی هواوی نوا 6 (Huawei Nova 6) با مشخصات و طراحی مدرن معرفی خواهد شد. برای این که بتوان شاهد معرفی گوشی جدید هواوی در رویداد بود، باید دعوت‌نامه داشت و به نظر می‌رسد غول تکنولوژی چین هم اکنون اقدام به ارسال این دعوتنامه‌های خاص کرده است. همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این دعوت‌نامه شامل یک معمای دو بخشی است. در حالت عادی یک مقوای سفید و یک مورد تقریبا شفاف، اما مشکی رنگ وجود دارد. در ادامه باید مقوای سفید را روی مشکی قرار دهید تا سه کلمه را مشاهده کنید.

هواوی نوا 6 5G

اولین کلمه Nova بوده و پس از آن هم اشاره‌ای به 5G و دوربین سلفی جدید شده است. البته نیازی هم به اعلام جزئیات در دعوتنامه نبود، زیرا خبرهای زیادی که منتشر شده‌اند به خوبی نشان می‌دهند هواوی قصد معرفی نوا 6 را دارد و این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد و دارای سنسور سلفی جدید است.

هواوی نوا 6 5G

انتظار می‌رود گوشی هواوی نوا 6 5G مجهز به تراشه کایرین 990 5G باشد. این پردازنده با فرآیند 7 نانومتری تولید می‌شود، بنابراین بسیار کارآمد بوده و از شبکه 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. اینطور که پیداست، گوشی جدید هواوی دارای یک سسنور 32 مگاپیکسل و یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل در بخش جلو است. سایر ویژگی‌ها را می‌توان قابلیت Super Night 2.0 برای ثبت تصاویر سلفی با کیفیت بالا، حتی در شرایطی که نور کم باشد، دانست. همچنین ویژگی‌های زیباسازی زیادی را هم ارائه خواهد کرد.

هواوی نوا 6 5G

به نظر می‌رسد هواوی نوا 6 5G دارای صفحه نمایش 6.44 اینچ اولد با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود، همچنین یک حفره روی صفحه نمایش هم در گوشه سمت چپ نمایشگر قرار دارد. بد نیست بدانید این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 10بوده و مجهز به 8 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از فناوری شارژ سریع 40 وات هم پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*