سامسونگ گلکسی ای 51

تصویر مطبوعاتی گلکسی ای ۵۱ سامسونگ به بیرون درز کرد

پس از انتشار چند رندر کامپیوتری از جانشین گلکسی A50 سامسونگ، حالا عکسی در فضای مجازی منتشر شده که ظاهرا تصویر مطبوعاتی گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) است.

امسال گلکسی ای ۵۰ با ورود به بازار، محبوبیت زیادی بین مشتریان کسب کرد و به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده جهان تبدیل شد. در حالی که سامسونگ خود را برای معرفی جانشین آن آماده می‌کند، افشاگر سرشناس «ایوان بلس» تصویر مطبوعاتی گلکسی ای ۵۱ را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته است.

این تصویر مطبوعاتی گلکسی ای ۵۱ نمای جلوی گوشی را نشان می‌دهد

اینجا پنل جلویی دستگاه و نمایشگر به‌روز شده‌ی Infinity-O را می‌توانیم ببینیم. در قیاس با پنل ناچ‌دار و 6.4 اینچی گلکسی ای 50، گوشی جدید یک پنل 6.5 اینچی با حاشیه‌های باریک‌تر و چانه‌ی کوچک‌تر دارد.

همچنین گلکسی ای 51 با داشتن صفحه نمایش حفره‌دار، ظاهری پریمیوم و مشابه گلکسی نوت 10 به خود گرفته است.

مطبوعاتی گلکسی ای ۵۱ سامسونگ

هنوز تصویری رسمی از پشت دستگاه موجود نیست؛ اما انتظار می‌رود یک ماژول دوربین مستطیل شکل را در آن بیابیم. احتمالا سنسور اصلی این مجموعه، 32 مگاپیکسلی خواهد بود و با یک دوربین فوق عریض، یک دوربین تله‌فوتو (زوم 2x) و یک سنسور عمقی، همراهی خواهد شد.

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی A51 می‌توانیم به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، تراشه میان رده اگزینوس 9611 سامسونگ، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگ اشاره کنیم. همچنین بسته به سیستم عامل اندروید 10 یا 9 پای، این گوشی هوشمند از رابط کاربری One UI 2.0 یا One UI 1.2 برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یک گوشی با طراحی تکراری و پردازنده داغون و بدنه پلاستیکی که اون خال سیاه شبیه به یک زن هندی شده و الحق این گوشی بدرد هندی ها میخوره خصوصا طرفداران بنجل پرست بمسونگ

    • اگر وضعیت کشور ایران رو با سامان بود و قیمت دلار ۳ تومن می بود . این گوشی یکی از مناسب ترین گوشی های بازار میشد با حدود قیمت ۱۲۰۰ تومن.

      اما با وضعیت فعلی و ارزش پایین ریال نظر شما میتونه درست باشه .

      چرا که مبلغ ۴ میلیون گوشی در حد اس۱۰ پلاس را میطلبه نه a50 !

      با این حال با توجه به قیمت جهانی این گوشی خوبه

    • قشنگ معلومه از شدت حسادت داری میترکی سامسونگ پرفروش ترین تو جهانه و اون هواوی خود چینی ها هم دیگه نمیخرند در چین اپو اوله بعد ویوو دوم و سوم شیایومی هست. سه ستاره باز گل کاشته

    • اخ حال میکنم از حسادت این عمر داعشی
      فروش A50 برابر با فروش ۴ سال برند آشغال و فراموش شده ی سوتی شده و این داره تو پیج سامسونگ نقش خاک انداز رو اجرا میکنه
      موبایلاش آشغال،تلویزیونش آشغال تر از موبایلش و فقط مونده واسش کنسول و فیلم
      راستی یادم رفت همیشه هم تو دوربین پایین ترین امتیاز رو میگیره سوتی آشغال
      خخخخخخخخ😁😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣