روتر A2 هواوی

روتر A2 هواوی با پشتیبانی از NFC معرفی شد

روتر A2 هواوی با پشتیبانی از NFC معرفی شد. این غول تکنولوژی چینی از روتر قدرتمند خود با نام A2 رونمایی کرد که از NFC بهره می‌برد و می‌تواند اتصال آسانی را فراهم کند.

هواوی همراه با رونمایی از MatePad Pro، MateBook D، سری جدید محصولات شبکه خود را معرفی کرد. روتر وای فای A2 هواوی از جمله این محصولات است و نخستین روتر شبکه با پشتیبانی از NFC محسوب می‌شود.

آشنایی با روتر A2 هواوی

روتر A2 هواوی

به گفته هواوی اضافه کردن NFC توانسته تا حد قابل توجهی مشکلات روند اتصال به روترهای شبکه را کاهش دهد. با استفاده از روتر A2، اتصال دستگاه‌ها روندی بسیار ساده‌تر دارند. کافی است NFC در گوشی هوشمند فعال و به بالای روتر نزدیک شود. گوشی به طور خودکار و بدون نیاز به وارد کردن پسورد یا عمل خاص دیگری به روتر متصل می‌شود.

قلب ‌تپنده روتر A2 هواوی، پردازنده 1.4 گیگاهرتزی است که با سه چیپ وای-فای Lingyi (1×2.4GHz + 2x5GHz) و شش تقویت‌کننده سیگنال مجزا همراه شده است. این روتر علاوه بر این چهار هسته قدرتمند برای تقویت انتقال سیگنال در مسافت‌های متوسط و دور دارد.

روتر A2 هواوی از چهار باند مجزای 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز (باند فرکانس پایین) و 5 گیگاهرتز (باندهای فرکانس بالا) پشتیبانی می‌کند. این روتر از قابلیت ادغام سه باند به صورت همزمان بهره می‌برد و ضمن ارائه حداکثر پهنای باند بی‌سیم 2134 مگابیت بر ثانیه، امکان تشخیص خودکار فرکانس بهتر، اتصال و توزیع مساوی آن به دستگاه‌ها را به کاربر ارائه می‌کند.

روتر A2 هواوی

در بخش امنیت روتر A2 هواوی با پشتیبانی از سیستم امنیتی قدرتمند، قادر است دستگاه را در برابر انواع حملات و اتصال‌های مشکوک محافظت کند. این روتر همچنین به امکان تهیه لیست سفید یا سیاه از دستگاه‌ها به منظور مدیریت بهتر مجهز شده است.

هواوی در حال حاضر فروش این محصول را با قیمت 399 یوآن (حدود 57 دلار آمریکا) آغاز کرده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.