هواوی HiCare

با هواوی HiCare به آسانی اندروید 10 و رابط کاربردی EMUI 10 را نصب کنید

شرکت هواوی در به‌روزرسانی اندروید 10 و رابط کاربردی EMUI 10 پیشتاز محسوب می‌شود و کاربران با استفاده از هواوی HiCare می‌توانند این به‌روزرسانی‌ها را به آسانی انجام دهند.

شرکت هواوی به‌روزرسانی EMUI 10، مبتنی بر سیستم عامل Android 10 را برای کاربران خود، در برنامه HiCare قرار داد. این شرکت در صدر لیست برندهایی است که ضمن آپدیت جدید رابط کاربری خود (EMUI 10)، سیستم عامل اندروید 10 را نیز در اختیار خریداران گوشیهای هوشمند خود قرار داده است.

نزدیک به سه ماه از عرضه آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، با نام Android 10 می‌گذرد؛ با این حال تاکنون تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند به اندروید 10 آپدیت شده‌اند. بعضی از شرکت‌های سازنده مانند وان پلاس، نوکیا و شیائومی آپدیت اندروید 10 را برای برخی از گوشی‌های خود ارائه کرده‌اند؛ اما  تا زمانی که سازندگان بزرگی مثل هواوی انتشار آن را آغاز نکنند، رشد قابل توجهی برای این نسخه از اندروید رقم نخواهد خورد.

هواوی HiCare

شرکت سامسونگ، تاکنون عرضه به‌روزرسانی پایدار و نهایی One UI 2.0 را همراه آپدیت اندروید 10 شروع نکرده، اما هواوی که در تست اولیه نسخه بتا اندروید Q شرکت کرده بود، به تازگی انتشار آپدیت اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 را آغاز کرده است.

هواوی HiCare

آپدیت جهانی EMUI 10 از اواسط ماه گذشته میلادی آغاز شده و مدل‌های Huawei P30/P30 Pro و Huawei Mate 20 Pro می‌توانند این این آپدیت را دریافت کنند. مانند آپدیت‌های مهم نرم افزاری دیگر، به‌روزرسانی اولیه EMUI 10 را برای دستگاه‌های محدودی امکان پذیر است.

کاربران کدام گوشی باید هواوی HiCare را نصب کنند؟ 

هواوی HiCare

کاربران مدل‌های Huawei P30, P30 Pro, Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 X, Mate 20 RS Porsche Design و Nova 5T برای دریافت آپدیت آخر که شامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 است، نیازمند استفاده از آخرین نسخه از برنامه HiCare هستند. می‌توانند در این برنامه با مراجعه به بخش به‌روزرسانی و گزینه بررسی آخرین آپدیت را انتخاب کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*