ویوو Y9s با اسنپدراگون ۶۶۵ و کادر دوربین لوزی‌شکل رسما معرفی شد

گوشی ویوو Y9s با ماژول دوربین لوزی‌شکل معرفی شد

ویوو Y9s نام اسمارت فون جدید این کمپانی چینی است که ساعاتی پیش رسما معرفی شد. ویوو وای ۹ اس با طراحی نسبتا متفاوت و مشخصاتی در حد گوشی های میان رده اندرویدی وارد بازار خواهد شد.

به دنبال رونمایی از گوشی ویوو اس ۵ که در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد، حالا این کمپانی چینی با یک محصول دیگر که دارای طراحی لوزی‌شکل برای کادر دوربین‌های اصلی در پنل پشتی است، بازگشته و قرار است در ادامه با ویوو Y9s آشنا شوید.

ویوو وای ۹ اس یک گوشی هوشمند اندرویدی میان رده است که نمایشگر آن ابعادی معادل ۶.۳۸ اینچ دارد و از پنل امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و البته نسبت تاچ اسکرین به بدنه ۹۰ درصدی تشکیل شده است.

ویوو Y9s با اسنپدراگون ۶۶۵ و کادر دوربین لوزی‌شکل رسما معرفی شد

هیچ‌گونه حفره‌ای بر روی نمایشگر برای قرارگیری سنسورهای دوربین سلفی دیده نمی‌شود و کمپانی سازنده به جای به‌کارگیری طراحی مشابه ویوو اس ۵، حالا به سراغ یک طراحی معمول‌تر و به‌کارگیری یک ناچ قطره‌ای در پنل جلویی رفته است. سنسور اثر انگشت گوشی جدید ویوو در زیر نمایشگر قرار گرفته و یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (بدون قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه میکرو اس دی) دیگر مشخصات مهم ویوو Y9s را تشکیل می‌دهند.

گوشی ویوو Y9s ، میان رده‌‌ای با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی!

اما نقطه قوت اصلی گوشی ویوو به پنل پشتی آن برمی‌گردد، جایی که یک کادر لوزی‌شکل شامل ۴ دوربین قدرتمند درون آن دیده می‌شوند. سنسور اصلی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است که لنز آن دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، دوربین ۲ مگاپیکسلی با گستردگی دیافراگم f/2.4 برای تصویربرداری ماکرو و البته یک سنسور تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با افکت بوکه‌ی زیبا، آن را همراهی می‌کنند.

ویوو Y9s با اسنپدراگون ۶۶۵ و کادر دوربین لوزی‌شکل رسما معرفی شد

همانطور که در تصویر می‌بینید، این طراحی متقارن با یک فلش ال ای دی در قسمت پایین تکمیل شده است.

برای عاشقان سلفی، کمپانی سازنده یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در پنل جلویی ویوو وای ۹ اس قرار داده که لنز آن از گشودگی دیافراگم معادل f/2.0 تشکیل شده و تصاویر پرتره با کیفیت بالا را می‌توان با استفاده از آن ثبت کرد. گوشی وای 9 اس ویوو قدرت خود را از یک باتری ۴ هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی در کنار فناوری dual-engine در آن تعبیه شده است. یک پورت یو اس بی تایپ سی در قسمت پایینی، جک ۳.۵زمیلی‌متری هدفون و البته وای فای 2.4G/5.1G/5.8G دیگر مشخصات این میان رده جدید اندرویدی را تشکیل می‌دهند.

قیمت و مشخصات نرم افزاری ویوو وای ۹ اس

ویوو Y9s با اسنپدراگون ۶۶۵ و کادر دوربین لوزی‌شکل رسما معرفی شد

از حیث مشخصات نرم افزاری رابط کاربری Funtouch OS 9 که بر پایه اندروید ۹ طراحی شده، قابلیت هایی نظیر دستیار صوتی انحصاری Jovi، تکنولوژی multi-turbo و فناوری تشخیص چهره را برای کاربران به ارمغان می آورد. گفتنی است که این گوشی در حال حاضر با قیمتی معادل ۱۹۹۸ یوان در کشور چین به فروش می‌رسد که با تبدیل آن قیمتی در حدود ۲۸۵ دلار به دست می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*