رندر گوشی های سامسونگ

گلکسی S10 لایت و نوت 10 لایت سامسونگ در رندرهای تازه‌ای ظاهر شدند

جدیدترین رندرهای گلکسی S10 لایت و گلسی نوت 10 لایت، تشابه چهره‌‌ی این دو گوشی سامسونگ را نشان می‌دهند. هرچند که به نظر می‌رسد Note10 Lite حاشیه‌های باریک‌تری دارد.

هر دو دستگاه دارای نمایشگری با حفره مرکزی هستند. روی لاک اسکرین آن‌ها، تاریخی را می‌بینیم که شاید اشاره‌ای به زمان رونمایی از گوشی‌ها باشد. البته برخلاف آنچه که درج شده، 22 مارس (3 فروردین) جمعه نیست و یکشنبه است. پیش‌تر شایعاتی از معرفی گلکسی S10 لایت و نوت ۱۰ لایت در ژانویه یا حتی دسامبر هم شنیده بودیم. باید دید سرانجام تصمیم کمپانی کره‌ای چه خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

به تازگی تاییدیه‌ای برای باتری این گوشی هوشمند در کره جنوبی صادر شد تا ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن فاش شود. این یعنی 200mAh بیشتر از ظرفیت باتری نوت 10 پلاس و مدل 5G آن؛ چیزی که با توجه به وجود پسوند لایت در نام دستگاه، عجیب به نظر می‌رسد.

نوت 10 لایت

گفته می‌شود گلکسی نوت 10 لایت (یا به تعبیری گلکسی ای 81)، در پنل پشتی خود یک ماژول دوربین مربع شکل خواهد داشت؛ چیزی مشابه آنچه که در گوگل پیکسل 4 دیدیم. از دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توانیم به تراشه اگزینوس 9810، حافظه 64+4 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کنیم. به عنوان عضوی از خانواده نوت، با قلم اس پن نیز همراهی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S10 لایت

شایعات درباره این گوشی هم زیاد است و برخی آن را همان گلکسی ای 91 می‌دانند. آن‌طور که رندرهای زیر نشان می‌دهند، در پشت گلکسی اس ۱۰ لایت هم یک ماژول مستطیل شکل وجود خواهد داشت؛ متشکل از دوربین اصلی عادی، دوربین فوق عریض، دوربین زوم پریسکوپی و سنسور عمقی. البته یک افشاگر سرشناس (استیو همرستافر)، از احتمال سه‌گانه بودن این دوربین سخن گفته است.

گلکسی اس 10 لایت هم می‌تواند مانند گلکسی ای 90 5G از تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام قدرت بگیرد. انتظار می‌رود این دستگاه با 8 گیگ رم، 128 گیگ حافظه داخلی، رابط کاربری One UI 2.0 و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود. همچنین وجود حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و پشتیبانی دستگاه از شارژ سریع 25 وات، دور از ذهن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*