گوشی تاشو بعدی سامسونگ

گوشی تاشو بعدی سامسونگ دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت!

به نظر بزرگ‌ترین سازنده گوشی هوشمند قصد دارد تا دوباره گوشی منعطف دیگری راهی بازار کند؛‌ گفته می‌شود گوشی تاشو بعدی سامسونگ دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت!

از سال 2018 سامسونگ و هواوی درگیر رقابتی سخت و جدید برای ساخت و عرضه نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند با طراحی منعطف بودند تا اینکه بلاخره در اوایل 2019 گوشی‌های خود را معرفی کردند. حال اخباری به گوشی می‌رسد که طبق آن گوشی تاشو بعدی سامسونگ دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت!

سامسونگ گلکسی فولد اولین گوشی هوشمند و منعطف این غول کره‌ای بود که با سخت افزاری قدرتمند وارد میدان شد و برای رقبا عرض اندام کرد. حال سامسونگ در پی عرضه دومین نسخه از گوشی هوشمند منعطف خود با طراحی تاشو است. به گفته یک منبع آگاه در مصاحبه با بلومبرگ، Galaxy Fold 2 دارای سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار زوم اپتیکال 5 برابر است.

Samsung ISOCELL Bright HMX

البته این خبر چندان عجیب نیست، چرا که بنابر شایعات موجود، پرچمدار 2020 سامسونگ یعنی گلکسی اس 11 نیز دوربینی مشابه در پشت خود خواهد داشت. همچنین می‌دانیم سامسونگ پیشتر چنین سنسوری را با نام Samsung ISOCELL Bright HMX ساخته که موجب انقلابی جدید در دنیای گوشی‌های هوشمند شد.

گفته می‌شود گوشی تاشو بعدی سامسونگ مشخصاتی مانند S11 خواهد داشت و در ماه فوریه 2020 و البته در مراسمی جدا از مراسم رونمایی خانواده گلکسی S11 معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*