نوت بوک تمام صفحه شیائومی ردمی بوک

نوت بوک تمام صفحه شیائومی ردمی بوک به زودی عرضه می‌شود

نوت بوک تمام صفحه شیائومی ردمی بوک به زودی معرفی می‌شود. بر اساس یک پوستر منتشر شده٬ این لپ تاپ از حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر برخوردار بوده و می‌تواند انقلابی در نمایشگر لپ تاپ‌ها را ایجاد کند.

چند روز پیش ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی اعلام کرد در کنفرانسی که قرار است از گوشی ردمی کی 30 پرده برداری کند٬ می‌توانیم یک نوت بوک تمام صفحه به نام ردمی بوک را نیز ملاقات کنیم. تنها چند روز تا این مراسم رونمایی باقی‌مانده است؛ بنابراین طبیعی است که شاهد درز اطلاعات فنی این محصول باشیم. حال شیائومی در یک پست ویبویی تایید کرده است که این نوت بوک از یک مدار نمایشگر سفارشی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این٬ حاشیه‌های نمایشگر این لپ تاپ چینی از هر چهار طرف بسیار باریک خواهند بود تا شاهد پیشرفت شگرفی در بخش نمایشگر لپ تاپ‌های بازار باشیم.

نوت بوک تمام صفحه شیائومی ردمی بوک

ردمی در یک بیانیه‌ی رسمی اینچنین لپ تاپ آینده‌ی خودش که به زودی معرفی می‌شود را توصیف کرده است:

نوت بوک تمام صفحه شیائومی ردمی بوک نه تنها از فناوری بسته بندی نمایشگر متفاوتی از نمایشگرهای مرسوم استفاده می‌کند٬ بلکه آن به یک مدار نمایشگر با طراحی سفارشی نیز مجهز شده است. تمام این‌ها فقط یک قدم کوچک در راستای تلاش‌های مستمر ما است. بزرگ‌ترین دستاورد آن می‌تواند کاهش کامل مرز پایین نمایشگر باشد که آن را به نصف می‌رساند.

با توجه به این پوستر رسمی٬ هر چهار حاشیه‌ی اطراف این نوت بوک بسیار باریک هستند؛‌ هرچند حاشیه‌ی پایینی آن کمی عریض‌تر از حاشیه‌های چپ و راست آن است. در حال حاضر اطلاعی از مشخصات فنی این دیوایس در دست نیست. حداقل ما می‌دانیم که این لپ تاپ از نسبت قیمت به عملکرد بالایی برخوردار است. همچنین شیائومی در این رویداد قصد دارد علاوه بر یک گوشی و لپ تاپ٬ از دیوایس‌های اینترنت اشیاء جدیدی نظیر روتر ردمی AC2100 و اسپیکر هوشمند ردمی نیز پرده بردارد.