بازی Call Of Duty: Mobile

بازی Call Of Duty: Mobile تا امروز بیش از 172 میلیون بار دانلود شده است

بازی Call Of Duty: Mobile (کال آف دیوتی موبایل) در ابتدای پاییز امسال برای اندروید و آی او اس منتشر شد و در آن روزها توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند و حالا اعلام شده این اثر بر روی پلتفرم‌های مقصدش بیش از 172 میلیون بار دانلود شده است!

بازی کال آف دیوتی موبایل جدیدترین نسخه از مجموعه پرطرفدار ندای وظیفه به شمار می‌رود که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است. در این بازی می‌توانید در نقشه‌های خاطره انگیز مجموعه کال آف دیوتی به بازی بپردازید. بتل رویال 100 نفره را تجربه کنید، مسابقات دث مچ 5 به 5 انجام دهید و به سراغ حالت زامبی بروید. همچنین حالت‌هایی همچون جنگ تک تیراندازها و نبردهای گروهی رایج در چنین بازی‌هایی در بازی Call of Duty: Mobile انتظارتان را می‌کشد. حالا اعلام شده بازیکنان بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOSی خود بیش از 172 میلیون بار نسخه جدید ندای وظیفه را دریافت کرده‌اند.

براساس گزارش Sensor Tower در ماه نوامبر این بازی 31 میلیون دلار سوددهی داشته است که با 54 میلیون سودی که در ماه نخست انتشار کال آف دیوتی موبایل عاید اکتیویژن شد، این شرکت تا به امروز بیش از 87 میلیون پول نصیبش شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پیش از پایان سال جاری میلادی این رقم از 100 میلیون دلار عبور کند. کشورهای آمریکا و ژاپن به ترتیب با در دست داشتن 42 و 11 درصد از فروش این بازی، مهم‌ترین بازارهای آن به شمار می‌روند.

اگر بازی‌های کال آف دیوتی: بلک اوپس یا کال آف دیوتی: مدرن وارفر را تجربه کرده باشید، با نقشه‌های بازی کال آف دیوتی موبایل آشنایی خواهید داشت. شما همچنین در مپ اختصاصی 100 نفره بتل رویال بازی، می‌توانید در کنار دوستانتان به رقابت بپردازید. نقشه‌های اولیه بازی شامل Nuketown ،Crash ،Hijacked ،Crossfire ،Standoff و Killhouse می‌شود و به زودی نقشه‌های بیشتری به بازی اضافه خواهد شد. همچنین در این بازی می‌توانید به گفت‌وگوی متنی و صوتی با سایر دوستانتان بپردازید و عملکرد خوب Call Of Duty Mobile در این زمینه باعث شده بازیکنان بسیاری به خاطر همراهی دوستانشان هم شده ساعت‌ها به تجربه آن مشغول شوند!