شیائومی ردمی کی 30

تصاویری از جعبه گشایی ردمی کی ۳۰ به بیرون درز کرد

پس از انتشار یک ویدیوی هندزآن، حالا چند عکس از جعبه گشایی ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) به بیرون درز کرده است؛ گوشی جدید برند زیرمجموعه شیائومی که در آستانه رونمایی قرار دارد.

تصاویر زیر، جعبه گشایی نسخه صورتی ردمی کی ۳۰ 4G را نشان می‌دهند. آن‌طور که پیداست، این محصول با جعبه سفید رنگ عرضه می‌شود؛ در حالی که نام گوشی هم با حروف تغییر رنگ دهنده، روی آن درج شده است. دستگاهی که در اینجا می‌بینیم، 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی دارد؛ اما پیش‌تر وب‌سایت تنا (رگولاتوری چین)، وجود نسخه‌های 6+64 گیگ، 8+128 گیگ و 12+256 گیگابایتی آن را نیز تایید کرده بود.

شیائومی ردمی کی ۳۰ دارای صفحه نمایش حفره‌دار و دوربین سلفی دوگانه است؛ هرچند که شاید عکس مربوطه خیلی واضح نباشد. در عوض، جزئیات پنل عقب گوشی به وضوح قابل رویت است و دوربین چهارگانه‌اش کاملا جلب توجه می‌کند. پوشش پلاستیکی روی آن، از امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی با کارت حافظه خبر می‌دهد؛ ولی برای این کار باید قید استفاده از سیم کارت دوم را بزنید.

اخیرا نیز شیائومی ردمی کی 30 در یک ویدیوی کوتاه ظاهر شد؛ رنگ بنفش و رابط کاربری MIUI 11 (که مبتنی بر اندروید 10 است) در آن ویدیو قابل مشاهده بود. از دیگر مشخصات ردمی کی 30 4G باید به سایز 6.67 اینچی و وضوح فول اچ دی پلاس نمایشگر، تراشه اسنپدراگون 730G و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کنیم. در ضمن، حسگر اثر انگشت هم در لبه کناری دستگاه وجود خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یک گوشی بی نظیر و پر فروشی میشه به این خاطر که پردازنده 765کوالکام داره و از همه مهمتر سنسور دوربین جدید و بی رقیب IMX SONY 686داره بدون شک امتیاز 128یا 130دگزومارک میگیر
    خدا رو هزار مرتبه شکر سنسور بنجل و پر نویز سامسونگ متقلب نداره
    دوستان سایت فون ارنا گفته 108مگاپیکسل سامسونگ بیشتر برای گول زدن مشتری ها هست
    #سونی ابر تکنولوژی سنسور در جهان

  2. این احتمالا همون mi10خواهد بود