نام کامل فیلم The Conjuring 3 مشخص شد؛ اکران در شهریور 1399

کمپانی برادران وارنر و استودیو New Line Cinema بالاخره از اسم رسمی و کامل فیلم The Conjuring 3 رونمایی کردند.

فیلم احضار 3 با اسم کامل احضار: شیطان مرا مجبور کرد این کار را انجام دهم (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) قرار است از 21 شهریور 1399 (11 سپتامبر 2020) به روی پرده سینماها برود. داستان این فیلم یکی از حساس‌ترین پرونده‌های محققین ماوراء الطبیعه این سری یعنی اد و لورن وارن است که آن‌ها را به مبارزه با روح یک پسر جوان می‌کشاند. آقا و خانم وارن در این قسمت از مجموعه کانجورینگ با چالش‌هایی بزرگ‌تر و جدی‌تر از گذشته مواجه می‌شوند و با مظنونی طرف هستند که ادعا می‌کند بدون اراده و تحت نفوذ شیطان دست به قتل زده است! در پایین می‌توانید لگو رسمی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را مشاهده کنید.

فیلم The Conjuring 3

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا در این فیلم هم بازیگران نقش اد و لورن هستند و مایکل چاوز که او را با اثر تقریبا موفق The Curse of La Llorona می‌شناسیم، به عنوان کارگردان انتخاب شده است. همچنین جیمز وان خالق دنیای سینمایی احضار به همراه پیتر سفرن به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

فیلم قبلی چاوز با بودجه 9 میلیون دلاری، بیش از 122 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت که موفقیت قابل توجه‌ای برای جیمز وان، گری دابرمن و امیلی گلدستون به عنوان تهیه‌کنندگان و کمپانی برادران وارنر به عنوان ناشر به شمار می‌رود. حالا وان و Warner Bros قصد دارند با استفاده از آن تیم موفق و محبوبیت سری احضار (این مجموعه تا به امروز بیش از 1.8 میلیارد دلار فروش داشته است) بتواند در سال مالی آینده اوضاع اقتصادی خود را بهبود ببخشند.

نظر شما در مورد اسم «احضار: شیطان مرا مجبور کرد این کار را انجام دهم» چیست؟ نظرات خود را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هرچی فیلم برادران وارنر میسازن اخرش با شکست مواجه میشن

  2. واقعا دیگه محتوای د کونجورینگ تکراری شده

  3. اگه به اصول قسمت اول پایبند باشه فیلم خوبی از اب درمیاد خصوصا اینکه تو 2سال گذشته فیلم ترسناک درست حسابی نداشتیم و اکثرا فیلم سازها مجبور بودن برای فروش بیشتر طنز هم به ژانر ترسناک اضافه کنند که خب یه جورایی همشون گند زدن
    امیدوارم قسمت سوم دنباله رو انابل و نان نباشه