قابلیت پشت خطی در واتس اپ

قابلیت پشت خطی (Call Waiting) به نسخه اندرویدی واتس اپ اضافه شد

قابلیت پشت خطی (Call Waiting) به نسخه اندرویدی اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) اضافه شد. این همان قابلیتی است که در روش‌های سنتی مکالمه نیز وجود دارد.

واتس اپ راه مکالمه کاربران با یکدیگر را تغییر داده است. امروزه انجام فعالیت‌های روزمره زندگی ما بدون برنامه‌های پیام رسان قابل تصور نیست. گروه دوستان٬ چت‌های کاری٬ مخاطبین مورد علاقه و …؛ بدون آن‌ها چه کار می‌خواستیم انجام دهید؟

در همین راستا ما قصد داریم در مورد یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کاربران در ماه‌های گذشته صحبت کنیم. بله٬ قابلیت پشت خطی قابلیت تازه‌ای است که همراه با جدیدترین به‌روزرسانی واتس اپ به نسخه‌ی اندرویدی این پیام رسان اضافه شده است. از این پس می‌توانید تماس‌هایی که درون برنامه دریافت می‌کنید را نگه دارید. البته این سیستم در حال حاضر محدودیت‌هایی نیز دارد. در زیر می‌توانید با جزئیات این ویژگی بیشتر آشنا شوید.

قابلیت پشت خطی در واتس اپ

قابلیت پشت خطی در واتس اپ

تماس با واتس اپ٬ قابلیت بسیار سودمندی است. از طریق این پیام رسان شما می‌توانید به صورت رایگان و با زدن یک دکمه٬ با هر یک از مخاطبین خود تماس برقرار کنید. شما می‌توانید با اینترنت هر کاری انجام دهید٬ بنابراین شرکت‌های مخابراتی هیچ نقشی را ایفا نمی‌کنند. اما اگر شخصی هنگام مکالمه از طریق واتس اپ با شما تماس گرفت٬ هیچ راهی برای پشت خط نگه داشتن آن وجود ندارد.

قابلیت پشت خطی در واتس اپ

در آخرین نسخه‌ی اندرویدی واتس اپ (نسخه v2.19.352)٬ شما قادر به انجام این کار هستید و می‌توانید تصمیم بگیرید که تماس‌ها را پاسخ نداده و نگه دارید. از این پس٬ وقتی شخصی هنگامی که در حال مکالمه هستید با شما تماس می‌گیرد٬ آن تماس به صورت یک نوتیفیکیش به شما اعلام می‌شود. این سیستمی مشابه آنچیزیست که در تماس‌های سنتی مشاهده می‌کنیم و دارای دو گزینه رد یا پایان و قبول مکالمه است.

همانطور که در اسکرین شات‌های فوق مشاهده می‌کنید٬ این سیستم کارکردهایی که همه‌ی ما از همان ویژگی Call Waiting سنتی انتظار داریم را ارائه می‌کند. واضح است که شما نمی‌توانید یک تماس را مکث کرده و سپس به تماس قبلی بازگردید؛ اما حداقل می‌توانیم بین دو تماس٬ مهم‌ترین را انتخاب کرده و به آن پاسخ دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*