زولا

ثبت‌نام سومین دوره‌ی مسابقات لیگ ۹۸ زولا با جوایز میلیونی آغاز شد

مسابقات لیگ ۹۸ بازی زولا پس از برگزاری دو دوره‌ی موفق و جذاب، کم‌کم آماده‌ی سومین دوره‌ی خود می‌شود و از حالا می‌توانید با ثبت‌نام در این دوره‌، شانس خود را برای تصاحب جوایز میلیونی و همین‌طور شرکت در مسابقات جهانی را امتحان کنید.

بازی شوتر آنلاین رایگان زولا که توسط شرکت سورنا گیمز در ایران منتشر شده است، به عنوان تنها بازی پلتفرم PC در کشور شناخته می‌شود که مسابقات رسمی و لیگ منسجم و منظمی در اختیار دارد. تیم‌های مختلفی از سراسر ایران در دوره‌های مختلف لیگ زولا حضور پیدا می‌کنند تا شانس خود را برای دستیابی به جوایز میلیونی و در نهایت، راه‌یابی به مسابقات جهانی امتحان کنند.

زولا

مسابقات لیگ ۹۸ زولا در چهار دوره انجام می‌شود که تا به امروز، دو دوره از آنها برگزار شده و با استقبال بی‌نظیری رو به رو شده است. هدف از برگزاری این مسابقات در چهار دوره، پایه‌گذاری و ایجاد رقابت‌های «سوپر لیگ» در آینده‌ای نزدیک است. در هر دوره ۲ تیم اول و دوم به مسابقه جایزه بزرگ زولا (فینال ۸ تیم) راه پیدا می‌کنند تا در قالب «سوپر لیگ» با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دور دوم لیگ ۹۸ بازی زولا، نقطه عطف رقابت‌های امسال به حساب می‌آید. این دور از مسابقات به واسطه‌ی برگزاری در گیم‌سنتر اختصاصی سورنا گیمز، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شد و رقابت‌های امسال را وارد مرحله‌ی جدیدی کرد.

لازم به ذکر است که در دو دوره‌ی اول لیگ ۹۸ زولا، تیم‌های Immortal Warriors، Oxin Game، Death Row، ‌Brutal Impact و Precious-VAC جمعا مبلغ ۴۰ میلیون تومان را به خانه بردند.

جوایز تیم‌های برتر زولا

حال، ثبت‌نام دور سوم رقابت‌های لیگ ۹۸ بازی زولا آغاز شده و شما می‌توانید خود را برای رسیدن به مرحله‌ی فینال و دست‌یابی به میلیون‌ها تومان جایزه‌ی نقدی، محک بزنید. جوایز تیم‌های برتر این دوره به شرح زیر است:

تیم اول: ۱۰ میلیون تومان

تیم دوم: ۶ میلیون تومان

تیم سوم: ۴ میلیون تومان

زولا

توجه داشته باشید که تنها ۱۲۸ تیمی که زودتر ثبت نام کرده باشند، جواز شرکت در دور سوم مسابقات را خواهند داشت و تنها تا ۲۲ آذر برای ثبت نام فرصت دارید.

لینک فرم ثبت نام و قوانین لیگ ۹۸ از اینجا قابل دسترس است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و جزئیات مسابقاتبه بلاگوب‌سایت زولا یا صفحه اختصاصی مسابقات زولا در اینستاگرام مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من که تنهام و تیم ندارم چیکار کنم

  2. باریش بدرد نمیخوره

  3. ورشکست نشن با این جوایزشون!ملت میلیون دلاری جایزه میزارن اینا به تیم اول نه شخص اول !10 میلیون نمیدن نمیشه حتی یه سیستم گیمینگ درست و حسابی باهاش بست!