بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 رسما معرفی شد؛ اولین بازی ایکس باکس سری ایکس

در جریان رویداد The Game Awards 2019 از کنسول نسل نهمی مایکروسافت تحت نام ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد و بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 هم به عنوان نخستین اثر کاملا نسل نهمی این کنسول برای طرفداران نمایش داده شد.

استودیو نینجا تئوری با بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در سال 2017 توانست توجه اغلب بازیکنان و فعالین دنیای بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کند و احتمالا موفقیت‌های همین اثر باعث شد مایکروسافت خیلی زود این استودیو را خریداری کند. در شب معرفی رسمی ایکس باکس سری ایکس، از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 هم با یک تریلر کوتاه رونمایی شد. نکته شگفت‌انگیز اینجاست که ویدیو پایین از درون بازی ضبط شده و بر روی کنسول نسل نهمی مایکروسافت به این صورت اجرا خواهد شد!

تریلر بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در TGA 2019

دانلود با کیفیت 720p

داستان این بازی با الهام از اساطیر نورس و فرهنگ سلتیک نوشته شده و همانند بازی نخست قرار است ما را به یک دنیای اساطیری و اروپایی در صده‌های گذشته ببرد. فعلا اطلاعات بیشتری از Hellblade 2 در دسترس نیست و انتظار داریم تا پیش از E3 2020 مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در اختیارمان بگذارد.

نسخه جدید هل بلید برای عرضه در سال آینده میلادی بروی کنسول Xbox Series X تایید شده است، در نتیجه شاهد انتشار این بازی بر روی ایکس باکس وان نخواهیم بود، ولی با در نظر گرفتن سیاست‌های مایکروسافت احتمالا در سال 2021 یا پس از آن شاهد عرضه این اثر بر روی پی سی هم باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*