تیم‌شیم

رونمایی از وب‌سایت تیم‌شیم در همایش ملی بیمه و توسعه؛ تیم‌شیم صدایی نو و متفاوت در همایش ملی بیمه و توسعه

یک نام در میان غرفه‌های همایش بیست‌و‌ششمین دوره همایش ملی بیمه و توسعه، توجه کارشناسان و بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد: «تیم‌شیم». محصولی که ویژگی نو و منحصربه‌فردش توجه بسیاری از متخصصان و مخاطبان عام را برانگیخت. تیم‌شیم برای اولین بار در ایران الگوی بیمه تیمی را به کاربران ارائه می‌دهد.

بیست‌و‌ششمین دوره همایش ملی بیمه و توسعه، 13 آذر همزمان با روز ملی بیمه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و یک نام متفاوت در میان غرفه‌های همایش توجه کارشناسان و بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. نامی که در نگاه نخست شباهتی به اسامی رایج سایر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در صنعت بیمه نداشت: تیم‌شیم.

تیم‌شیم

در کنار نشست‌ها و پنل‌های تخصصی این همایش، فعالان مختلف حوزه بیمه به معرفی محصولات و خدمات جدید خود پرداختند. پرس‌وجو از ویژگی‌ها و مزیت‌ها این محصولات، محور اصلی گفتگوها و بحث‌های غرفه‌ها بودند. شرکت توسعه فناوران مالی رایا (سهامی خاص) نیز با رونمایی از وب‌سایت تیم‌شیم، ورود خود را به صنعت بیمه جشن گرفت. محصولی که ویژگی نو و منحصربه‌فردش توجه بسیاری از متخصصان و مخاطبان عام را برانگیخت.

به گزارش روابط عمومی تیم‌شیم، این مراسم با حضور جناب آقای مفید امینی عضو هیئت عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی، جناب آقای مجید بهزادپور عضو هیئت عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی، دکتر محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه برگزار شد. معاونین بیمه مرکزی ضمن استقبال و قدردانی از نوآوری‌های ارائه‌شده از سوی تیم‌شیم، حمایت و پشتیبانی بیمه مرکزی را از الگوهای جدیدی که استارتاپ تیم‌شیم در ارائه محصولات بیمه پیاده کرده است اعلام کرد.

تیم‌شیم

تیم‌شیم برای اولین بار در ایران الگوی بیمه تیمی را به کاربرانش ارائه می‌دهد. دکتر علی لطفی، مدیر عامل تیم‌شیم در این باره اشاره کرد که الگوی تیمی در چند سال گذشته در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی تحت عنوان P2P Insurance راه‌اندازی و با اقبال بسیار زیادی مواجه شده است. الگویی که با استفاده بهینه از فناوری نوین در حوزه بیمه می‌کوشد تا شرایط و فرایند ارائه خدمات بیمه را با خواست مشتری تطبیق دهد. تیم‌شیم که حضور خود را در صنعت بیمه با تمرکز بر بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث شروع کرده است، این الگو را در ارائه بیمه بدنه خودرو پیاده‌سازی کرده است.

تفاوت تیم‌شیم با دیگر سامانه‌های خرید آنلاین بیمه چیست؟

در وب‌سایت تیم‌شیم می‌توان به ‌سادگی و تنها با چند کلیک، مشخصات بیمه‌ مورد نیاز خود را اعلام و قیمت پیشنهادی بیمه‌های مختلف را مقایسه و آنلاین خریداری کرد. تیم‌شیم بیمه‌نامه‌ را رایگان تحویل می‌دهد. احتمالاً این سوال مطرح می‌شود که مزیت و تفاوت تیم‌شیم با دیگر نمونه‌های مشابه چیست؟

در تیم‌شیم در صورت تمایل می‌توان با کسانی که افراد دوست دارند تیم تشکیل دهند یا عضوی از یک تیم ‌شوند. تیم دارای یک «پس‌انداز تیمی» است و به صورت روزشمار درصدی از حق بیمه افراد در آن واریز می‌شود. با رانندگی ایمن، پس‌انداز تیم به‌ عنوان پاداش به تیم برمی‌گردد و بین اعضای تیم تقسیم می‌شود. می‌توان تا 25% از حق بیمه‌ای را که پرداخت شده، پس گرفت که به آن «پول‌پَس» می‌گویند. هر چقدر خسارت تیم کمتر باشد، پول‌پس تیم و هم‌تیمی‌ها بیشتر می‌شود.

در تیم‌شیم «رانندگی خوب» ارزش اصلی است و تیم‌شیم کاربران را تشویق می‌کند تا در تجربه حمایت از هم برای رانندگی مطمئن‌تر سهیم شوند و در ارزش‌ها و پاداش این همیاری شریک باشند. پس هم سلامتی و امنیت خود و تیم تامین می‌شود و هم بابت این موضوع پاداش دریافت می‌شود. تیم بزرگ‌تر و حواس‌جمع‌تر در تیم‌شیم به معنی دریافت پول‌پس بیشتر است. در تیم‌شیم همه برنده‌اند؛ حواس‌جمع‌ها اما برنده‌ترند!

علاقه مندان به کسب توضیحات و جزئیات بیشتر درباره تیم‌شیم، بیمه‌ تیمی و پول‌پَس می‌توانند به سایت تیم‌شیم به آدرس teemsheem.com مراجعه کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*