گوشی اکسون 10 اس پرو

گوشی اکسون 10 اس پرو ZTE مجهز به فناوری 5G به صورت اینترنتی معرفی شد

کمپانی زد تی ای با انتشار تصاویری از گوشی اکسون 10 اس پرو (ZTE Axon 10s Pro)، پشتیبانی آن از شبکه 5G و تجهیز به اسنپدراگون 865 را تایید کرد.

سال 2019 با ورود موبایل‌های 5G به بازار آغاز شد و یکی از پیشگامان، زد تی ای اکسون ۱۰ پرو بود. این محصول در کنگره جهانی موبایل به نمایش درآمد و حالا در بسیاری از نقاط دنیا، قابل خریداری است. به تازگی ZTE با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، اکسون 10 اس پرو را نیز یک گوشی 5G توصیف کرد.

در این پیام رسمی، اشاره‌ای به اسنپدراگون 865 نشد؛ اما اندکی بعد اکانت کمپانی چینی در پاسخ به یکی از کامنت‌ها، قدرت گرفتن پرچمدار خود از تراشه جدید کوالکام را تایید کرد. این چیپست می‌تواند با مودم اسنپدراگون X55 همراه باشد تا پهنای باند بیشتر و سرعت دانلود بالاتری را فراهم کند. همچنین به علت سازگاری با شبکه‌های SA و NSA، پوشش‌دهی بهتری خواهد داشت.

گوشی اکسون 10 اس پرو

در تصاویر منتشر شده، تغییر ظاهری چندانی به چشم نمی‌خورد. دو دوربین اصلی را می‌بینیم که با یک سنسور سوم و فلاش LED همراهی می‌شوند. لوگوی ZTE و Axon با فونت سفید جلب توجه می‌کند؛ در حالی که رنگ خود دستگاه به مشکی می‌گراید. کمپانی چینی این رنگ را Qiang می‌خواند که قابل ترجمه به «زنگ» است.

باید ببینیم زد تی ای گوشی اکسون 10 اس پرو 5G را در چه زمانی معرفی می‌کند و تنوع رنگ آن چگونه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*