ریلمی بادز ایر

ایرفون بیسیم ریلمی بادز ایر با یک قاب شارژ بیسیم معرفی شد

ایرفون بیسیم ریلمی بادز ایر (Realme Buds Air) همراه با یک قاب شارژ بیسیم رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت ایرفون چینی ریلمی بیشتر آشنا شوید.

امروز کمپانی ریلمی میزبان یک رویداد خبری ویژه در دهلی نو هند بود. سازنده چینی در این رویداد گوشی مدل ریلمی ایکس 2 را برای بازار چین معرفی کرد. علاوه بر این٬ شاهد رونمایی از هدفون بیسیم ریلمی بادز ایر با یک قیمت فوق‌العاده رقابتی نیز بودیم.

این شرکت تا کنون هدفون‌های ریلمی بادز و ریلمی بادز وایرلس را معرفی کرده است و حالا شاهد اضافه شدن یک مدل جدید دیگر به نام بادز ایر به این خانواده هستیم. این ایرفون‌های بیسیم دارای یک قاب پلاستیکی است که از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند و زمانی که قاب را باز کنید٬ اتصال به صورت خودکار انجام می‌شود. در اینجا همچنین پشتیبانی از پروتکل Google Fast Pair برای اتصال فوری و بدون دردسر اضافی نیز امکان پذیر است.

ریلمی بادز ایر

مدیر محصول شرکت ریلمی در هند توضیح داده است که تراشه‌ی سفارشی R1 در داخل Buds Air قرار دارد که از تاخیر فوق‌العاده کم از طریق بلوتوت 5 پشتیبانی می‌کند. در اینجا یک حالت گیمینگ نیز وجود دارد که می‌تواند صدا را با تاخیر کمی تا 120 میلی‌ثانیه (نصف تاخیر رایج 204 میلی‌ثانیه‌ای) به کاربر ارائه کند. هر ایرفون شامل دو میکروفون٬ یکی برای تماس و دیگری برای نویزکنسلینگ داخل مکالمه می‌شود. در اینجا یک تقویت کننده باس 12 میلی‌متری نیز وجود دارد که می‌تواند صدای واضحی را ارائه کند.

سنسورهای موجود در Realme Buds Air می‌توانند موسیقی را هنگامی که ایرفون‌ها را در داخل گوش خود قرار می‌دهید پخش کند و در صورت درآوردن آن‌ها از گوشتان قطع کند. در اینجا کنترل‌های لمسی برای پخش/قطع موسیقی٬ فعال‌سازی دستیار صوتی و پاسخگویی به یک تماس وجود دارد. ریلمی ظرفیت باتری این دیوایس را اعلام نکرده است٬ اما می‌تواند تا 3 ساعت با هر بار شارژ‌ مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت ریلمی بادز ایر

ریلمی بادز ایر در سه رنگ سفید٬ زرد و مشکی عرضه می‌شود. قیمت این دیوایس 56 دلار است. ریلمی شارژر بیسیم Qi Wireless Charger را نیز به زودی عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باهاتون موافقم خانومی

  2. چقدر شبیه ایرپاد اپله