گوشی ردمی نوت 7

گوشی ردمی نوت 7 یک ماه زودتر از موعود اندروید 10 را دریافت می‌کند

بر اساس اطلاعات به دست آمده، گوشی ردمی نوت 7 (Redmi Note 9) و مدل پرو آن یک ماه زودتر از زمان اعلام شده آپدیت اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 را دریافت خواهند کرد.

در تابستان گذشته شیائومی اطلاعاتی را از گوشی‌هایی که در اولین موج انتقال به اندروید Q و MIUI 11 هستند، ارائه کرد. یکی از آن‌ها که وعده داده شده بود این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد، گوشی ردمی نوت 7 بود. حال به گفته‌ی منابعی از تالارهای گفتگوی MIUI، شیائومی هم اکنون در حال کار روی این بیلد است.

MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 از حالت آزمایشی در چین خارج شده است. معمولا آن تا سه هفته به طول می‌انجامد تا سازنده باگ‌های اساسی را رفع کند و سپس یک نسخه‌ی آزمایشی عمومی را منتشر کند. از آن زمان، شیائومی نیازمند 8 هفته یا بیشتر است تا بتواند یک نسخه‌ی پایدار را معرفی کرده و آن را در اختیار تمام کاربران خود در سراسر جهان بگذارد.

کاربران گوشی ردمی نوت 7 یک ماه زودتر منتظر اندروید 10 باشند

این برنامه امیدوارکننده به نظر می‌رسد، به خصوص اینکه شیائومی گفته بود کار روی اندروید 10 برای گوشی‌های ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو از سه ماهه اول سال 2020 آغاز می‌شود. حال به نظر می‌رسد شیائومی از برنامه‌ی اعلام کرده توسط خودش هم جلو افتاده است و این خبر خوبی برای کاربران گوشی‌های مذکور خواهد بود.

جالب اینجاست که این گوشی‌ها ممکن است زودتر از گوشی‌های نسل جدیدتر خود یعنی ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو که در حال حاضر از اندروید پای و MIUI 9 برخوردارند، به‌روزرسانی جدید اندروید و MIUI 11 را دریافت کنند. البته این صحبت‌ها همگی از منبعی نزدیک به شرکت شیائومی به دست آمده است و هنوز هیچ چیز رسمی را از سوی خود شرکت شیائومی نشنیده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*