کالبدشکافی مک پرو 2019 اپل توسط iFixit

ستایش iFixit از تعمیرپذیری مک پرو 2019 اپل با ارائه امتیاز 9 از 10

گروه iFixit اقدام به کالبدشکافی مک پرو 2019 اپل (Apple Mac Pro 2019)‌ کرده است و آن را به خاطر تعمیرپذیری بالایی که دارد مورد ستایش خود قرار داده است.

تعداد نسبتا زیادی فیلم در یوتیوب در مورد قفل کردن محصولات اپل توسط خود این کمپانی وجود دارد که باعث می‌شود تعمیر آن‌ها توسط خود شخص غیرممکن شود. اما به نظر می‌رسد اپل جدیدترین مک پرو خود را با گزینه‌های توسعه‌پذیری بی‌پایانی همراه ساخته است.

متخصصان iFixit اقدام به کالبدشکافی مک پرو 2019 اپل کرده‌اند و شرکت کوپرتینویی آن را به خاطر دسترسی آسان به قطعات داخلی این دیوایس، به‌روزرسانی سخت افزاری و انجام تمام این کارها بدون نیاز به ابزارهایی خاص ستایش کرده‌اند.

چرخاندن ساده‌ی دسته‌ی بالایی کیس به راحتی می‌تواند آن را از بدنه جدا کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این است که می‌توانید پاور را در هنگام جابجایی دیوایس از آن جدا کنید.

کالبدشکافی مک پرو 2019 اپل توسط iFixit

رم توسط یک کاور با استفاده از یک سوئیچ مکانیکی جدا می‌شود. در اینجا حتی نموداری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد ماژول‌های رم باید در کجا قرار بگیرند. توجه داشته باشید که برای انجام این کار به هیچ ابزاری نیازی نخواهید داشت. تیم iFixit این مورد را باورنکردنی می‌داند. اپل همچنین راهنمایی‌هایی را برای تعمیرات قرار داده ارائه می‌کند.

اغلب قطعات بدون ابزار و فقط با انگشت شست و اشاره‌ی شما و یک سوئیچ بیرون کشیدن، جدا می‌شوند. تنها قطعاتی که برای جداسازی نیازمند ابزار هستند، پایه‌های دیوایس هستند که توسط سوزن‌های 4 میلی‌متری نگه داشته می‌شوند، منبع تغذیه که توسط یک پیچ T8 Torx نگه‌ داشته می‌شود و همچنین پردازنده مرکزی است که توسط پیچ‌های پنهان شده‌ی T15 Torx Plus نگه داشته می‌شود.

امتیاز تعمیرپذیری مک پرو 2019

کالبدشکافی مک پرو 2019 اپل توسط iFixit

تنها نکته‌ی منفی در تعمیرپذیری مک پرو 2019 اپل ماژول‌های SSD آن است که به صورت اختصاصی و سفارشی توسط اپل تولید شده‌اند. این ماژول‌ها در مک پرو محفوظ شده‌اند؛ بنابراین اگر قصد ارتقاء حافظه کامپیوتر خود را دارید، باید این کار را به خود کمپانی اپل بسپارید. این کار به منظور جلوگیری از دسترسی سارقان به داده‌های دزدیده شده پس از بیرون آمدن SSD انجام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*