رولزرویس فانتوم ضد گلوله

معرفی رولزرویس فانتوم ضد گلوله با قیمت 3.3 میلیون دلار

رولزرویس فانتوم ضد گلوله با قیمت 3.3 میلیون دلار معرفی شد. این لیموزین سفارشی توسط شرکت کلاسن ساخته شده است که در ادامه با مشخصات و امکانات آن آشنا خواهیم شد.

اخیرا شرکت معروف کلاسن از محصول جدید خود با نام فانتوم ضد گلوله پرده برداشت که بسیاری از نگاه‌ها را به خود خیره کرده است. شرکت کلاسن این خودرو را طبق نسخه استاندارد رولزرویس فانتوم طراحی کرده است که به دلیل نوع خاص خود در کلاس ویژه‌ای قرار خواهد گرفت. در حال حاضر رولزرویس فانتوم را به عنوان گران‌قیمت‌ترین خودرو لوکس جهان می‌شناسند که البته در این نسخه از قابلیت‌های ویژه‌ای برای حفاظت از جان سرنشینان بهره می‌برد.

ویژگی‌های رولزرویس فانتوم ضد گلوله

رولزرویس فانتوم ضد گلوله

این لیموزین سفارشی دارای قیمت حدود 3.3 میلیون دلار است که مدل ضد گلوله رولزرویس فانتوم محسوب می‌شود و فاصله بین دو محور آن نسبت به نسخه استاندارد خود حدود 1 متر افزایش پیدا کرده و طول خودرو به 7.032 میلی‌متر رسیده است. این خودرو که توسط شرکت کلاسن (Klassen) طراحی شده برای سرنشینانی خواهد بود که در کنار امنیت کامل از راحتی بسیار زیادی نیز بهره خواهند برد.

رولزرویس فانتوم ضد گلوله

سرنشینان این خودرو ضد گلوله از سطح حفاظتی B7 بهره می‌برند؛ به این معنا که این لیموزین سفارشی در مقابل گلوله‌ها و مواد انفجاری کوچک مقاومت خواهد کرد. در کابین این خودرو شاهد امکانات متعددی هستیم که سیستم صوتی حرفه‌ای در کنار سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید از مهم‌ترین آنها به شمار می‌روند. از مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است، اما مدل استاندارد رولزرویس فانتوم از یک موتور V12 توئین توربو 6.75 لیتری بهره می‌برد که به راحتی قادر به تحمل وزن 2.6 تنی آن است. هرچند احتمال دارد شرکت کلاسن برای آن موتور قدرتمندتری را در نظر بگیرد.

رولزرویس فانتوم ضد گلوله

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به ایام ملکوتی 5دی نزدیک میشیم و بحث اختلال نت و جسم ناقصی دارم میاد بالا
    باید گریست ولی دیگ کار تمومه