هواوی پی اسمارت پرو

هواوی پی اسمارت پرو با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد

گوشی موبایل هواوی پی اسمارت پرو (Huawei P Smart Pro) با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گوشی اقتصادی جدید هواوی بیشتر آشنا شوید.

هواوی پی اسمارت پرو ساعاتی پیش معرفی شد و هم اکنون در چندین بازار اروپایی نیز موجود شده است. این دیوایس به خاطر شباهت زیادی که با هواوی وای 9 اس دارد٬ در واقع یک مدل کاملا جدید نیست. آن همچنین به جز جایگاه اسکنر اثر انگشت خود٬ تفاوت زیادی با آنر 9 ایکس نیز ندارد.

هواوی پی اسمارت پرو

به هر ترتیب هواوی موفق شده یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را در یک گوشی اقتصادی با قیمتی در حدود 350 یورو بگنجاند. دیگر مورد جذابی که در اینجا وجود دارد٬ یک دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی است که باعث شده نمایشگر 6.59 اینچی مستطیلی با لبه‌هایی گرد و بدون هرگونه حفره یا بریدگی روی قاب جلویی دیوایس جا خوش کند. به پشت قاب می‌رویم٬ جایی که یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (120 درجه‌ای) و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره٬ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را همراهی می‌کنند.

هواوی پی اسمارت پرو

نمایشگر هواوی پی اسمارت پرو از نوع LCD بوده و وضح +1080p (نسبت 19.5:9) را ارائه می‌کند. هواوی اسکنر اثر انگشت را نیز روی قاب پشتی این گوشی به کار نبرده و در عوض می‌توانید آن را در سمت راست دیوایس بیابید. دیگر نکات قابل ذکر٬ حضور یک جک 3.5 میلی‌متری در کنار درگاه USB-C زیر قاب گوشی و همچنین حضور یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 10 وات در زیر قاب این گوشی است.

گوشی جدید هواوی از تراشه‌ی کایرین 710 اف قدرت می‌گیرد و در راس بخش نرم افزاری آن رابط کاربری EMUI 9.1 قرار دارد. این تراشه با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی UFS 2.1 تکمیل می‌شود. هواوی از فناوری فایل سیستمی پرقدرت EROFS نیز در این گوشی استفاده کرده است.

در پایان٬ لازم به ذکر است که شما می‌توانید نسخه پرو گوشی پی اسمارت را در دو نسخه “Midnight Black” و “Breathing Crysta” خریداری کنید. قاب پشتی شیشه‌ای این دیوایس دارای 21 لایه با بافت نانو است که می‌تواند یک گرادیان رنگی هموار را به ارمغان بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدر دوربین گوشی فوق العاده قوی هست