تلویزیون های سامسونگ

ساندبار و تلویزیون های سامسونگ نیازتان را برای یک نمایش خانگی برطرف می‌کنند

ساندبارها و تلویزیون های سامسونگ با امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند، می‌توانند نیازتان را برای داشتن یک نمایش خانگی برطرف سازند. در ادامه با قابلیت‌های این محصولات سامسونگ آشنا می‌شویم.

ترکیب جذاب تلویزیون‌های هوشمند و پلتفرم‌های IPTV و VOD موجب شده تا دنیای سرگرمی‌های خانگی تحولی بزرگ را تجربه کند. این دنیای جدید رابطه میان تماشاگران و محتواها را به نفع بیننده‌ها تغییر داده است. در فضای فعلی سرگرمی‌های خانگی، محتواها به مراتب بیشتر و متنوع‌تر شده و دیگر قرار نیست کسی ساعت معینی پای تلویزیون بنشیند تا فیلم و سریال مورد علاقه‌اش را تماشا کند. حالا هر کدام از کاربران تلویزیون‌های هوشمند در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهد می‌تواند به تماشای سریال مورد نظرش بنشیند.

اما با وجود تمام این نکات برای اینکه لذت یک نمایش خانگی عالی و کم‌نقص را تجربه کنیم به چیزی فراتر از یک دستگاه تلویزیون هوشمند یا یک اینترنت پرسرعت نیاز داریم. چیزهایی که اگر در یک خانه جمع شود آن وقت می‌توانیم به معنای واقعی کلمه یک سالن سینما را همیشه پیش چشم خود داشته باشیم.

تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل تایزن بهره می‌برد که در عین برخورداری از امکانات برتر ارتباطی و داشتن بستری قدرتمند برای استفاده از نرم افزارهای مختلف، کاربری ساده‌ای داشته و استفاده از آن برای اغلب افراد آسان و لذت بخش است. در تلویزیون های سامسونگ کافیست کنترل از راه دور را برداشته و تنها با فشردن یک دکمه هر برنامه یا محتوایی را که می‌خواهید در اسمارت هاب پیدا کنید. اسمارت‌هاب (Smart Hub) جایی‌ست که تمامی برنامه‌های کاربردی و بازی‌های مربوط به تلویزیون های سامسونگ در آنجا قرار داده شده است.به محض اتصال تلویزیون به اینترنت و رفتن به بخش اسمارت هاب دنیایی از برنامه‌ها و محتواها را پیشروی خود مشاهده می‌کنید که هر کدام از آنها برای سرگرم کردن چندین ساعته کاربران کفایت می‌کند.

تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ برخلاف تلویزیون‌های هوشمند قدیمی‌تر از قابلیت‌های سخت‌افزاری پیشرفته‌تری چون CPU با سرعت پردازش و RAM با حجم بالار برخوردار هستند. این به معنی قابلیت نصب و اجرای اپلیکیشن‌های گرافیکی جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر در نسل جدید است.

جادوی بزرگ

تلویزیون های سامسونگ

تماشای تعقیب ‌و گریزها و آتش‌بازی‌های هیجان انگیز فیلم‌های اکشن یا مشاهده مسابقات فوتبال و بازی‌های کامپیوتری لذتی صد چندان پیدا می‌کند اگر بتوانیم آنها را در تلویزیونی بزرگ ببینیم. به همین دلیل است که تقاضاها در بازار تلویزیون برای داشتن تلویزیون‌های بزرگ روز به روز بیشتر می‌شود و به تبع آن شرکت‌های سازنده تلویزیون هم با تولید تلویزیون‌های ۶۰ اینچ به بالا این درخواست‌ها را عملی کرده‌اند.

به طور نمونه شرکت سامسونگ به عنوان رهبر بازار جهانی تلویزیون در سال ۲۰۱۷ نسل جدید تلویزیون‌های QLED خود را در ابعاد ۵۵، ۶۵، ۷۵ اینچ تولید و عرضه کرد. تلویزیون‌های QLED که به عنوان پرچمداران فعلی تلویزیون‌های سامسونگ شناخته می‌شود از قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون فناوری کوانتوم دات، HDR 1500، نمایش بیش از یک میلیارد رنگ و حجم رنگ ۱۰۰ درصدی بهره می‌برد.

همچنین با فراگیر شدن محتواهای 4K نیز سامسونگ نسل جدید تلویزیون‌های PUHD خود را با ابعاد ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۲ اینچ تولید و عرضه کرده است.

نوار باریک صدا

تلویزیون های سامسونگ

حضور یک دستگاه تلویزیون بزرگ و هوشمند می‌تواند شما را تا حد زیادی به داشتن سینمایی کوچک در خانه‌تان نزدیک کند اما هنوز یک گام باقی مانده است. این بار باید به سراغ بهبود کیفیت صدای فیلم‌ها و سریال‌ها بروید. جایی که می‌تواند شما را در پیچ و تاب داستان غرق کند و تجربه‌ای وصف ناشدنی از تماشای فیلم مورد علاقه‌تان رقم بزند.

خبر خوشحال کننده اینکه ساندبار این قابلیت را به شما می دهد که با کمترین فضای ممکن بیشترین لذت را از صدای فیلم‌ها ببرید. ساندبارها از دو تکه اسپیکر و ووفر تشکیل شده‌اند که در ساندبارهای سامسونگ از طریق بی‌سیم به هم متصل می‌گردند. همچنین اتصال ساندبار به تلویزیون، دستگاه‌های پخش و موبایل از طریق بی‌سیم انجام می‌گیرد که راحتی قابل توجهی را در استفاده از آن فراهم می‌کند.

تلویزیون های سامسونگ

اسپیکر ساندبارهای سامسونگ را می‌توانید در صورت علاقه روی دیوار نصب کنید و یا روی میز تلویزیون قرار دهید. این اسپیکرها همچون یک نوار باریک طراحی شده‌اند.

همانطور که عنوان شد، در تمامی ساندبارهای سامسونگ قابلیت اتصال بلوتوث وجود دارد، به کمک این قابلیت می‌توان تلویزیون، گوشی‌، تبلت و لپ تاپ خود را به ساندبار وصل کرده و صدای فیلم و موسیقی مورد نظرتان را با کیفیتی متمایز و عالی گوش دهید.

ساندبار مدل J7591R یکی از ساندبارهای موجود در بازار است که از سوی شرکت سامسونگ طراحی و عرضه شده است. این مدل از صدای خروجی با ۳۲۰ وات قدرت بهره می‌برد که سیستم ۵.۱ کاناله آن در سرتاسر خانه طنین‌انداز می‌شود. در این سیستم ۵ اسپیکر به همراه یک ساب ووفر مکانی همچون یک سالن سینمای مجهز را شبیه‌سازی می‌کند.پنج اسپیکر موجود در ساندبار J7591R سامسونگ از همه جهات (چپ، راست، مرکز و پشت) تماشاگر را احاطه کرده تا تمامی جزئیات مربوط به افکت‌ها و جلوه‌های صوتی فیلم‌ها در بهترین شکل ممکن به گوش برسد.

همچنین به کمک فناوری پخش صدای سه بعدی فراگیر (Surround Sound Expansion) صداهای مربوط به هر حادثه‌ای در فیلم متناسب با فاصله و جاگیری سوژه‌ها شنیده می‌شود تا هیجان متفاوتی را تجربه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ساندبار نخرید، چون یک محصول گران قیمت به درد نخور هست

    خود تلویزیون، 20 وات توان داره و حتی اگه تا نصفه هم تلویزیون رو بلند کنید، گوشتون کر میشه! حالا 320 وات می خواهید چه کار؟

    با سپاس

  2. سونی ،ال جی ،سامسونگ رقیب های لصلی هم تو این بخشن