قیمت گوشی گلکسی نوت 10 لایت

قیمت گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ چقدر خواهد بود؟

کاربران زیادی علاقه‌مند به استفاده از S Pen هستند؛ اما شاید عده کمی بتوانند یک پرچمدار 1000 دلاری بخرند. خبر خوب اینکه گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ (Galaxy Note 10 Lite) هم قلم دیجیتال دارد و قیمت آن خیلی کمتر است.

طبق اطلاعات مخابره شده توسط برخی از فروشندگان اروپایی، قیمت گوشی گلکسی نوت 10 لایت در اسپانیا و پرتغال، 630 یورو خواهد بود. نرخ مالیات در این کشورها اندکی بیشتر از همسایگان است؛ پس می‌توان انتظار داشت در سایر کشورهای اروپایی، گوشی جدید سامسونگ با قیمت 620 یورو عرضه شود.

برای مقایسه بد نیست بدانید که گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس هنگام عرضه در این دو کشور، برچسب قیمت 950 و 1210 یورویی داشتند. در سوی مقابل، قیمت گلکسی اس 10 کاهش یافته و به 779 یورو رسیده؛ گلکسی S10e نیز هم‌اکنون با پرداخت 599 یورو قابل خریداری است.

درباره قیمت گلکسی نوت 10 لایت در سایر بازارها، اطلاعات دقیقی وجود ندارد؛ ولی اگر این گوشی در آمریکا عرضه شود، بعید نیست سامسونگ روی آن 600 دلار قیمت بگذارد. به این ترتیب، شکافی هم که بین گوشی‌های میان رده و پرچمداران کمپانی ایجاد شده است، پُر خواهد شد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

قیمت پایین‌تر از پرچمداران، مستلزم ایجاد تغییراتی در دستگاه است. مهم‌ترین تغییر ظاهری، احتمالا به پنل حفره‌دار آن مربوط می‌شود که برخلاف نمایشگر نوت 10 پلاس، فاقد لبه‌های خمیده و دارای رزولوشن کمتری خواهد بود.

ظاهرا دوربین‌های عقب مدل لایت هم دستخوش تغییر شده‌اند. در رندرها یک برآمدگی دوربین مربع‌شکل را می‌بینیم که میزبان سه سنسور است. طبق گزارش‌ها، اجزای این مجموعه را دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

در مورد سخت افزار داخلی، سامسونگ به استفاده از تراشه‌ای روی آورده که در گلکسی نوت 9 به‌کارگیری کرده بود. ظاهرا چیپست قدیمی اگزینوس 9810 با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی همراهی خواهد شد. هرچند که نسخه قابل عرضه در آمریکا، قاعدتا به اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود.

باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 را هم باید در گلکسی نوت 10 لایت ببینیم. البته انتظار پشتیبانی آن از شبکه 5G را نداشته باشید.

سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

معرفی و عرضه سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

بدون اعلام تاریخ دقیق، صحبت از معرفی این محصول همراه با گلکسی اس 10 لایت در نیمه‌های ژانویه است (کمتر از یک ماه دیگر). ظاهرا ابتدا هم بازار هند پذیرای آن خواهد بود. ناگفته نماند در بازارهای آسیایی که سری Galaxy A محبوبیت بالایی دارد، به احتمال زیاد نوت 10 لایت با نام گلکسی ای 81 عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا نمیارزه یعنی اصلا نمیزه بیای 8میلیون بدی این اشغال ب جاش وان پلاس ۷تی پرو میگیری