بازی The Wolf Among Us 2

بازی The Wolf Among Us 2 کاملا از ابتدا ساخته خواهد شد

جیمی اوتیلی، مدیر عامل جدید تل‌تیل گیمز در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده این استودیو با تغییر موتور ساخت بازی The Wolf Among Us 2 قصد دارد آن را کاملا از اول بسازد.

جیمی اوتیلی در گفت‌وگوی خود با USGamer تایید کرده تیم سازنده بازی گرگی در میان ما 2 در توسعه این اثر به جای Unity از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 استفاده خواهند کرد. او گفته است:

ما روند ساخت بازی را کاملا از اول شروع کرده و احساس کردیم بهترین کار این است که به تیم خلاق و باهوش تل‌تیل فرصت استفاده از یک موتور جدید را بدیم و این کار نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.

سال گذشته و پیش از ورشکستگی کامل تل‌تیل گیمز اعلام شد این استودیو قصد دارد مورتور گرافیکی Unity را جایگزین Telltale Tool کند و فصل دوم The Wolf Among Us و بازی Stranger Things نخستین آثاری بودند که قرار بود با Unity توسعه یابند.

ابتدا در سال 2017 خبر ساخت دنباله گرگی در میان ما تایید شد، اما پس از تعطیلی Telltale Games ساخت این بازی هم لغو شد تا اینکه در مراسم The Game Awards 2019 با انتشار تریلری کوتاه اعلام شد ساخت بازی The Wolf Among Us 2 توسط اعضای استودیوی تل‌تیل گیمز از سر گرفته خواهد شد.

بازی The Wolf Among Us 2 در مراحل اولیه ساخت است

شایان به ذکر است که با در نظر گرفتن صحبت‌های پیشین اوتیلی این بازی فعلا منتشر نخواهد شد و آن‌ها وقت لازم را به تیم سازنده می‌دهند تا بازی به اندازه نسخه نخست خوش‌ساخت باشد. گرگی در میان ما 2 هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و با استناد به حرف‌های اوتیلی این بازی به طور قطع در سال 2020 عرضه نخواهد شد و زمانی که تیم سازنده بتواند محصول نهایی را به بالاترین کیفیت ممکن برساند بازی منتشر می‌شود.

شایان به ذکر است گرگی در میان ما ۲ تا به این لحظه برای پی سی و به صورت انحصاری برای انتشار از طریق فروشگاه اپیک گیمز تایید شده و فعلا از کنسول‌های مقصدش، استیم و سایر پلتفرم‌ها حرفی به میان نیامده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*