هواوی واچ GT2

جعبه گشایی و نگاه اولیه به ساعت هوشمند هواوی واچ GT2

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 (Huawei Watch GT2) چند روز پیش در ایران رونمایی شد. اکنون می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به هواوی واچ GT2 را مشاهده کنید.

شرکت هواوی در اواخر شهریور امسال و همزمان با معرفی گوشی های پرچمدار سری میت 30، از جدیدترین اسمارت واچ خود یعنی هواوی واچ جی تی 2 (Huawei Watch GT2) رونمایی کرد. با گذشت چند ماه از این اتفاق، ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 در رویدادی که چند روز پیش در تهران برگزار شد، برای بازار ایران رونمایی شد و اکنون می‌توانیم شاهد ورود این گجت پوشیدنی محبوب به بازار کشورمان باشیم.

هواوی واچ GT2

هواوی واچ جی تی 2 طراحی جذاب‌تری نسبت به گذشته دارد و در دو اندازه 42 و 46 میلی‌متری وارد بازار می‌شود که نسخه 42 میلی‌متری برای خانم‌ها مناسب‌تر است. مدل 46 میلی‌متری این اسمارت واچ به صفحه نمایش امولد 1.39 اینچی با وضوح تصویر 454 در 454 پیکسل مجهز شده است. ردیابی ضربان قلب در هنگام فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن، شنا و دوچرخه‌سواری، 4 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره کردن موسیقی، چیپست کایرین A1، باتری 455 میلی‌آمپرساعتی با دوام دو هفته‌ای در استفاده معمولی از سایر ویژگی‌های این نسخه محسوب می‌شود.

مدل 42 میلی‌متری هم دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی امولد با وضوح تصویر 390 در 390 پیکسل، باتری 215 میلی‌آمپرساعتی، سنسور ضربان قلب، سنسور فشار هوا و سنسور شتاب‌سنج است. هواوی واچ جی تی 2 حاشیه‌های سرامیکی دارد و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است. وزن سبک و طراحی ساده و شیک این ساعت هوشمند باعث جذابیت آن شده است.

هواوی واچ GT2

در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 را در گجت تی وی مشاهده کنید و با محتویات درون جعبه و همچنین ویژگی‌های شاخص این اسمارت واچ هواوی آشنا شوید.

ویدیوی آنباکسینگ هواوی واچ GT2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا کیفیت پخش ویدیو انقدر پایینه

  2. چرا میفیت پخش ویدیو انقدر پایینن